Honda CR-V e:HEV
Το Honda CR-V e:HEV προστίθεται στην οικογένεια e:HEV και αποτελεί ένα ακόμα βήμα της Honda προς τον 100% εξηλεκτρισμό των μοντέλων της ως το 2022.
Το CR–V e:HEV υιοθετεί την πολύ αποδοτική, προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR–V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi–Mode Drive (i–MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας. Διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις.
Νέα έκδοση Sport Line
Η νέα έκδοση Sport Line λανσάρεται μαζί με πολυάριθμες αναβαθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις της 5ης γενιάς του CR–V. Ο εσωτερικός διάκοσμος αναβαθμίζεται με ένα λαμπερό ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και το ταμπλό. Ένα ακόμα στοιχείο αναβάθμισης είναι το νέο σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” για όλες τις εκδόσεις και φυμέ κρύσταλλα για τα μοντέλα [SE ή ELEGANCE]. Ασύρματη φόρτιση κινητού διατίθεται με τα κορυφαία μοντέλα [EX ή EXECUTIVE].
Η νέα έκδοση Sport Line – που διατίθεται σε χρωματισμούς Crystal Black Pearl ή Platinum White Pearl – υιοθετεί σκούρες διακοσμητικές πινελιές που τονίζουν τη γοητεία του CR–V e:HEV. Τέτοιες πινελιές υπάρχουν στους προβολείς, στους εξωτερικούς καθρέπτες και στα σκούρα χρωμιωμένα διακοσμητικά, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται στις ζάντες αλουμινίου και στα μπουλόνια των τροχών.
Η υβριδική τεχνολογία της Honda
Το Honda CR-V e:HEV διατίθεται αποκλειστικά με προηγμένη υβριδική τεχνολογία κίνησης. Το σύστημα Honda Hybrid Performance, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019, βασίζεται στην ευφυή τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) που αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες, μία μονάδα ελέγχου ισχύος, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, μπαταρία ιόντων λιθίου και πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης για εξαιρετική οδηγική ποιότητα, απόκριση και απόδοση.
Το Honda CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα – βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 km/h σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή, και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 km/h.
Ευφυή προγράμματα οδήγησης
Η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda ονομάζεται έτσι επειδή επιλέγει έξυπνα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Τα προγράμματα είναι: EV Drive – η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive – ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, και Engine Drive – ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.
Στις περισσότερες αστικές συνθήκες οδήγησης, το CR-V e:HEV θα επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα μπορεί να ανατροφοδοτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ-γεννήτριας. Το EV Drive προσφέρει αμιγή ηλεκτροκίνηση και αυτονομία μηδενικών ρύπων περίπου 2 km ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και τη φόρτιση της μπαταρίας. Το Engine Drive mode είναι το πιο αποδοτικό πρόγραμμα για οδήγηση με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και συμπληρώνεται με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ on-demand, για ενίσχυση της ροπής του κινητήρα υπό ορισμένες συνθήκες.
Κορυφαίο πλαίσιο
Το CR-V e:HEV βασίζεται στο πιο εξελιγμένο πλαίσιο της Honda που προφέρει εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία και μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλό επίπεδο άνεσης.
Η ελαφριά και άκαμπτη δομή ωφελείται από το χαμηλό κέντρο βάρους, με προηγμένα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης, τεχνολογίες ελέγχου, και σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού. Η τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD with Intelligent Control System™’ – σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στο CR-V e:HEV γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.
Το αμάξωμα αποτελείται από ελαφρά, υψηλής αντοχής υλικά, που διαμορφώνουν μία εξαιρετικά άκαμπτη και χαμηλής αδράνειας πλατφόρμα. Στα πρώτα στάδια εξέλιξης της τρέχουσας πλατφόρμας του CR-V, η Honda ενσωμάτωσε στη σχεδίαση ατσάλι υπερυψηλής αντοχής διαμορφωμένο εν θερμώ, αυξάνοντας την αντοχή και μειώνοντας το συνολικό βάρος του αμαξώματος.
