Honda CB300R 2022

Honda CB300R 2022

Honda CB300R 2022

Honda CB300R 2022
Honda CB300R 2022

Απολαυστική στην οδήγηση, εύκολη στη χρήση και με προσιτό κόστος ιδιοκτησίας, η Honda CB300R 2022 φέρνει ένα μοναδικό στυλ στους δρόμους των Ευρωπαϊκών πόλεων.

 

HONDA CB300R MY22

HONDA CB300R MY22

 

Το μικρό βάρος – η CB300R ζυγίζει μόλις 144 κιλά μαζί με όλα τα υγρά της – χαρίζει στο μικρού κυβισμού «αστέρι» της Honda ένα άμεσο πλεονέκτημα στον τομέα των επιδόσεων. Συνδυάζοντας έναν εύστροφο, υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 286κ.εκ., με νέο μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5 για το 22YM, και επιπλέον τη μοναδική παρουσία μιας γυμνής μοτοσυκλέτας Neo Sports Café, η CB300R διαθέτει την τέλεια φόρμουλα για να προσελκύει και να εμπνέει αναβάτες νεαρής ηλικίας.

 

 

Διαθέσιμες χρωματικές επιλογές

 

Pearl Dusk Yellow ##ΝΕΟ για το 2022##

Mat Pearl Agile Blue ## ΝΕΟ για το 2022##

Mat Gunpowder Black Metallic

Candy Chromosphere Red

 

 

Πλαίσιο

 

 

Τη μινιναλιστική φιλοσοφία της CB300R υποστηρίζει μία δομή πλαισίου από σωληνωτό και πρεσαριστό ατσάλι, τύπου διαμάντι. Ατσάλινο είναι και το πίσω ψαλίδι με διατομή ακανόνιστου σχήματος. Τα δύο αυτά στοιχεία έχουν σχεδιαστεί ώστε να εξασφαλίζουν ακαμψία κατά το διαμήκη άξονα και ελεγχόμενη στρεπτική ακαμψία από την παραμόρφωση του τροχού, χωρίς να καθιστούν τη μοτοσυκλέτα υπερβολικά άκαμπτη και βαριά.

 

 

Την ακαμψία του πλαισίου υποστηρίζουν τόσο οι πρεσαριστές ατσάλινες πλάκες στην έδραση του ψαλιδιού όσο και το ίδιο το ψαλίδι, με αποτέλεσμα μία ευέλικτη συμπεριφορά, ευστάθεια και πληροφόρηση από το δρόμο. Η γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού είναι αντίστοιχα 24,7° / 93mm.

 

 

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Big Piston (SFFBP) USD 41 χλστ. είναι ένα σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης για το 22YM. Με το ένα καλάμι να προσφέρει απόσβεση μέσω θαλάμου διαχωρισμού πίεσης και το άλλο να φιλοξενεί το μηχανισμό του ελατηρίου, αυξάνεται η απόδοση του συστήματος και μειώνεται το βάρος. Ο συνδυασμός τους με ένα μεγαλύτερο έμβολο έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόσβεση ανωμαλιών, καθώς και βελτιωμένη αίσθηση και έλεγχο. Το πίσω αμορτισέρ προσφέρει ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου 5 σταδίων.

 

 

Η ιδανική κατανομή βάρους της μοτοσυκλέτας – 49,6% μπροστά και 50,4% πίσω – προσφέρει θετική αίσθηση ως προς την πρόσφυση του εμπρός τροχού και ευκολία χειρισμού στις στροφές, κάτι στο οποίο συνηγορούν το χαμηλό βάρος των 144 κιλών με όλα τα υγρά της και το κοντό μεταξόνιο των 1.352 χλστ. Το ύψος της σέλας είναι 799 χλστ.

 

 

Την πέδηση της μοτοσυκλέτας διαχειρίζεται, μπροστά, ένας πλευστός δίσκος 296 χλστ. χωρίς έδραση στην πλήμνη του τροχού, με ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα της Nissin, και πίσω, ένας δίσκος 220 χλστ. μέσω μονοπίστονης δαγκάνας. Οι δυνάμεις πέδησης ρυθμίζονται από ένα δικάναλο ABS. Το υψηλών προδιαγραφών σύστημα λειτουργεί μέσω μιας μονάδας IMU (Inertial Measurement Unit) ώστε να κατανέμεται με ακρίβεια η ισχύς πέδησης εμπρός – πίσω ανάλογα με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

 

 

Ένα πίσω radial ελαστικό 150/60R-17 συνδυάζεται με radial εμπρός ελαστικό 110/70R-17.

