Η Nissan υλοποίησε τη διαδικτυακή πώληση
Η Nissan υλοποίησε τη διαδικτυακή πώληση στην Ισπανία όπου με 7 κλικ και σε 7 ημέρες, ο ενδιαφερόμενος έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της Antamotor, της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια!
Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, διευθυντής της Antamotor είπε : “Οι νέες συνθήκες μας ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρωτοπορούμε στις διαδικτυακές τεχνικές πωλήσεων και με αυτή την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω του WhatsApp.”
Ο τυχερός αγοραστής του JUKE, Manuel Nuez, επεσήμανε ότι: “Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια. Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απολαύσω το νέο μου Nissan Juke, ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με τεχνολογία που ανυπομονώ να οδηγήσω.”