Εξαιρετικά αθόρυβο εσωτερικό
Η νέα πλατφόρμα συνεισφέρει σημαντικά στην απουσία θορύβων στην καμπίνα, ολοκληρώνοντας την υβριδική τεχνολογία του CR-V. Η άριστη διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH οφείλεται στην ελαχιστοποίηση της παραγωγής θορύβων και κραδασμών και της μεταφοράς τους μέσω της δομής του αμαξώματος, αλλά και στη μελετημένη χρήση ήχο-απορροφητικών και ηχομονωτικών υλικών. Στόχος εξέλιξης για το CR-V e:HEV ήταν μία οδηγική εμπειρία όσο το δυνατόν πιο αθόρυβη και ποιοτική.
Το Active Noise Cancellation (ANC) μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στην καμπίνα και παράλληλα ελαχιστοποιεί τη διείσδυση του θορύβου του κινητήρα. Το ANC, που προσφέρεται στάνταρ με όλες τις εκδόσεις, χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που παρακολουθούν θορύβους από τον κινητήρα, και στη συνέχεια δημιουργεί συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή τους. Το σύστημα λειτουργεί όποτε το όχημα κινείται, ανεξάρτητα εάν το ηχοσύστημα είναι ενεργοποιημένο ή όχι.
Πλήρης ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου
Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο CR-V e:HEV προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
Ενσωμάτωση με Apple CarPlay σημαίνει ότι το Honda Connect φέρνει τώρα τις λειτουργίες ενός iPhone στην οδηγική εμπειρία, με διεπαφή την ενσωματωμένη οθόνη. Οι οδηγοί μπορούν να λαμβάνουν οδηγίες, να τηλεφωνούν, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα και να ακούνε μουσική από την οθόνη αφής ή μέσω φωνητικού ελέγχου χρησιμοποιώντας εντολές Siri της Apple.
Το Android Auto έχει σχεδιαστεί σαν ένας απλός και διαισθητικός τρόπος χρήσης των Android smartphones μέσω αφής και φωνής, ελαχιστοποιώντας το ενδεχόμενο διάσπασης της προσοχής του οδηγού. Υποστηρίζει λειτουργίες όπως Google Maps, Google Now, μηνύματα, μουσική και πολυάριθμα ακόμα apps, ανάλογα με την αγορά.
Κορυφαίες επιδόσεις ασφάλειας
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’, τα κορυφαία συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας CR-V περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων. Η ισχυρή πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία ‘All Directions Collision Safety’ (Ασφάλεια σε Συγκρούσεις από Όλες τις Κατευθύνσεις).
Η σχεδίαση της πλατφόρμας ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) επόμενης γενιάς της Honda, με ένα δίκτυο δομικών στοιχείων που κατανέμουν ομοιόμορφα την ενέργειας σύγκρουσης. Με αυτό τον τρόπο, μειώνονται οι δυνάμεις που μεταφέρονται στον κλωβό των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης, προσφέροντας υψηλή αντοχή σε εμπρόσθιες, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις.
Τεχνικές προδιαγραφές
-
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
2.0L i-VTEC e:HEV
4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, κύκλου Atkinson
Διάμετρος x διαδρομή
mm
81.0 x 96.7
Κυβισμός
cc
1993
Σχέση συμπίεσης
13.0:1
Μέγιστη ισχύς (Κινητήρας)
kW / PS
107 kW / 145 PS
σαλ.
6.200 rpm
Μέγιστη ισχύς (Ηλεκτροκινητήρας)
kW / PS
135 kW / 184 PS
Μέγιστη ισχύς (Συνολική)
kW / PS
135 kW / 184 PS
Μέγιστη ροπή (Κινητήρας)
Nm
175 Nm
σαλ.
