Honda Super Cub 125
Το Honda Super Cub 125 αποκτά συμβατότητα με τα πρότυπα EURO5 για το 2022 με ένα νέο, ισχυρότερο και πιο αποδοτικό αερόψυκτο κινητήρα.
Σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη περιλαμβάνονται τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης.
Παρουσίαση μοντέλου
Μία νέα σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα SOHC, με ανάλογες ρυθμίσεις ECU εισαγωγής και εξαγωγής, χαρίζει στο Super Cub 125 συμβατότητα με τις προδιαγραφές EURO5. Ο κινητήρας παράγει ελαφρώς υψηλότερη ισχύ, και είναι πιο αποδοτικός, καταναλώνοντας 1,5 lit./100km (WMTC mode). Η ισχύς του συστήματος γεννήτριας-εκκινητή ACG έχει επίσης αυξηθεί.
Το κλασικό στυλ παραμένει ίδιο και τώρα προστίθενται σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη. Οι νέοι συντελεστές σκληρότητας ελατηρίων για την εμπρός και πίσω ανάρτηση βελτιώνουν την άνεση σε αστικούς δρόμους με ανωμαλίες.
Κινητήρας
-
Νέος κινητήρας, πιο αθόρυβος, πιο ισχυρός και πιο αποδοτικός
-
Νέες ρυθμίσεις ECU, εισαγωγής και εξαγωγής για συμβατότητα με τις προδιαγραφές EURO5
-
Γεννήτρια – Εκκινητής ACG με αυξημένη ονομαστική ισχύ
Αποδοτικός και αξιόπιστος, ο νέος αερόψυκτος κινητήρας 124cc του Super Cub 125 συνδυάζει το κάτω τμήμα (με επανασχεδιασμένο στροφαλοθάλαμο) του τρέχοντος C110 της Ιαπωνικής αγοράς με το πάνω τμήμα (διβάλβιδη κυλινδροκεφαλή SOHC) του τελευταίου MSX Grom. Η διάμετρος είναι 50mm, η διαδρομή 63,1mm με λόγο συμπίεσης 10.0:1. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 7.2kW (9,8 Ps) (αύξηση 0,1kW) στις 7.500rpm, με μέγιστη ροπή 10.4Nm στις 6.250rpm.
Για καλύτερη εξομάλυνση της ροής αέρα εισαγωγής, το νέο φιλτροκούτι σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα. Είναι μικρότερο και συνδυάζεται με το νέο σωλήνα εισαγωγής και τη βελτιωμένη τοποθέτηση του μπεκ ψεκασμού για καλύτερη οδηγησιμότητα.
Ο κινητήρας του Super Cub C125 έχει εξαιρετική κατανάλωση – 1.5lit./100km (66,7km/l) (WMTC mode) προσδίδοντάς του αυτονομία περίπου 250km από το ρεζερβουάρ 3,7 λίτρων.
Στυλ & Πλαίσιο
-
Το ρετρό στυλ παραμένει ίδιο, σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη τώρα προσφέρονται ως στάνταρ εξοπλισμός
-
Νέα ελατήρια για το πιρούνι και τα πίσω αμορτισέρ βελτιώνουν την άνεση
-
Όπως και πριν, όλα τα φώτα είναι LED και η λειτουργία Smart Key προσφέρεται στάνταρ
Το διαχρονικά επιβλητικό στυλ του Super Cub 125 – με προστατευτική ποδιά για τα πόδια και τα καλυμμένα μηχανικά μέρη – παραμένει ίδιο, και πρόκειται για μία σχεδίαση που φέρνει στο μυαλό μία μόνο λέξη: Παγκοσμιότητα («universality»). Δηλαδή, πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιείται από πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Βασικό στοιχείο αυτής της φιλοσοφίας είναι η σιλουέτα σχήματος S, που ξεκινά πίσω από την ποδιά και καταλήγει στο πίσω φτερό, κάνοντας την πρόσβαση εύκολη υπόθεση. Για το μοντέλο του 2022, σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη αποτελούν πλέον στάνταρ εξοπλισμό.
Άμεσα αναγνωρίσιμο στοιχείο του Super Cub είναι το τμήμα του συστήματος διεύθυνσης που συγκεντρώνει διάφορα εξαρτήματα – πιρούνι, τιμόνι και ποδιά σε ένα ενιαίο σύνολο. Στο πρώτο μοντέλο, το τιμόνι σε σχήμα φτερών γλάρου ήταν ένα αξιοσημείωτο επιχείρημα πωλήσεων και ένα από τα χαρακτηριστικά που το έκανε ευρέως αγαπητό ανά την υφήλιο. Το σύγχρονο Super Cub C125 – με το σφυρήλατο κωνικό τιμόνι με επικάλυψη χυτής ρητίνης, το οποίο περιλαμβάνει χειριστήρια, διακόπτες και όργανα – αποτίει φόρο τιμής στο πρωτότυπο μοντέλο.
Όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED ενώ τα όργανα αναδεικνύουν το βάθος της συνολικής σχεδίασης, με τον πίνακα οργάνων να διαχωρίζεται από δύο χρωμιωμένους ομόκεντρους δακτυλίους. Ο εξωτερικός δακτύλιος φιλοξενεί το αναλογικό στροφόμετρο και προειδοποιητικά φώτα, και ο εσωτερικός μία διακριτική, ψηφιακή οθόνη.
Τεχνικές προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Αερόψυκτος SOHC 4-χρονος 2-βάλβιδος |
Κυβισμός |
124cc |
Διάμετρος x Διαδρομή |
50 x 63.1mm |
Λόγος Συμπίεσης |
10.0:1 |
Μέγιστη Ισχύς |
7.2kW (9,8 Ps) @ 7,500rpm |
Μέγιστη Ροπή |
10.4Nm @ 6,250rpm |
Χωρητικότητα Λαδιού |
1.1 λίτρα |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Ψεκασμός |
Ηλεκτρονικός PGM-FI |
Χωρητικότητα ντεπόζιτου |
3.7 λίτρα |
Κατανάλωση καυσίμου |
1.5L / 100km (WMTC mode) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Μπαταρία |
12V-3.5AH |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος συμπλέκτη |
Αυτόματος, φυγοκεντρικός, υγρός, πολύδισκος |
Τύπος κιβωτίου |
4 σχέσεων |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Μονό, ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) |
1,915 x 720 x 1,000mm |
Μεταξόνιο |
1,245mm |
Γωνία Κάστερ |
26.5° |
Ίχνος |
71mm |
Ύψος Σέλας |
780mm |
Απόσταση από το Έδαφος |
125mm |
Βάρος |
110kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Τύπος Εμπρός |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm |
Τύπος Πίσω |
Δύο αμορτισέρ |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ζάντα Εμπρός |
Από χυτό αλουμίνιο |
Ζάντα Πϊσω |
Από χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικό Εμπρός |
70/90-17M/C 38P |
Ελαστικό Πίσω |
80/90-17M/C 50P |
ΦΡΕΝΑ |
|
Τύπος ABS type |
Μονοκάναλο ABS |
Εμπρός |
Δισκόφρενο 220 mm |
Πίσω |
Ταμπούρο 110mm |
ΦΩΤΑ |
|
Προβολέας |
LED |
Πίσω Φως |
LED |