Honda CR-V e:HEV

Honda CR-V e:HEV

Honda CR-V e:HEV

Honda CR-V e:HEV
Honda CR-V e:HEV

 

Το Honda CR-V e:HEV προστίθεται στην οικογένεια e:HEV και αποτελεί ένα ακόμα βήμα της Honda προς τον 100% εξηλεκτρισμό των μοντέλων της ως το 2022.

 

 

Honda CR-V e:HEV

Honda CR-V e:HEV

 

 

Το CRV e:HEV υιοθετεί την πολύ αποδοτική, προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CRV το 2019. Η τεχνολογία Intelligent MultiMode Drive (iMMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας. Διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις.

 

 

Νέα έκδοση Sport Line

 

 

Η νέα έκδοση Sport Line λανσάρεται μαζί με πολυάριθμες αναβαθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις της 5ης γενιάς του CRV. Ο εσωτερικός διάκοσμος αναβαθμίζεται με ένα λαμπερό ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και το ταμπλό. Ένα ακόμα στοιχείο αναβάθμισης είναι το νέο σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” για όλες τις εκδόσεις και φυμέ κρύσταλλα για τα μοντέλα [SE ή ELEGANCE]. Ασύρματη φόρτιση κινητού διατίθεται με τα κορυφαία μοντέλα [EX ή EXECUTIVE].

 

 

Η νέα έκδοση Sport Line – που διατίθεται σε χρωματισμούς Crystal Black Pearl ή Platinum White Pearl – υιοθετεί σκούρες διακοσμητικές πινελιές που τονίζουν τη γοητεία του CRV e:HEV. Τέτοιες πινελιές υπάρχουν στους προβολείς, στους εξωτερικούς καθρέπτες και στα σκούρα χρωμιωμένα διακοσμητικά, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται στις ζάντες αλουμινίου και στα μπουλόνια των τροχών.

 

 

 

Η υβριδική τεχνολογία της Honda

 

 

Το Honda CR-V e:HEV διατίθεται αποκλειστικά με προηγμένη υβριδική τεχνολογία κίνησης. Το σύστημα Honda Hybrid Performance, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019, βασίζεται στην ευφυή τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) που αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες, μία μονάδα ελέγχου ισχύος, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, μπαταρία ιόντων λιθίου και πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης για εξαιρετική οδηγική ποιότητα, απόκριση και απόδοση.

 

 

Το Honda CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα – βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 km/h σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή, και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 km/h.

 

 

Satnav detail

Satnav detail

 

Ευφυή προγράμματα οδήγησης

 

 

Η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda ονομάζεται έτσι επειδή επιλέγει έξυπνα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Τα προγράμματα είναι: EV Drive – η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive – ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, και Engine Drive – ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.

 

 

Στις περισσότερες αστικές συνθήκες οδήγησης, το CR-V e:HEV θα επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα μπορεί να ανατροφοδοτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ-γεννήτριας. Το EV Drive προσφέρει αμιγή ηλεκτροκίνηση και αυτονομία μηδενικών ρύπων περίπου 2 km ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και τη φόρτιση της μπαταρίας. Το Engine Drive mode είναι το πιο αποδοτικό πρόγραμμα για οδήγηση με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και συμπληρώνεται με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ on-demand, για ενίσχυση της ροπής του κινητήρα υπό ορισμένες συνθήκες.

 

 

Κορυφαίο πλαίσιο

 

Το CR-V e:HEV βασίζεται στο πιο εξελιγμένο πλαίσιο της Honda που προφέρει εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία και μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλό επίπεδο άνεσης.

 

 

Η ελαφριά και άκαμπτη δομή ωφελείται από το χαμηλό κέντρο βάρους, με προηγμένα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης, τεχνολογίες ελέγχου, και σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού. Η τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD with Intelligent Control System™’ – σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στο CR-V e:HEV γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.

