Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV

Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV

Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV

Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV
Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV

Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV, τα χαρακτηριστικά του οποίου ορίζουν μια διαφορετική ερμηνεία του όρου SUV και σίγουρα μια διαφορετική προσέγγιση.

 

Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV

Παρουσιάζουμε το Citroen C5 Aircross SUV

 

Κατ’ αρχάς το νέο κορυφαίο SUV της γαλλικής εταιρείας δεν διαθέτει τετρακίνηση. Άρα ας ξεχάσουμε extrem και απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Η σχετικά αυξημένη απόσταση, παρόλα αυτά, από το έδαφος των 23 εκατοστών θα ανταποκριθεί στις κλασικές πραγματικές ανάγκες που καλύπτουν πλέον σχεδόν όλα τα SUV σήμερα, ακόμη και τα πιο ικανά: Την εύκολη υπέρβαση ανωμαλιών του οδοστρώματος και την άνοδο / κάθοδο σε υψομετρικές διαφορές της καθημερινότητας, από ράμπες έως και εισόδους υπογείων πάρκινγκ κ.ο.κ. Άνεση και πολυτέλεια. Αυτά είναι τα δύο βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου της Citroen, μαζί με μια πιο ιδιόμορφη προσέγγιση το θέμα της διαμόρφωσης του εσωτερικού.

 

Side

Side

 

Ξεκινώντας…

 

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου το τοποθετούν στην υποκατηγορία των CSUV. Ενδεικτικά το μήκος φτάνει τα 4,5 μέτρα και τα μεταξόνιο τα 2,73 μέτρα. Αυτό σηματοδοτεί μια άνεση χώρων στο εσωτερικό, αλλά και για αποσκευές, 580 έως 1.630 λίτρα. Τη λογική της άνεσης ακολουθούν τα μάλλον μαλακά καθίσματα με τις πολλαπλές επιστρώσεις της γέμισής τους, τα οποία στην πράξη και ιδίως σε επαρχιακό δίκτυο δεν προσφέρουν όμως επαρκή πλευρική στήριξη.

 

Η εξελιγμένη Citroën Advanced Comfort ανάρτηση με υδραυλικά στοπ των αμορτισέρ μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και συγχρόνως ισοπεδώνει τη συντριπτική πλειοψηφία των ανωμαλιών του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας κατά μεγάλο ποσοστό το χαρακτηρισμό του μαγικού χαλιού, στον οποίον συνειδητά στοχεύει η εταιρεία.

 

Η επίτευξη υψηλών ορίων πρόσφυσης περνά σε δεύτερη μοίρα, μια και η υποστροφή εκδηλώνεται σχετικά νωρίς και το πίσω μέρος παραμένει αμέτοχο στη διαμόρφωση της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος. Μόνο έμπειροι οδηγοί είναι σε θέση να προκαλέσουν αλλαγή φορτίου στο πίσω μέρος και πολύ πιο έμπειροι να το εντάξουν και στον τρόπο της, γρήγορης, οδήγησής του. Σε κάθε περίπτωση η επάρκεια των είκοσι συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας εξασφαλίζει το αίσθημα και την ουσία της ασφάλειας.

 

Detail

Detail

 

Προγράμματα Grip Control

 

Χαρακτηριστικά SUV οχήματος έρχονται να προσδώσουν τα Grip Control προγράμματα. Η ηλεκτρονική διαχείριση αναλαμβάνει να ελέγξει τον τρόπο της απόδοσης του κινητήρα, τη διαδοχή των σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο και το ρυθμό περιστροφής των τροχών, ώστε να εξασφαλίζεται κάθε φορά μέγιστη πρόσφυση. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της λειτουργίας του ESC, το οποίο επεμβαίνει όλο και πιο ομαλά και με πιο απαλές αντιδράσεις, όσο πιο σαθρό ή ολισθηρό το έδαφος, εξασφαλίζουν αυξημένες δυνατότητες προώθησης σε εκτός ασφάλτου τεραίν.

