
Honda SH125i 2022

Το Honda SH125i 2022 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή scooter της Ευρωπαϊκής αγοράς και τώρα, οι δύο νέες επιλογές χρωμάτων το καθιστούν ακόμα πιο γοητευτικό.

Honda SH125i 2022
Η βελτίωση του SH125i δεν ήταν εύκολος στόχος για την ανανέωση του 20YM – δεν είναι τυχαία ένα από τα αγαπημένα scooter της Ευρωπαϊκής αγοράς. Αλλά ένα καλό σημείο εκκίνησης ήταν η αύξηση της ισχύος, της ροπής και της απόδοσης του νέου τετραβάλβιδου κινητήρα eSP+ προδιαγραφών EURO5. Η προσθήκη του HSTC εξασφάλισε επίσης ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας για τον αναβάτη.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο απελευθέρωσε πρόσθετο ωφέλιμο αποθηκευτικό χώρο (συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης μιας θύρας USB), ενώ η βελτιστοποίηση της γεωμετρίας της πίσω ανάρτησης αύξησε την άνεση. Το πολυτελές νέο σώμα και το κομψό, χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα ενίσχυσαν την παρουσία του SH125i, με φωτισμό full LED και ευδιάκριτα όργανα LCD.
Σε πέντε διαθέσιμες εκδόσεις
Στάνταρ SH125i χωρίς αξεσουάρ
SH125i με Smart top box
SH125i με Smart top box, χούφτες και ζελατίνα
SH125i με στάνταρ top box
SH125i με στάνταρ top box, χούφτες και ζελατίνα.
Διαθέσιμοι χρωματισμοί
Mat Pearl Cool White **Sporty**
Mat Rock Gray **Sporty**
Pearl Nightstar Black
Timeless Gray Metallic
Pearl Splendor Red
Κινητήρας
Ο υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 125cc eSP+ (‘enhanced Smart Power’) του SH125i παράγει μέγιστη ισχύ 13PS (9,6kW) στις 8.250 σαλ. ενώ η μέγιστη ροπή των 12Nm αποδίδεται στις 6.500 στροφές ανά λεπτό.
Η κατανάλωση καυσίμου (χωρίς ενεργοποιημένο Idling Stop) είναι 45,7km/l (WMTC mode). Επιπροσθέτως, ο κινητήρας του SH125i είναι προδιαγραφών EURO5. Τα επιτρεπόμενα όρια εκπομπών ρύπων όπως μονοξείδιο του άνθρακα, υδρογονάνθρακες και οξείδια του αζώτου, όπως ορίζει το EURO5 μειώνονται δραστικά συγκριτικά με τα αντίστοιχα του EURO4.
Μία τεχνολογία που αυξάνει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη στη βρεγμένη άσφαλτο, είναι το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) το οποίο λειτουργεί στο παρασκήνιο για έξυπνη διαχείριση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Μία ενδεικτική λυχνία αναβοσβήνει στον πίνακα οργάνων όταν το HSTC μειώνει ενεργά την ολίσθηση του πίσω τροχού, ενώ το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιείται πλήρως.
Η διάμετρος και η διαδρομή του κυλίνδρου είναι 53,5mm και 55,5mm αντίστοιχα. Ο λόγος συμπίεσης είναι 11.5:1. Ο συμπαγής κινητήρας είναι ένα αριστούργημα ως προς τη συγκέντρωση μάζας. Το ψυγείο, αντί να τοποθετείται στο εμπρός τμήμα του scooter ενσωματώνεται στον ίδιο τον κινητήρα, για μία απλή, ελαφριά διάταξη, ενώ ο αποδοτικός πυρήνας του επιτρέπει τη χρήση ενός πολύ συμπαγούς, ελαφρού ανεμιστήρα ψύξης.
Εσωτερικά, εφαρμόζονται τεχνολογίες χαμηλών τριβών. Το χιτώνιο του κυλίνδρου διαθέτει μικροσκοπικές εγκοπές στην εξωτερική του επιφάνεια για τον περιορισμό της κατανάλωσης λαδιού και τη βελτίωση της ψύξης ενώ ο κύλινδρος τοποθετείται έκκεντρα σε σχέση με το κέντρο του στροφάλου ώστε να περιορίζονται οι τριβές στο ελάχιστο. Μειωμένες είναι και οι τριβές στο κιβώτιο ταχυτήτων χάρη στη χρήση τριών κύριων ρουλεμάν, τα οποία είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τα ακριβή φορτία που μπορεί να δεχτεί έκαστο.