 

 

Το αμάξωμα αποτελείται από ελαφρά, υψηλής αντοχής υλικά, που διαμορφώνουν μία εξαιρετικά άκαμπτη και χαμηλής αδράνειας πλατφόρμα. Στα πρώτα στάδια εξέλιξης της τρέχουσας πλατφόρμας του CR-V, η Honda ενσωμάτωσε στη σχεδίαση ατσάλι υπερυψηλής αντοχής διαμορφωμένο εν θερμώ, αυξάνοντας την αντοχή και μειώνοντας το συνολικό βάρος του αμαξώματος.

 

 

Εξαιρετικά αθόρυβο εσωτερικό

 

 

Η νέα πλατφόρμα συνεισφέρει σημαντικά στην απουσία θορύβων στην καμπίνα, ολοκληρώνοντας την υβριδική τεχνολογία του CR-V. Η άριστη διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH οφείλεται στην ελαχιστοποίηση της παραγωγής θορύβων και κραδασμών και της μεταφοράς τους μέσω της δομής του αμαξώματος, αλλά και στη μελετημένη χρήση ήχο-απορροφητικών και ηχομονωτικών υλικών. Στόχος εξέλιξης για το CR-V e:HEV ήταν μία οδηγική εμπειρία όσο το δυνατόν πιο αθόρυβη και ποιοτική.

 

 

Το Active Noise Cancellation (ANC) μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στην καμπίνα και παράλληλα ελαχιστοποιεί τη διείσδυση του θορύβου του κινητήρα. Το ANC, που προσφέρεται στάνταρ με όλες τις εκδόσεις, χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που παρακολουθούν θορύβους από τον κινητήρα, και στη συνέχεια δημιουργεί συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή τους. Το σύστημα λειτουργεί όποτε το όχημα κινείται, ανεξάρτητα εάν το ηχοσύστημα είναι ενεργοποιημένο ή όχι.

 

 

Connect detail

Connect detail

 

Πλήρης ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου

 

 

Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο CR-V e:HEV προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

 

 

Ενσωμάτωση με Apple CarPlay σημαίνει ότι το Honda Connect φέρνει τώρα τις λειτουργίες ενός iPhone στην οδηγική εμπειρία, με διεπαφή την ενσωματωμένη οθόνη. Οι οδηγοί μπορούν να λαμβάνουν οδηγίες, να τηλεφωνούν, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα και να ακούνε μουσική από την οθόνη αφής ή μέσω φωνητικού ελέγχου χρησιμοποιώντας εντολές Siri της Apple.

 

 

Το Android Auto έχει σχεδιαστεί σαν ένας απλός και διαισθητικός τρόπος χρήσης των Android smartphones μέσω αφής και φωνής, ελαχιστοποιώντας το ενδεχόμενο διάσπασης της προσοχής του οδηγού. Υποστηρίζει λειτουργίες όπως Google Maps, Google Now, μηνύματα, μουσική και πολυάριθμα ακόμα apps, ανάλογα με την αγορά.

 

 

Κορυφαίες επιδόσεις ασφάλειας

 

 

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’, τα κορυφαία συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας CR-V περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων. Η ισχυρή πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία ‘All Directions Collision Safety’ (Ασφάλεια σε Συγκρούσεις από Όλες τις Κατευθύνσεις).

 

 

Η σχεδίαση της πλατφόρμας ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) επόμενης γενιάς της Honda, με ένα δίκτυο δομικών στοιχείων που κατανέμουν ομοιόμορφα την ενέργειας σύγκρουσης. Με αυτό τον τρόπο, μειώνονται οι δυνάμεις που μεταφέρονται στον κλωβό των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης, προσφέροντας υψηλή αντοχή σε εμπρόσθιες, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις.

 

 

Τεχνικές προδιαγραφές

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2.0L i-VTEC e:HEV

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, κύκλου Atkinson

Διάμετρος x διαδρομή

mm

81.0 x 96.7

Κυβισμός

cc

1993

Σχέση συμπίεσης

13.0:1

Μέγιστη ισχύς (Κινητήρας)

kW / PS

107 kW / 145 PS

σαλ.

