Νέο Ford Ka+

Νέο Ford Ka+ front

Νέο Ford Ka+

Νέο Ford Ka+ front

Νέο Ford Ka+ front

Μπορεί να ονομάζεται Ka, έστως Plus, στη βάση του όμως και στην ουσία πρόκειται για ένα προσιτό Fiesta.

Νέο Ford Ka+ back

Νέο Ford Ka+ back

Όπως είναι γνωστό, η Ford έχει σταματήσει την παραγωγή του Ka εδώ και αρκετό καιρό, αφήνοντας ουσιαστικά την κατηγορία των Supermini αυτοκινήτων χωρίς εκπρόσωπό της. Αντίστοιχα δε, μικρότερο αυτοκίνητο στη γκάμα της έχει μείνει το Fiesta. Ένα Fiesta, όμως, που δεν το λες και μικρό, όχι τόσο λόγω των διαστάσεών του, όσο της ουσίας του, που εν πολλοίς φλερτάρει με αυτοκίνητα της αμέσως μεγαλύτερης, της μικρομεσαίας, κατηγορίας άλλων εταιρειών.

Χαρακτηριστικό είναι  άλλωστε το γεγονός ότι τα περισσότερα Fiesta διατίθενται στις πλουσιότερες και ακριβότερες εκδόσεις του. Άρα και στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, η Ford έχει πεδίο δράσης.

Νέο Ford Ka+ interior and cockpit part

Νέο Ford Ka+ interior and cockpit part

Νέο Ford Ka+: καλύπτοντας το πεδίο δράσης των…μικρών

Αυτόν ακριβώς το χώρο έρχεται να καλύψει το νέο Ka+, το οποίο μπορεί να λέγεται Ka και να φέρει στιλιστικά στοιχεία του αντίστοιχου μοντέλου, παρόλα αυτά την ουσία του είναι ένα Fiesta. Γιατί Fiesta. Πρώτα από όλα βασίζεται πάνω στο ίδιο δάπεδο και ως εκ τούτου είναι πολύ μεγαλύτερο του Ka. To μήκος του φτάνει τα 3,92 μέτρα και το Fiesta είναι μόλις λίγα εκατοστά μακρύτερο. Επιπρόσθετα φέρει πεντάθυρο αμάξωμα με πέντε θέσεις, σε αντίθεση με το Ka που ήταν τρίθυρο και με τέσσερις θέσεις. Θέμα σύγκρισης λοιπόν με το Ka δεν υπάρχει, πολύ περισσότερο, που το νέο Ka+ έρχεται να προστεθεί στην ήδη πλούσια γκάμα των μοντέλων της Ford στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και το Ecosport, με το οποίο μοιράζεται το ίδιο εργοστάσιο παραγωγής στο Ινδικό Sanand. Το τελευταίο έχει δεχθεί μια εκτεταμένη σειρά επεμβάσεων, ώστε τα προϊόντα που παράγει να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στις υψηλότερες της Ινδίας ευρωπαϊκές απαιτήσεις.

Νέο Ford Ka+ side

Νέο Ford Ka+ side

Νέο Ford Ka+: με σημαντικές επεμβάσεις και αλλαγές

Αντίστοιχα όμως και το ίδιο το αυτοκίνητο έχει δεχθεί μια σειρά επεμβάσεις ώστε να διαφοροποιηθεί από την ίδια έκδοση που διατίθεται σε διάφορα σημεία του κόσμου εκτός Ευρώπης. Έτσι, το βασικό πλαίσιο έχει δεχθεί ενισχύσεις σε διάφορα σημεία, ενώ σημαντικές είναι οι αλλαγές και στην ανάρτηση.

Πιο συγκεκριμένα έχει τοποθετηθεί νέος συνδυασμός ελατηρίων και αμορτισέρ, νέες σινεμπλόκ κι έχει μειωθεί η απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. Το εμπρός υποπλαίσιο και η αντίστοιχη αντιστρεπτική έχουν γίνει πιο άκαμπτα, το ίδιο και ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας, του οποίου τα αμορτισέρ είναι πιο μαλακά.

Επανασχεδιασμένες είναι οι υδραυλικές βάσεις του κινητήρα και η γεωμετρία στα ακραξόνια εμπρός, ενώ οι στροφές του τιμονιού έχουν μειωθεί στις 2,6. Στοιχεία ηχομόνωσης έχουν προστεθεί σε διάφορα σημεία, ενώ έχει βελτιωθεί και η αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος με επεμβάσεις κυρίως στη μάσκα, τους καθρέπτες και το πίσω τμήμα.

Νέο Ford Ka+ action

Νέο Ford Ka+ action

Νέο Ford Ka+: άνετο και εύκολο στην οδήγηση

Και αν μετά από όλα αυτά σκέφτεστε… Fiesta, έχετε δίκιο. Το νέο Ka+ συνδυάζει υψηλά επίπεδα άνεσης από το πλαίσιο και την ανάρτηση, παραμένοντας συγχρόνως σφικτό και εύκολο στην οδήγηση. Οι ανωμαλίες αποσβένονται αποτελεσματικά, ο θόρυβος στο εσωτερικό είναι περιορισμένος, τα όρια της πρόσφυσης είναι ψηλά, το εμπρός μέρος εκτελεί με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού, ενώ και το πίσω δεν διστάζει να ενταχθεί ομαλά και χωρίς εξάρσεις στη διαδικασία ακόμη και της πολύ γρήγορης αλλαγής πορείας.

Βγαίνεις, το κοιτάς και αναρωτιέσαι, αν πραγματικά αυτό είναι το αυτοκίνητο που οδηγούσες. Πολύ περισσότερο που στο εσωτερικό κάθονται άνετα, ακόμη και στο πίσω μέρος, ιδιαίτερα υψηλοί επιβάτες, ενώ και ο χώρος των αποσκευών των 270 λίτρων θα καλύψει τις βασικές ανάγκες.

Νέο Ford Ka+ dashboard

Νέο Ford Ka+ dashboard

Νέο Ford Ka+: κινητήρας και τιμές εκδόσεων

Διαφορές υπάρχουν φυσικά από το Fiesta, τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού, όσο κυρίως στους κινητήρες, όπου το Ka+ αρκείται στο ανανεωμένο ατμοσφαιρικό σύνολο των 1,2 λίτρων, απόδοσης 85 ίππων και 112 Nm ροπής, επίσημης μέσης κατανάλωσης 4,8 λτ./100 χλμ. Δεν χωρά αμφιβολία ότι με το 1.0 turbo σύνολο της μάρκας, το νέο Ford Ka+ θα ήταν πολύ πιο γρήγορα, παρόλα αυτά στην προκειμένη περίπτωση το ζητούμενο είναι μια άριστη σχέση τιμής προσφοράς και το Ka+ το πετυχαίνει με τον καλύτερο τρόπο.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο μικρό της Ford διατίθεται στη βασική έκδοση Trend Essentia αντί 10.950 ευρώ και στη Trend Ultimate στα 11.450 ευρώ, περιλαμβάνοντας και στις δύο περιπτώσεις ικανοποιητικό ως πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Νέο Ford Ka+ engine

Νέο Ford Ka+ engine

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...