Honda Super Cub 125

Honda Super Cub 125

Honda Super Cub 125

Honda Super Cub 125
Honda Super Cub 125

 

Το Honda Super Cub 125 αποκτά συμβατότητα με τα πρότυπα EURO5 για το 2022 με ένα νέο, ισχυρότερο και πιο αποδοτικό αερόψυκτο κινητήρα.

 

 

Honda Super Cub 125

Honda Super Cub 125

 

Σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη περιλαμβάνονται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης.

 

 

Παρουσίαση μοντέλου

 

 

Μία νέα σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα SOHC, με ανάλογες ρυθμίσεις ECU εισαγωγής και εξαγωγής, χαρίζει στο Super Cub 125 συμβατότητα με τις προδιαγραφές EURO5. Ο κινητήρας παράγει ελαφρώς υψηλότερη ισχύ, και είναι πιο αποδοτικός, καταναλώνοντας 1,5 lit./100km (WMTC mode). Η ισχύς του συστήματος γεννήτριας-εκκινητή ACG έχει επίσης αυξηθεί.

 

 

Το κλασικό στυλ παραμένει ίδιο και τώρα προστίθενται σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη. Οι νέοι συντελεστές σκληρότητας ελατηρίων για την εμπρός και πίσω ανάρτηση βελτιώνουν την άνεση σε αστικούς δρόμους με ανωμαλίες.

 

 

Κινητήρας

 

  • Νέος κινητήρας, πιο αθόρυβος, πιο ισχυρός και πιο αποδοτικός

  • Νέες ρυθμίσεις ECU, εισαγωγής και εξαγωγής για συμβατότητα με τις προδιαγραφές EURO5

  • Γεννήτρια – Εκκινητής ACG με αυξημένη ονομαστική ισχύ

 

 

Αποδοτικός και αξιόπιστος, ο νέος αερόψυκτος κινητήρας 124cc του Super Cub 125 συνδυάζει το κάτω τμήμα (με επανασχεδιασμένο στροφαλοθάλαμο) του τρέχοντος C110 της Ιαπωνικής αγοράς με το πάνω τμήμα (διβάλβιδη κυλινδροκεφαλή SOHC) του τελευταίου MSX Grom. Η διάμετρος είναι 50mm, η διαδρομή 63,1mm με λόγο συμπίεσης 10.0:1. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 7.2kW (9,8 Ps) (αύξηση 0,1kW) στις 7.500rpm, με μέγιστη ροπή 10.4Nm στις 6.250rpm.

 

 

Για καλύτερη εξομάλυνση της ροής αέρα εισαγωγής, το νέο φιλτροκούτι σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα. Είναι μικρότερο και συνδυάζεται με το νέο σωλήνα εισαγωγής και τη βελτιωμένη τοποθέτηση του μπεκ ψεκασμού για καλύτερη οδηγησιμότητα.

 

 

Ο κινητήρας του Super Cub C125 έχει εξαιρετική κατανάλωση – 1.5lit./100km (66,7km/l) (WMTC mode) προσδίδοντάς του αυτονομία περίπου 250km από το ρεζερβουάρ 3,7 λίτρων.

 

 

Στυλ & Πλαίσιο

 

  • Το ρετρό στυλ παραμένει ίδιο, σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη τώρα προσφέρονται ως στάνταρ εξοπλισμός

  • Νέα ελατήρια για το πιρούνι και τα πίσω αμορτισέρ βελτιώνουν την άνεση

  • Όπως και πριν, όλα τα φώτα είναι LED και η λειτουργία Smart Key προσφέρεται στάνταρ

 

 

Το διαχρονικά επιβλητικό στυλ του Super Cub 125 – με προστατευτική ποδιά για τα πόδια και τα καλυμμένα μηχανικά μέρη – παραμένει ίδιο, και πρόκειται για μία σχεδίαση που φέρνει στο μυαλό μία μόνο λέξη: Παγκοσμιότητα («universality»). Δηλαδή, πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιείται από πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Βασικό στοιχείο αυτής της φιλοσοφίας είναι η σιλουέτα σχήματος S, που ξεκινά πίσω από την ποδιά και καταλήγει στο πίσω φτερό, κάνοντας την πρόσβαση εύκολη υπόθεση. Για το μοντέλο του 2022, σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη αποτελούν πλέον στάνταρ εξοπλισμό.

 

 

Άμεσα αναγνωρίσιμο στοιχείο του Super Cub είναι το τμήμα του συστήματος διεύθυνσης που συγκεντρώνει διάφορα εξαρτήματα – πιρούνι, τιμόνι και ποδιά σε ένα ενιαίο σύνολο. Στο πρώτο μοντέλο, το τιμόνι σε σχήμα φτερών γλάρου ήταν ένα αξιοσημείωτο επιχείρημα πωλήσεων και ένα από τα χαρακτηριστικά που το έκανε ευρέως αγαπητό ανά την υφήλιο. Το σύγχρονο Super Cub C125 – με το σφυρήλατο κωνικό τιμόνι με επικάλυψη χυτής ρητίνης, το οποίο περιλαμβάνει χειριστήρια, διακόπτες και όργανα – αποτίει φόρο τιμής στο πρωτότυπο μοντέλο.

 

 

Όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED ενώ τα όργανα αναδεικνύουν το βάθος της συνολικής σχεδίασης, με τον πίνακα οργάνων να διαχωρίζεται από δύο χρωμιωμένους ομόκεντρους δακτυλίους. Ο εξωτερικός δακτύλιος φιλοξενεί το αναλογικό στροφόμετρο και προειδοποιητικά φώτα, και ο εσωτερικός μία διακριτική, ψηφιακή οθόνη.

 

 

Τεχνικές προδιαγραφές

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Αερόψυκτος SOHC 4-χρονος 2-βάλβιδος

Κυβισμός

124cc

Διάμετρος x Διαδρομή

50 x 63.1mm

Λόγος Συμπίεσης

10.0:1

Μέγιστη Ισχύς

7.2kW (9,8 Ps) @ 7,500rpm

Μέγιστη Ροπή

10.4Nm @ 6,250rpm

Χωρητικότητα Λαδιού

1.1 λίτρα

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Ψεκασμός

Ηλεκτρονικός PGM-FI

Χωρητικότητα ντεπόζιτου

3.7 λίτρα

Κατανάλωση καυσίμου

1.5L / 100km (WMTC mode)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μπαταρία

12V-3.5AH

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

Αυτόματος, φυγοκεντρικός, υγρός, πολύδισκος

Τύπος κιβωτίου

4 σχέσεων

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος

Μονό, ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)

1,915 x 720 x 1,000mm

Μεταξόνιο

1,245mm

Γωνία Κάστερ

26.5°

Ίχνος

71mm

Ύψος Σέλας

780mm

Απόσταση από το Έδαφος

125mm

Βάρος

110kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Τύπος Εμπρός

Τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm

Τύπος Πίσω

Δύο αμορτισέρ

ΤΡΟΧΟΙ

 

Ζάντα Εμπρός

Από χυτό αλουμίνιο

Ζάντα Πϊσω

Από χυτό αλουμίνιο

Ελαστικό Εμπρός

70/90-17M/C 38P

Ελαστικό Πίσω

80/90-17M/C 50P

ΦΡΕΝΑ

 

Τύπος ABS type

Μονοκάναλο ABS

Εμπρός

Δισκόφρενο 220 mm

Πίσω

Ταμπούρο 110mm

ΦΩΤΑ

 

Προβολέας

LED

Πίσω Φως

LED

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...