Πλαίσιο
Με το υψηλής αντοχής σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς, το ρεζερβουάρ καυσίμου 7L τοποθετείται κάτω από το πάτωμα, κάτω από τα πόδια του αναβάτη, μία διάταξη που απελευθερώνει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 10L. Το μεταξόνιο είναι στα 1.350mm με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 26°/85,2mm, ενώ ο κύκλος στροφής 2.05m. Το ύψος της σέλας είναι 799mm και το βάρος πλήρες υγρών δεν υπερβαίνει τα 133.9kg.
Για λόγους οδηγικής άνεσης, η γωνία έδρασης του κινητήρα και της πίσω ανάρτησης έχουν βελτιστοποιηθεί, έτσι ώστε να μειωθεί η ροπή στρέψης των βάσεων του κινητήρα και να φιλτράρονται καλύτερα οι ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Οι ελαφριοί τροχοί των 16 ιντσών από χυτό αλουμίνιο ήταν ανέκαθεν σημαντικός παράγοντας για την ευκολία χειρισμού και τη σταθερότητα του SH125i σε ποικίλα οδοστρώματα. Συνδυάζονται με tubeless ελαστικά Michelin City Grip διαστάσεων 100/80-16 μπροστά και 120/80-16 πίσω.
Τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 στάδια με διαδρομή άξονα 83mm. Μπροστά, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 33mm με διαδρομή 89mm, διασφαλίζει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει ενδοτικότητα αλλά και ελεγχόμενη συμπεριφορά. Το ABS είναι στάνταρ και τα εμπρός/πίσω φρένα αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου 240mm, με 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και μονοπίστονη στον πίσω τροχό.
Αξεσουάρ
Εκτός από το στάνταρ top box, διατίθενται ζελατίνα νέας σχεδίασης και χούφτες για αυξημένη προστασία από τις καιρικές συνθήκες. Το Smart top box – που λειτουργεί σε συνδυασμό με το Smart Key – και το απαραίτητο κιτ ανοίγματος της βαλίτσας μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων.
Τεχνικές προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Υδρόψυκτος, 4-χρονος 1ΕΕΚ (SOHC) |
Κυβισμός (cm³) |
125 cc |
Αρ. βαλβίδων ανά κύλινδρο |
4 |
Διάμετρος Διαδρομή (mm) |
53,5 x 55,5 |
Σχέση Συμπίεσης |
11.5:1 |
Μέγιστη Ισχύς |
13 PS (9,6kW) @ 8.250rpm |
Μέγιστη Ροπή |
12Nm @ 6.500rpm |
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού |
1L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου |
7L |
Κατανάλωση καυσίμου |
45,7km/litre |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V–7Ah |
Ισχύς ACG |
570w @ 5.000rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος Συμπλέκτη |
Αυτόματος, φυγοκεντρικός |
Τύπος κιβωτίου |
CVT |
Τελική Μετάδοση |
Ιμάντας V |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Σωληνωτό, ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) |
2.090mm x 730mm x 1.130mm |
Μεταξόνιο |
1.350mm |
Γωνία κάστερ |
26° |
Ίχνος τροχού |
85.2mm |
Ύψος σέλας |
799mm |
Απόσταση από το έδαφος |
145mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
133,9kg |
Ακτίνα στροφής |
2,05m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Τύπος εμπρός |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 33mm |
Τύπος πίσω |
Διπλά αμορτισέρ με προ-φόρτιση ελατηρίου |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ζάντα εμπρός |
16M/C x MT2.50 |
Ζάντα πίσω |
16M/C x MT2.75 |
Ελαστικό εμπρός |
100/80-16 inch |
Ελαστικό πίσω |
120/80-16 inch |
ΦΡΕΝΑ |
|
Σύστημα ABS |
2-κάναλο |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
|
Όργανα |
Honda Smart Key, θύρα φόρτισης USB |
Προβολέας εμπρός |
LED |
Πίσω φως |
LED |