4.000 rpm
Μέγιστη ροπή (Ηλεκτροκινητήρας)
Nm
315 Nm
Κατηγορία καυσίμου
Αμόλυβδη 95
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|||||
Εμπρός |
Γόνατα MacPherson |
||||
Πίσω |
Πολλαπλών Συνδέσμων (Multi Link) |
||||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ |
|||||
Τύπος |
Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και ηλεκτρική υποβοήθηση (Electric Power Steering) |
||||
Στροφές από τέρμα σε τέρμα |
2,34 |
||||
Κύκλος στροφής (στους τροχούς) |
5,5 |
||||
Κύκλος στροφής (στο αμάξωμα) |
11,8 |
||||
ΦΡΕΝΑ |
|
||||
Εμπρός |
Αεριζόμενοι δίσκοι |
||||
Πίσω |
Συμπαγείς δίσκοι |
||||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΒΑΡΗ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ |
2.0L i-VTEC e:HEV FWD |
2.0L i-VTEC e:HEV AWD |
|||
Συνολικό μήκος |
mm |
4.600 |
4.600 |
||
Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες) |
mm |
2.117,20 |
2.117,20 |
||
Συνολικό ύψος |
mm |
1679 |
1689 |
||
Μεταξόνιο |
mm |
2663 |
2662 |
||
Απόσταση από το έδαφος (με οδηγό) |
mm |
190 |
200 |
||
Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την οροφή) |
litres |
1694 |
1692 (1638 με Ηλιοροφή) |
||
Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι το πίσω παρμπρίζ) |
litres |
1059 |
1059 |
||
Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση) |
litres |
497 |
497 |
||
Απόβαρο |
kg |
1685 – 1740 |
1743 – 1797 |
||
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος |
kg |
2240 |
2275 |
||
Ικανότητα ρυμούλκησης (με φρένο) |
kg |
750 kg |
750 kg |
||
Ικανότητα ρυμούλκησης (χωρίς φρένο) |
kg |
600 kg |
600 kg |
||
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
litres |
57 |
57 |
||
ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ |
|
||||
Ζάντες |
Ζάντες Αλουμινίου 18” |
||||
Ελαστικά |
Ελαστικά 235/60 R18 |
||||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
2.0L i-VTEC e:HEV FWD |
2.0L i-VTEC e:HEV AWD |
|||
Τελική ταχύτητα (km/h) |
180 |
180 |
|||
Επιτάχυνση 0-100 km/h (secs) |
8,6 |
SE/Elegance/Sport Line: 8,9 SR/Lifestyle: 9,0 EX/Executive: 9,2 |
|||
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 & ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ |
2.0L i-VTEC i-MMD e:HEV FWD |
2.0L i-VTEC i-MMD e:HEV AWD |
|||
ΚΥΚΛΟΣ WLTP |
|||||
Χαμηλές εκπομπές CO2 |
g/km |
163 |
182-183 |
||
Μεσαίες εκπομπές CO2 |
g/km |
114 |
128-132 |
||
Υψηλές εκπομπές CO2 |
g/km |
127-128 |
135-137 |
||
Πολύ υψηλές εκπομπές CO2 |
g/km |
187-188 |
193-195 |
||
Συνδυασμένες εκπομπές CO2 |
g/km |
151 |
161-163 |
||
Χαμηλή κατανάλωση |
l/100km |
7,2 |
8,0-8,1 |
||
Μεσαία κατανάλωση |
l/100km |
5,0 |
5,6-5,8 |
||
Υψηλή κατανάλωση |
l/100km |
5,6 |
6.0 |
||
Πολύ υψηλή κατανάλωση |
l/100km |
8,3 |
8,5-8,6 |
||
Συνδυασμένη κατανάλωση |
l/100km |
6,6-6,7 |
7,1-7,2 |
||
Αναγωγή σε NEDC |
|
|
|
||
Στην πόλη CO2 |
g/km |
114 |
126 |
||
Εκτός πόλης CO2 |
g/km |
123 |
126 |
||
Μικτός κύκλος CO2 |
g/km |
120 |
126 |
||
Κατανάλωση στην πόλη |
l/100km |
5 |
5,5 |
||
Κατανάλωση εκτός πόλης |
l/100km |
5,4 |
5,5 |
||
Συνδυασμένη κατανάλωση |
l/100km |
5,3 |
5,5 |
-
Όλες οι τεχνικές πληροφορίες είναι προκαταρτικές και υπόκεινται σε αλλαγές