Νέο Skoda Scala

Νέο Skoda Scala

Νέο Skoda Scala 2019

Νέο Skoda Scala 2019

Το πρώτο εξάμηνο του νέου έτους θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά και απευθύνεται στις νεανικές ομάδες που αναζητούν τα πάντα από το αυτοκίνητό τους.

Νέο Skoda Scala 2019 details

Νέο Skoda Scala 2019 details

Το νέο Skoda Scala παρουσίασε η εταιρεία, με το λανσάρισμά του στην Ευρώπη να γίνεται το πρώτο μισό του 2019. Το αυτοκίνητο, όπως φανερώνει και το όνομά του, ανεβάζει επίπεδο τη φίρμα, δίνει έμφαση σε πολλούς τομείς και με τη συνδεσιμότητα, τους χώρους, τον σχεδιασμό και τους κινητήρες του, μπορεί να προσφέρει όλα όσα ζητάει ο υποψήφιος αγοραστής.

Νέο Skoda Scala: εξωτερική σχεδίαση

Είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Skoda, που στο πίσω μέρος φέρει ολόκληρο το όνομα της εταιρείας. Οι αναλογίες του είναι ισορροπημένες, οι επιφάνειές του καθαρές και οι γραμμές του ρέουσες. Η μάσκα του έχει τοποθετηθεί πιο χαμηλά και αυτό βοηθά τη μεγάλη εισαγωγή αέρα με τα πλευρικά Air Curtains στη ροή του αέρα. Το σπόιλερ και ο διαχύτης διαμορφώνουν από τη μεριά τους την πίσω όψη. Προαιρετικά, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεγαλύτερο οπίσθιο παρμπρίζ και σε αυτή την περίπτωση, το λογότυπο Skoda εμφανίζεται πάνω στο ίδιο το παράθυρο. Υπάρχει και το πακέτο Emotion που περιλαμβάνει πανοραμική οροφή με ηλεκτρικά αναδιπλούμενο κάλυμμα και προβολείς full-LED. Αυτοί, τονίζονται από την προβολή Skoda Crystal Lighting, είναι στενοί και δυναμικοί, με τα φώτα να σχηματίζουν το σχήμα «C». Το νέο όχημα αποτελεί το πρώτο μοντέλο της φίρμας με προοδευτική λειτουργία φλας και ανεξάρτητα στοιχεία LED.

Αναφορικά με τους τροχούς, διατίθενται οι χαλύβδινοι 15 και 16 ιντσών και ελαφρού κράματος 16 έως 18. Οι 16 ιντσών ζάντες Hoedus, 17 ιντσών Propus και 18 ιντσών Vega Aero είναι νέας σχεδίασης και βοηθούν το αεροδυναμικό πακέτο.

Νέο Skoda Scala 2019 side

Νέο Skoda Scala 2019 side

Νέο Skoda Scala: σχεδίαση εσωτερικού

Ο πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη βρίσκονται ψηλά στο ταμπλό και η ατμόσφαιρα εντός καμπίνας γίνεται πιο «ζεστή» λόγω του φωτισμού, των αποχρώσεων και των αντιθετικών ραφών. Το προαιρετικό Virtual Cockpit περιλαμβάνει οθόνη 10,25 ιντσών και βρίσκεται στο ύψος του καπό. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το θερμαινόμενο παρμπρίζ, το θερμαινόμενο τιμόνι και τα θερμαινόμενα πίσω καθίσματα. Επίσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρονται οι επενδύσεις των καθισμάτων με Suedia.

Τα συστήματα infotainment από την τρίτη γενιά του MIB modular infotainment matrix έρχονται με διαγώνιο οθόνης από 6,5 ίντσες έως 9,2 ίντσες. Προαιρετικό είναι το ηχοσύνολο Skoda Sound System με subwoofer και δέκα ηχεία, ενώ το όχημα προσφέρει κι άλλες ευκολίες, όπως για παράδειγμα το κλείδωμα/ξεκλείδωμα μέσω του κινητού και άλλα πολλά.

Ο χώρος φόρτωσης είναι μεγάλος, αγγίζει τα 467 λίτρα (1.410 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα), ενώ το μεταξόνιο των 2.649mm αφήνει χώρο 73mm για τα γόνατα των πίσω επιβατών, 1.425mm για τους αγκώνες και 982mm για τα κεφάλια.

Νέο Skoda Scala 2019 interior

Νέο Skoda Scala 2019 interior

Νέο Skoda Scala: συστήματα υποβοήθησης

Στον βασικό εξοπλισμό παρέχονται τα Lane Assist και Front Assist με City Emergency Brake, ενώ στον προαιρετικό τα Side Assist (που προειδοποιεί για την ύπαρξη οχήματος στην τυφλή γωνία του εξωτερικού καθρέπτη έως 70 μέτρα πίσω-50 μέτρα περισσότερα από το Blind Spot Detect), Adaptive Cruise Control και Park Assist.

Το όχημα διαθέτει έως εννέα αερόσακους, συμπεριλαμβανομένων αερόσακου γονάτων του οδηγού και προαιρετικούς πίσω πλευρικούς αερόσακους. Σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης, το Crew Protect Assist κλείνει αυτόματα τα παράθυρα και προεντείνει τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός επιβατών.

Νέο Skoda Scala: simply Clever

Να σημειωθεί πως το νέο Skoda Scala διαθέτει και μερικά έξυπνα χαρακτηριστικά, όπως είναι η ηλεκτρικά ανοιγόμενη θύρα του χώρου φόρτωσης, με τη λειτουργία Tip-To-Close και τον ηλεκτρονικά αναδιπλούμενο κοτσαδόρο να μπορούν να ξεκλειδώσουν μέσω ενός διακόπτη στο πορτ-μπαγκάζ.

Νέο Skoda Scala 2019 detail back

Νέο Skoda Scala 2019 detail back

Νέο Skoda Scala: κινητήρες και πλαίσιο

Οι τρεις TSI 1,0 και 1,5 λίτρων και ένας TDI  1,6 λίτρων αποδίδουν 95 έως 150 ίππους. Ο 1.000άρης G-TEC αποδίδει 90, καταναλώνει φυσικό αέριο και αναμένεται αργότερα μέσα στο 2019. Και οι πέντε κινητήριες μονάδες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP. Προαιρετικός είναι ο έλεγχος πλαισίου Sport Chassis Control, παρέχοντας τα προγράμματα οδήγησης Normal και Sport.

Πηγή: Skoda


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...