 

 

Κινητήρας

 

 

Ο συμπαγής, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 286κ.εκ. της CB300R με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες είναι ένα μικρό κόσμημα που έχει κερδίσει πολλούς αναβάτες, χάρη στον εύστροφο και ζωντανό χαρακτήρα του. Ενώ όσο ανεβάζει στροφές ανεβαίνει και η αδρεναλίνη, δουλεύει σωστά στην καθημερινή χρήση, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Η μέγιστη ισχύς των 31,1 Ps (22.9kW) αποδίδεται στις 9.000 σαλ., ενώ η μέγιστη ροπή των 27,5 Nm αντίστοιχα στις 7.750 σαλ.

 

 

Νέος για το 22YM, ένας μονόδρομος συμπλέκτης υποβοήθησης/ολίσθησης επιτρέπει εξαιρετικά ομαλές αλλαγές και διαχειρίζεται τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα γρήγορα κατεβάσματα και το απότομο φρενάρισμα. Το 6-τάχυτο κιβώτιο προσφέρει ομοιόμορφη κλιμάκωση σχέσεων για ισχυρή επιτάχυνση, ενώ ο επιλογέας συνοδεύεται από ρυθμιζόμενο μοχλικό.

 

 

Η διάμετρος και η διαδρομή του κυλίνδρου είναι 76 x 63 χλστ. αντίστοιχα, με τη σχέση συμπίεσης στο 10.7:1. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός PGMFI – με πεταλούδα διαμέτρου 38mm και αυλό εισαγωγής ευθείας σχεδίασης – εξασφαλίζει ζωηρή απόκριση στο γκάζι σε όλο το φάσμα περιστροφής. Για τη συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5 – παράλληλα με έναν αισθητήρα στροφάλου συμβατό με OBD2-– το κάτω, μεσαίο τμήμα της εξαγωγής έχει επανασχεδιαστεί και ενσωματώνει ένα νέο, μεγαλύτερο καταλύτη. Το τελικό με απόληξη στη δεξιά πλευρά υιοθετεί επίσης μία νέα, απλούστερη εσωτερική δομή.

 

 

Με γνώμονα τον περιορισμό του κόστους συντήρησης – κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τους αναβάτες νεαρής ηλικίας – ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί ώστε να διαθέτει τον ελάχιστο δυνατό αριθμό κινούμενων μερών. Λεπτομέρειες όπως τα χαμηλής τριβής ελατήρια του εμβόλου, το πυκνής διάταξης ψυγείο και το μπουζί ιριδίου, συνεισφέρουν στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

 

 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος DOHC

Χωρητικότητα (cm³)

286κ.εκ.

Διάμετρος x Διαδρομή (mm)

76χλστ. x 63χλστ.

Σχέση Συμπίεσης

10.7:1

Μέγιστη Ισχύς

31,1 Ps (22.9kW) στις 9.000 σαλ.

Μέγιστη Ροπή

27,5Nm στις 7.750 σαλ.

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

1,8 λίτρα

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Ψεκασμός

Ηλεκτρονικός PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

10,0 λίτρα

Κατανάλωση

30,2 χλμ./λίτρο

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V-7AH

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος Συμπλέκτη

Υγρός, πολύδισκος, υδραυλικός

Κιβώτιο Ταχυτήτων

6-τάχυτο

Τελική Μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος

Ατσάλινο, τύπου ‘διαμάντι’

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)

2012 χλστ. x 802 χλστ. x 1052 χλστ.

Μεταξόνιο

1352 χλστ.

Γωνία Κάστερ

24,

Ίχνος

93 χλστ.

Ύψος Σέλας

799 χλστ.

Απόσταση από έδαφος

151 χλστ.

Βάρος (πλήρες υγρών)

144 κιλά

Ακτίνα Στροφής

2,3μ.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function front Fork Big Piston (SFFBP) USD 41χλστ, διαδρομή 130mm χλστ.

Πίσω

Μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 5 σταδίων, διαδρομή 107 χλστ.

ΤΡΟΧΟΙ

 

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

17”

Διάσταση Ζάντας Πίσω

17”

Ελαστικό Εμπρός

110/70R17M/C 54H

Ελαστικό Πίσω

150/60R17M/C 65H

ΦΡΕΝΑ

 

Τύπος ABS

2-κάναλο

Εμπρός

Πλευστός δίσκος 296 χλστ. με ακτινικά τοποθετημένη 4-πίστονη δαγκάνα της Nissin

Πίσω

Δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα

Honda CB300R 2022

 

Όργανα

LCD

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

Συνδεσιμότητα

Όχι

USB

Όχι

Πρίζα 12V

Όχι

Auto Winker cancel

Όχι

Σύστημα προστασίας

Όχι

Cruise Control

Όχι

Πρόσθετα χαρακτηριστικά

Όχι

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...