6.200 rpm

Μέγιστη ισχύς (Ηλεκτροκινητήρας)

kW / PS

135 kW / 184 PS

Μέγιστη ισχύς (Συνολική)

kW / PS

135 kW / 184 PS

Μέγιστη ροπή (Κινητήρας)

Nm

175 Nm

σαλ.

4.000 rpm

Μέγιστη ροπή (Ηλεκτροκινητήρας)

Nm

315 Nm

Κατηγορία καυσίμου

Αμόλυβδη 95

       

 

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Γόνατα MacPherson

Πίσω

Πολλαπλών Συνδέσμων (Multi Link)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

 

Τύπος

Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και ηλεκτρική υποβοήθηση (Electric Power Steering)

Στροφές από τέρμα σε τέρμα

2,34

Κύκλος στροφής (στους τροχούς)

5,5

Κύκλος στροφής (στο αμάξωμα)

11,8

 ΦΡΕΝΑ

 

Εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω

Συμπαγείς δίσκοι

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΒΑΡΗ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

2.0L i-VTEC e:HEV FWD

2.0L i-VTEC e:HEV AWD

Συνολικό μήκος

mm

4.600

4.600

Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες)

mm

2.117,20

2.117,20

Συνολικό ύψος

mm

1679

1689

Μεταξόνιο

mm

2663

2662

Απόσταση από το έδαφος (με οδηγό)

mm

190

200

Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την οροφή)

litres

1694

1692 (1638 με Ηλιοροφή)

Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι το πίσω παρμπρίζ)

litres

1059

1059

Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση)

litres

497

497

Απόβαρο

kg

 1685 – 1740

1743 – 1797

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος

kg

2240

2275

Ικανότητα ρυμούλκησης (με φρένο)

kg

750 kg

750 kg

Ικανότητα ρυμούλκησης (χωρίς φρένο)

kg

600 kg

600 kg

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

litres

57

57

 ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

 

Ζάντες

Ζάντες Αλουμινίου 18”

Ελαστικά

Ελαστικά 235/60 R18

 ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

2.0L i-VTEC e:HEV FWD

2.0L i-VTEC e:HEV AWD

Τελική ταχύτητα (km/h)

180

180

Επιτάχυνση 0-100 km/h (secs)

8,6

SE/Elegance/Sport Line: 8,9

SR/Lifestyle: 9,0

EX/Executive: 9,2

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 & ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

2.0L i-VTEC i-MMD e:HEV FWD

2.0L i-VTEC i-MMD  e:HEV AWD

ΚΥΚΛΟΣ WLTP

Χαμηλές εκπομπές CO2

g/km

163

182-183

Μεσαίες εκπομπές CO2

g/km

114

128-132

Υψηλές εκπομπές CO2

g/km

127-128

135-137

Πολύ υψηλές εκπομπές CO2

g/km

187-188

193-195

Συνδυασμένες εκπομπές CO2

g/km

151

161-163

Χαμηλή κατανάλωση

l/100km

7,2

8,0-8,1

Μεσαία κατανάλωση

l/100km

5,0

5,6-5,8

Υψηλή κατανάλωση

l/100km

5,6

6.0

Πολύ υψηλή κατανάλωση

l/100km

8,3

8,5-8,6

Συνδυασμένη κατανάλωση

l/100km

6,6-6,7

7,1-7,2

Αναγωγή σε NEDC

 

 

 

Στην πόλη CO2

g/km

114

126

Εκτός πόλης CO2

g/km

123

126

Μικτός κύκλος CO2

g/km

120

126

Κατανάλωση στην πόλη

l/100km

5

5,5

Κατανάλωση εκτός πόλης

l/100km

5,4

5,5

Συνδυασμένη κατανάλωση

l/100km

5,3

5,5

 

  • Όλες οι τεχνικές πληροφορίες είναι προκαταρτικές και υπόκεινται σε αλλαγές 

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...