Νέο ηλεκτρικό Fiat 500

Νέο ηλεκτρικό Fiat 500

Νέο ηλεκτρικό Fiat 500

Νέο ηλεκτρικό Fiat 500
Νέο ηλεκτρικό Fiat 500

Η Fiat παρουσιάζει το νέο ηλεκτρικό Fiat 500, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Ομίλου FCA, με αυτονομία έως 320km στον κύκλο WLTP.

 

Fiat 500

Fiat 500

 

Οι νόμοι και οι κανόνες δεν είναι αρκετοί για να φέρουν την επανάσταση. Χρειάζεται κάτι θρυλικό και όμορφο: το Νέο ηλεκτρικό Fiat 500.



Ο δρόμος για την αλλαγή χρειάζεται συνοδοιπόρους με αντίστοιχο όραμα, που θέλουν να βελτιώσουν την κατάσταση του πλανήτη με το όραμα και τους στόχους τους. Ο Leonardo DiCaprio αγκάλιασε την ιδέα του Νέου Fiat 500. Ο δημοφιλής σταρ του κινηματογράφου έχει συνεπή ανάμειξη σε πρωτοβουλίες για την προστασία της Γης για περισσότερο από 20 χρόνια και προσέφερε το όραμα του για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Στο νέο videoAllIn” προσκαλεί όλους να συνεισφέρουν στην προσπάθεια, όπως έκανε και η Fiat με το 500.



Η καλύτερη αυτονομία, φόρτιση και οδήγηση



Κατά το σχεδιασμό του Νέου ηλεκτρικού 500, οι μηχανικοί ξεκίνησαν από ένα λευκό χαρτί ώστε να έχουν την ελευθερία να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή λύση για κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου.



Η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης αποτελούν δύο θεμελιώδη χαρακτηριστικά για τους αγοραστές. Οι μπαταρίες λιθίου του Νέου 500 έχουν χωρητικότητα 42 kWh και δίνουν αυτονομία έως 320χλμ. στον κύκλο μετρήσεων WLTP.



Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το Νέο 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυφόρτισης 85kW, ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα απαιτούνται μόλις 5 λεπτά για να αποθηκευτεί ενέργεια ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 50χλμ., απόσταση που κατά μέσο όρο υπερβαίνει την μέση ημερήσια χρήση. Ο ταχυφορτιστής μπορεί να φορτίσει σε επίπεδο 80% τις μπαταρίες σε μόλις 35 λεπτά ενώ έχει τη δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα.



Και για τη φόρτιση στο σπίτι υπάρχει λύση, με την έκδοση “la Prima” του Νέου ηλεκτρικού 500 να προσφέρεται με το σύστημα easyWallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Το σύστημα εξελίχθηκε από την ENGIE EPS αποκλειστικά για την FCA και κάνει ιδιαίτερα απλή και εύκολη τη διαδικασία φόρτισης.



Με τρία προγράμματα οδήγησης



Ειδικότερα το πρόγραμμα Sherpa, βελτιστοποιεί το σύνολο των λειτουργιών ώστε να εξασφαλίσει ότι ο χρήστης θα φτάσει στον προορισμό του. Το πρόγραμμα Sherpa ενεργεί σε μεγάλο αριθμό στοιχείων του αυτοκινήτου ώστε μειώνοντας της κατανάλωση ενέργειας το όχημα να φτάσει στον προορισμό που έχει τεθεί μέσω του συστήματος πλοήγησης ή στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης. Όπως και ένας οδηγός Sherpa στα Ιμαλάια, ο οποίος είναι υπεύθυνος να κατευθύνει την αποστολή με άνεση και ασφάλεια, έτσι το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 80χλμ./ώρα, το βαθμό επιτάχυνσης και τη λειτουργία στοιχείων του εξοπλισμού άνεσης για τη βέλτιστη αυτονομία.



Το πρόγραμμα “Normal” προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης που προσομοιάζει την αίσθηση ενός συμβατικού αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης, ενώ στο πρόγραμμα “Range” ενεργοποιείται η λειτουργία “onepedaldrive”, επιτρέποντας την οδήγηση του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού, το οποίο κάθε φορά που το αφήνει ο οδηγός επιβραδύνει το όχημα, περίπου σαν να πάταγε το φρένο.



Ο κινητήρας έχει ισχύ 87kW (118 ίππους), προσφέρει τελική ταχύτητα 150χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα σε 9 δλ. και στα 50χλμ./ώρα σε 3,1 δλ.



Επίπεδο αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και συνδεσιμότητα



Τα αυτοκίνητο του μέλλοντος δεν είναι απλά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, αλλά περνά σε ένα νέο –κυριολεκτικά- επίπεδο διαθέτοντας για πρώτη φορά στην κατηγορία επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.



Η εμπρόσθια κάμερα ελέγχει κάθετα και οριζόντια το χώρο, ενώ το έξυπνο σύστημα ενεργής διατήρησης της ταχύτητας (intelligent Adaptive Cruise ControliACC) επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα σε σχέση με τα αυτοκίνητα, τους πεζούς, τα ποδήλατα, κτλ., ενώ το ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας διορθώνει την κατεύθυνση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις λωρίδες κυκλοφορίας.



Το σύστημα Intelligent Speed Assist «διαβάζει» τα όρια ταχύτητας, ενώ το σύστημα Urban Blind Spot προειδοποιεί για εμπόδια που βρίσκονται ή κινούνται γύρω από το αυτοκίνητο. Το σύστημα Attention Assist προειδοποιεί σε περίπτωση που διαγνώσει κόπωση του οδηγού, ενώ τέλος οι περιμετρικοί αισθητήρες προσφέρουν εικόνα του αυτοκινήτου και των πιθανών εμποδίων από ψηλά ώστε να διευκολυνθούν οι ελιγμοί.



