Jeep Magneto

Jeep Magneto

Jeep Magneto

Jeep Magneto
Jeep Magneto

 

Το αμιγώς ηλεκτρικό Jeep Magneto δημιουργήθηκε για να διαπιστωθεί πως ανταπεξέρχεται σε ακραίες συνθήκες ένα Jeep χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης.

 

 

Jeep Magneto

Jeep Magneto

 

Κάτω από το καπό θέση πήρε ένας νέος ηλεκτροκινητήρας που δημιουργήθηκε ειδικά για το Magneto, ο οποίος λειτουργεί στις 6.000σ.α.λ. Η απόδοση του είναι αντίστοιχη με τον V6 βενζινοκινητήρα Pentastar των 3,6 λίτρων, με 285 ίππους και 370Nm ροπής. Βέβαια σε σχέση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο ηλεκτροκινητήρας του Magneto έχει διαθέσιμη το σύνολο της ροπής από στάση, εκτοξεύοντας –εντελώς αθόρυβα- το πρωτότυπο μέχρι τα 100χλμ./ώρα σε μόλις 6,8δλ., με μηδενικούς ρύπους.

 

 

Η έκπληξη που επιλέχθηκε

 

 

Αυτό που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη είναι η επιλογή ο κινητήρας να συνδυαστεί με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, κάτι που είναι εξαιρετικά ασύνηθες στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο λόγος είναι ότι οι μηχανικοί της Jeep αποφάσισαν να συνδυάσουν τις καλύτερες δυνατές επιλογές για τους λάτρεις της εκτός δρόμου οδήγησης. Έτσι από την μία πλευρά υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας με άφθονη ροπής και άμεση απόκριση ανεξάρτητα από την ταχύτητα του οχήματος και από την άλλη η επιλογή ο οδηγός να επιλέγει τη σχέση που ταιριάζει καλύτερα στις συνθήκες που οδηγεί.

 

 

Επίσης, σε αντίθεση με την περίπτωση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οδηγός ανεξάρτητα από την επιλογή σχέσης δεν έχει φόβο να «σβήσει» ο κινητήρας σε περίπτωση λάθος επιλογής ταχύτητας ή λάθος χρήσης του συμπλέκτη. Με αυτό τον τρόπο το Magneto προσφέρει τις δυνατότητες επιλογών ενός μηχανικού κιβωτίου, με την ευκολία χρήσης και την άνεση που προσφέρει ένα αυτόματο.

 

 

Τροφοδοσία κινητήρα

 

 

Για την τροφοδοσία με ρεύμα του κινητήρα τοποθετήθηκαν 4 συστοιχίες μπαταριών λιθίου συνολικής χωρητικότητας 70 kWh. Το κύκλωμα λειτουργεί στα 800V τάσης, δηλαδή στην διπλάσια τάση σε σχέση με το Plugin Hybrid Jeep Wrangler 4xe. Η επιλογή των θέσεων τοποθέτησης των μπαταριών επέτρεψε την ιδανική κατανομή βάρους μεταξύ των εμπρός και πίσω αξόνων και παράλληλα τον επαναπροσδιορισμό του κέντρου βάρους σε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τη συμβατικά έκδοση. Η πρώτη συστοιχία κατέλαβε το χώρο του ρεζερβουάρ καυσίμου, η δεύτερη τοποθετήθηκε μπροστά από την πρώτη, η τρίτη εμπρός στο χώρο του κινητήρα και η τέταρτη στο πίσω μέρος του οχήματος, εκεί που κανονικά κανείς θα έβρισκε το τελικό τμήμα της εξάτμισης.

 

 

Detail

Detail

 

Περί μπαταριών και μηχανικών μερών

 

 

Το Magneto διαθέτει και δύο μπαταρίες 12V, με την πρώτη να τροφοδοτεί συστήματα όπως το ραδιόφωνο και τα φώτα, ενώ η δεύτερη λειτουργεί σαν εφεδρική μονάδα, αλλά και για την τροφοδοσία του «εργάτη», ένα ηλεκτρικό στοιχείο στο οποίο βασίζονται και τα βενζινοκίνητα Wrangler. Τέλος το σύστημα κλιματισμού ισχύος 10 kW, εξασφαλίζει ότι οι επιβάτες θα είναι άνετοι σε όλες τις συνθήκες παρά την αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει το ανοικτό αμάξωμα.

 

 

Όπως θα περίμενε κανείς σε ένα Jeep Wrangler, τα μηχανικά μέρη του Magneto είναι προστατευμένα και πλήρως αδιάβροχα, με το εντυπωσιακό πρωτότυπο να μπορεί με άνεση να περάσει από υδάτινα κολλήματα βάθους 76εκ. Τα προστατευτικά στο πάτωμα σε συνδυασμό με το κιτ αύξησης της απόστασης από το έδαφος κατά 5εκ. δεν αφήνουν αμφιβολίες για τις ικανότητες αυτού του διαφορετικού, φιλικού προς το περιβάλλον, εντελώς αθόρυβου, αλλά 100% αυθεντικού Jeep.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...