Νέο λογότυπο για τη BMW

Νέο λογότυπο για τη BMW

Νέο λογότυπο για τη BMW

Νέο λογότυπο για τη BMW
Νέο λογότυπο για τη BMW

Νέο λογότυπο για τη BMW, με τη γερμανική εταιρεία μετά από 20 και πλέον χρόνια, να αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα για τις online & offline επικοινωνίες της.

 

BMW new logo

BMW new logo

 

Τα λογότυπα επικοινωνίας των BMW, BMW i και BMW M έχουν αναθεωρηθεί πλήρως με νέα μορφή λογοτύπου και νέες σχεδιαστικές αρχές. Το σήμα BMW εναρμονίζεται τώρα με τις προσδοκίες και τις αισθητικές τάσεις του σήμερα και ταιριάζει καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.

 

Η νέα σχεδίαση του λογοτύπου εκφράζει την ανανεωμένη, πελατοκεντρική ταυτότητα της μάρκας. Υιοθετώντας μία μίνιμαλ αισθητική σε δύο διαστάσεις, αποπνέει εξωστρέφεια και σαφήνεια. Η συμπληρωματική, διάφανη έκδοση του λογοτύπου αποτελεί ξεκάθαρη πρόσκληση στον κόσμο της BMW. Το νέο λογότυπο αντανακλά τη μετεξέλιξη της BMW από μία καθαρά αυτοκινητιστική εταιρεία σε έναν όμιλο ανοιχτό σε νέες προηγμένες τεχνολογίες και καινοτομίες συνδεσιμότητας.

 

 

BMW new logo

BMW new logo

 

Αντανακλώντας τις προκλήσεις της ψηφιοποίησης

 

Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της BMW αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Το ανασχεδιασμένο λογότυπο εκφράζει εξωστρέφεια και αυτοπεποίθηση προκειμένου να διασφαλίσει μία σύγχρονη, διαχρονική εμφάνιση on & offline.

 

«Η BMW εξελίσσεται σε μία ‘σχεσιακή’ μάρκα που επιδιώκει τη διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών της. Το νέο λογότυπο επικοινωνίας συμβολίζει την εξωστρέφεια και τη σαφήνεια», είπε χαρακτηριστικά ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος τμήματος Πελατών & Μάρκας BMW. «Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τη νέα, διάφανη έκδοση για να προσελκύσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας στον κόσμο της BMW. Επιπλέον, η νέα σχεδίαση της εταιρικής μας ταυτότητας αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Με οπτικούς κανόνες και γραφιστική ευελιξία, προετοιμάζουμε την παρουσία μας στο μέλλον σε πολλαπλά σημεία επικοινωνίας online & offline. Αυτό το πρόσθετο λογότυπο επικοινωνίας συμβολίζει την αξία και σχέση της μάρκας με τους τομείς της μετακίνησης και οδηγικής απόλαυσης στο μέλλον.

 

Το παγκόσμιο λανσάρισμα του ανανεωμένου σήματος ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου, 2020. Τη μεταβατική περίοδο, 3 – 31 Μαρτίου 2020, θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, on & offline, και στις διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις. Το νέο λογότυπο είναι συμπληρωματικό του υπάρχοντος λογοτύπου και προορίζεται για χρήση σε υλικά / μέσα επικοινωνίας. Δεν θα χρησιμοποιείται πάνω σε οχήματα, ούτε ως εξωτερική ή εσωτερική σήμανση, στα καταστήματα των Εμπόρων.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...