Το Νέο ηλεκτρικό Fiat 500 είναι το πρώτο όχημα του Ομίλου FCA που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 που έχει σχεδιαστεί με βάση τις μελλοντικές εξελίξεις στον τομέα της συνδεσιμότητας. Εξελιγμένο ώστε να προσφέρει στους χρήστες μια εντελώς νέα εμπειρία το σύστημα χρησιμοποιεί το εξαιρετικά διαμορφώσιμο λειτουργικό Android Auto. Η ασύρματη δυνατότητα mirroring είναι ήδη διαθέσιμη για το Apple CarPlay, ενώ το UConnect 5 είναι έτοιμο να προσφέρει την ίδια δυνατότητα και για το Android Auto.



Στιλ και design



Σε επίπεδο στιλ, το Νέο 500, φέρνει το μέλλον της αυτοκίνησης με ένα αυθεντικά ιταλικό τρόπο. Το Νέο 500 είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο πόλης, με τις ίδιες θρυλικές αναλογίες και το καθαρό σχεδιασμό που χαρακτηρίζει το μοντέλο εδώ και 63 χρόνια. Το κέντρο σχεδιασμού της Fiat για την 3η γενιά ακολούθησε μια ξεκάθαρη, όσο και κομψή προσέγγιση καταλήγοντας σε ένα αποτέλεσμα με έντονες αναλογίες και ελκυστική εμφάνιση που ενισχύουν την αίσθηση σταθερότητας, αλλά και παρουσίας στο δρόμο.



Ακόμα μια απαίτηση κατά τη φάση του σχεδιασμού ήταν η δημιουργία ενός νέου λογοτύπου «500», το οποίο τοποθετείται στο κέντρο της μάσκας, αντικαθιστώντας για πρώτη φορά το λογότυπο της Fiat. Το γνωστό λογότυπο 500 στο πίσω μέρος αποτελεί την απαραίτητη σύνδεση με το παρελθόν, αλλά πλέον προσαρμόζεται στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αποκτώντας μια λεπτή οριζόντια μπλε γραμμή που μετασχηματίζει τον αριθμό μηδέν, στο γράμμα “e”.



Το Νέο 500 έχει όλα τα γνωρίσματα της σειράς, αλλά δοσμένα με έναν πιο καθαρό και δυναμικό τρόπο. Το κάθετο μπροστά μέρος όπως του μοντέλου του 1957 συνδυάζεται τώρα με ένα πιο έντονο προφίλ. Στην πρώτη γενιά ο αρμός διαχώριζε τα φώτα από το καπό, ενώ τώρα τα συνδέει θυμίζοντας βλέφαρα. Παράλληλα τα φώτα ενισχύουν το τεχνολογικό προφίλ, ενώ οι χειρολαβές είναι «κρυφές» και βρίσκονται στην ίδια επιφάνεια με την πόρτα.



Εσωτερικό



Στο εσωτερικό το Νέο ηλεκτρικό 500 είναι εντελώς νέο και κομψό με ακόμα πιο σαφείς αναφορές στην 1η γενιά. Όπως και σε ένα μοντέρνο σπίτι ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από την απλότητα, την υψηλή αισθητική και την κομψότητα. Το φαρδύ ταμπλό σε συνδυασμό με το μεταβλητό αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα δύο καθίσματα –εκεί που στη συμβατική έκδοση υπάρχει ο επιλογέας των ταχυτήτων- βελτιώνουν την αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας. Περισσότερος είναι ο διαθέσιμος χώρος για τους ώμους και τα πόδια, ενώ το επίπεδο πάτωμα φιλοξενεί τις μπαταρίες λιθίου χωρίς να επηρεάζει το χώρο αποσκευών, του οποίου η χωρητικότητα παραμένει αναλλοίωτη. Το αποτέλεσμα είναι ένα αρμονικό και φιλικό προς το περιβάλλον εσωτερικό, ενώ όπως και στην περίπτωση του 500 Hybrid κάποιες εκδόσεις του ηλεκτρικού 500 θα εφοδιάζονται με καθίσματα επενδεδυμένα με το ύφασμα “Seaqual” για του οποίου την κατασκευή χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν ανασυρθεί από την θάλασσα.



Αίσθηση που ενθουσιάζει



Το Fiat 500 ήταν πάντα συνώνυμο του ενθουσιασμού. Έτσι και η Τρίτη γενιά εντυπωσιάζει πριν καν πατήσει κανείς το κουμπί εκκίνησης. Το Νέο ηλεκτρικό 500 ξεκινά την πορεία του με την cabrio έκδοση, αποτελώντας το πρώτο ηλεκτρικό cabrio τετραθέσιο μοντέλο παραγωγής. Ένα μοναδικό αυτοκίνητο πόλης από κάθε πλευρά, ακόμα και από τον ήχο. Στο μέλλον το μοντέλο θα εφοδιάζεται με το σύστημα AVAS (σύστημα ακουστικής προειδοποίησης οχήματος), ένα υποχρεωτικό σύστημα προειδοποίησης των πεζών σε ταχύτητες έως τα 20χλμ./ώρα. Ο ήχος του Νέου 500 δεν θα είναι ένα απλό ηχητικό σήμα, αλλά το Amarcord του Nino Rota για μια αυθεντική ιταλική Dolce Vita αίσθηση.



Αντίστοιχα στο εσωτερικό τα καθίσματα έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα από την Poltrona Frau, ενώ το ταμπλό έχει επένδυση από ξύλο και αλουμίνιο με σχεδιασμό εμπνευσμένο από τη σειρά Armani/Casa.




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...