 

Κινητήρια συστήματα

 

Την άνεση στην οδήγηση υποστηρίζει το σύνολο των κινητήρων, συνολικά τεσσάρων τον αριθμό, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου, απόδοσης 130 και 150 ίππων στην πρώτη περίπτωση και 130 έως 180 στη δεύτερη. Διαθέσιμα επίσης είναι δύο κιβώτια, ένα έξι σχέσεων χειροκίνητο κι ένα 8 αυτόματο. Σύντομα αναμένεται και ως PHEV με 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, το πρώτο της εταιρείας.

 

Interior look

Interior look

 

Εσωτερικό

 

Οι επιβάτες στο εσωτερικό απολαμβάνουν μια πραγματικά πρωτότυπη ατμόσφαιρα με μοντέρνα γεωμετρικά και μη σχήματα και γενικότερα γυαλιστερές επιφάνειες και κρυφούς φωτισμούς. Τα επίπεδα θορύβου διατηρούνται γενικότερα χαμηλά, τα καθίσματα είναι άνετα και η ορατότητα αυξημένη και από το πίσω μέρος. Μικρές πρακτικές θήκες διευκολύνουν την καθημερινότητα και το ταξίδι. Η κεντρική κονσόλα υποστηρίζει τις περισσότερες λειτουργίες διασύνδεσης, ενημέρωσης και επικοινωνίας, η δομή της πάντως απαιτεί χρόνο προσαρμογής, ενώ και η ανάλυση και η ποιότητα των γραφικών έχουν περιθώρια αναβάθμισης. Αντίθετα, η ψηφιακή οθόνη στη θέση των αναλογικών οργάνων, εντυπωσιάζει τόσο με την ποιότητά της και τα γραφικά της, όσο και με τις διαμορφώσεις της.

 

Detail 2

Detail 2

 

Εν κατακλείδι

 

Δεν χωρά αμφιβολία, ότι το C5 Citroen C5 Aircross SUV δεν αποτελεί ένα ακόμη εκπρόσωπο της κατηγορίας. Με μια έντονη και πολυτελή εμφάνιση, εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές, μεγάλους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και σύγχρονα μηχανικά μέρη σε κινητήρες και κιβώτια έρχεται να ανταποκριθεί κατά μεγάλο ποσοστό στις απαιτήσεις των φίλων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Και ως γνωστόν γι αυτούς, η άνεση, οι χώροι, η σχεδίαση και η πρωτοτυπία αποτελούν διαχρονικά σταθερές αξίες.

 

Άρης Κόκκας

 

 

Citroen C5 Aircross SUV

 
   

Κατηγορία

C-SUV

Μονάδα παραγωγής

Κίνα: Chengdu, Γαλλία: Rennes

Πλατφόρμα

PSA EMP2

Διαστάσεις αμαξώματος (ΜxΠxΥ  μέτρα)

4,51 x 1,84 x 1,67

Μεταξόνιο (μέτρα)

2,73

Χώρος αποσκευών (λτ. Κατά VDA)

580 έως 1.630

Καθαρό βάρος (κιλά)

1.505

Ανάρτηση εμπρός

McPherson, υποπλαίσιο, αντιστρεπτική

Ανάρτηση πίσω

Ημιάκαμπτος άξονας με εγκάρσιους βραχίονες

Φρένα εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Φρένα πίσω

Δίσκοι

   

Κινητήρες

1.2 turbo, 3 κυλίνδρων, βενζίνης

1.6 turbo, 4 κυλίνδρων, βενζίνης

1.5 turbo, 4 κυλίνδρων, πετρελαίου

2.0 turbo, 4 κυλίνδρων, πετρελαίου

Υβριδικό σύστημα

ΌΧΙ

Ιπποδύναμη (PS/σ.α.λ.)

131 / 181 / 131 / 181

Ροπή (NM/σ.α.λ.)

230 / 250 / 300 / 400

Κίνηση

Εμπρός

Κιβώτιο

Χειροκίνητο 6 σχέσεων, αυτόματο 8 σχέσεων

0-100 χ.α.ω. (δλ.)

10,5 / 8,2 / 10,4 / 8,6

Τελική ταχύτητα (χ.α.ω)

195 / 219 / 189 / 211

Μέση κατανάλωση NEDC (λτ./100 χλμ.)

5,2 / 5,7 / 4,1 / 4,7

CO2 (γρ./100 χλμ.)

119 / 129 / 106 / 124

Euro      

6d-TEMP




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...