F1 GP Αυστραλίας 2019

F1 GP Αυστραλίας 2019

Το θερμόμετρο ανέβηκε ήδη στην εκκίνηση με τον Bottas, ο οποίος πολύ γρήγορα άφησε πίσω του τον πρώτο Hamilton, δημιουργώντας πολύ γρήγορα μια έστω και μικρή απόσταση ασφαλείας. Η απόσταση αυτή εξελίχθηκε σε ασφαλείας, όταν ο ομόσταυλός του μπήκε νωρίς για την πρώτη αλλαγή των ελαστικών του, στον 14ο γύρο, ακολουθώντας τον τρίτο, εκείνη τη στιγμή Vettel, ώστε να αποφύγει την απώλεια, μέσω του επονομαζόμενου undercut, και της δεύτερης θέσης μέσω αυτής της διαδικασίας.

Στην πράξη όμως, η αλλαγή στη μεσαία γόμα δεν έφερε τη διαφορά που περίμεναν και οι δύο ομάδες. Οι υψηλές θερμοκρασίες και η γόμα που είχε αρχίσει να στρώνεται στην άσφαλτο εξασφάλισαν στα μαλακά ελαστικά μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά με αποτέλεσμα η διαφορά της από τη μεσαία να μειωθεί κάθετα. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί ο Hamilton να απέκλεισε κάθε πιθανότητα να χάσει τη δεύτερη θέση από τον Vettel, συγχρόνως όμως, έχασε και κάθε ευκαιρία να επιτεθεί στον Bottas για να ανακτήσει την πρώτη θέση.

Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Australian GP 2019. Valtteri Bottas 

O Φιλανδός από εκεί και πέρα έκανε διαχείριση ελαστικών διατηρώντας σταθερή απόδοση, δείχνοντας ότι θα συνέχιζε με τον ίδιο τρόπο μέχρι και τον τερματισμό, ακολουθώντας και την εντολή της ομάδας, να μη βάλει δηλαδή στη κίνδυνο την πρώτη θέση προσπαθώντας να πάρει τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Ο Bottas, παρόλα αυτά, απέδειξε ότι πραγματικά είναι αποφασισμένος να ανταγωνιστεί στα ίσια τον Hamilton φέτος και γράφοντας συνεχώς όλο και ταχύτερους γύρους στο τέλος κατάφερε να πάρει και το έπαθλο του ταχύτερου γύρου. Στον προτελευταίο γύρο έγραψε ένα φανταστικό 1:25.580, όντας έτσι μισό δλ. πιο γρήγορος από τον Hamilton και 7 δέκατα από τον Verstappen.

Ο Ολλανδός εκμεταλλεύτηκε επίσης το πρώτο σετ των ελαστικών του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και βρέθηκε να διεκδικεί θέσεις στο δεύτερο μισό του αγώνα. Μάλιστα κατάφερε να περάσει τον Vettel, μια μικρή όμως έξοδος του στέρησε τη δυνατότητα να διεκδικήσει αποτελεσματικά και τη δεύτερη θέση. Παρόλα αυτά, πέρα από τη θέση στο podium, εξασφάλισε την επιστροφή στο podium και της Honda, αφού τον κινητήρα της φοράει πλέον η Red Bull.

Αντίθετα o Vettel και η Ferrari κάθε άλλο παρά χαρούμενοι είναι από το αποτέλεσμα. Αν και η δυναμική του νέου αυτοκινήτου δείχνει να είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την εμφάνιση του αγώνα, στη Μελβούρνη έλειπε η ισορροπία μεταξύ εμπρός και πίσω μέρους με αποτέλεσμα οι τροχοί να χάνουν νωρίς την πρόσφυσή τους, ιδιαίτερα στις πιο κλειστές στροφές. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της θερμοκρασίας του πέλματος, κάτι που αναγκαστικά έφερε και τη μείωση του ρυθμού. Η εικόνα αυτή πάντως δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου, οπότε σίγουρα θα ακολουθήσουν και καλύτερες μέρες. Από την άλλη πλευρά, και η Red Bull είναι επίσης πιο γρήγορη φέτος, οπότε μάλλον θα έχουμε ενδιαφέρουσες μάχες.

Σειρά κατάταξης:

  1. Valtteri Bottas, Mercedes: 1:25:27.325
  2. Lewis Hamilton , Mercedes: +20.886s
  3. Max Verstappen, Red Bull: +22.520s
  4. Sebastian Vettel, Ferrari: +57.109s
  5. Charles Leclerc , Ferrari: +58.230s
  6. Kevin Magnussen, Haas Ferrari: +87.156s
  7. Nico Hülkenberg, Renault: +1 γύρος
  8. Kimi Räikkönen, Alfa Romeo: +1 γύρος
  9. Lance Stroll , Racing Point: +1 γύρος
  10. Daniil Kvyat, Toro Rosso: +1 γύρος
  11. Pierre Gasly, Red Bull: +1 γύρος
  12. Lando Norris, McLaren: +1 γύρος
  13. Sergio Perez, Racing Point: +1 γύρος
  14. Alexander Albon, Toro Rosso: +1 γύρος
  15. Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo: +1 γύρος
  16. George Russell, Williams: +2 γύροι
  17. Robert Kubica, Williams: +3 γύροι
  18. Romain Grosjean, Haas: δεν τερμάτισε
  19. Daniel Ricciardo, Renault: δεν τερμάτισε
  20. Carlos Sainz, McLaren: δεν τερμάτισε

#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...