Το Mazda CX-30 στο Καζακστάν

Το Mazda CX-30 στο Καζακστάν

Το Mazda CX-30 στο Καζακστάν

Το Mazda CX-30 στο Καζακστάν
Το Mazda CX-30 στο Καζακστάν

Το Mazda CX-30 στο Καζακστάν, με το μοντέλο να δοκιμάζεται για πάνω από 800χλμ. διασχίζοντας το ανατολικό Καζακστάν μέχρι τα σύνορα με την Κίνα.

 

 

CX-30 - Καζακστάν

CX-30 – Καζακστάν

 

Η τελευταία αυτή περιπέτεια της Mazda, που έλαβε χώρα φέτος πριν να επιβληθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί λόγω Covid-19, αποτελεί συνέχεια της αντίστοιχης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε το 2018 στη Σιβηρία.



Σε αυτή την εκδήλωση η Mazda έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που διέσχισε τη λίμνη Βαϊκάλη της Σιβηρίας με αυτοκίνητα κανονικής παραγωγής, τα οποία πολλές φορές οδηγούνταν σε απάτητες παγωμένες εκτάσεις, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τις εκπληκτικές ικανότητες του συστήματος 4κίνησης i-Activ του CX-5.



Μια ξεχωριστή εμπειρία



Ανέκαθεν το πάθος της Mazda να χρησιμοποιεί την οδήγηση ως πρόκληση οδηγού και μηχανής, παραμένει άσβεστο από το 1936 όπου μία ομάδα πρωτοπόρων αποφάσισε να αποδείξει την αντοχή του πρώτου οχήματος της εταιρείας – ένα τρίκυκλο ανοιχτό φορτηγάκι που λεγόταν Mazda Go. Σε ένα μοναδικό τόλμημα που φανέρωνε την επιθυμία της Mazda να αποδείξει την αξιοπιστία των προϊόντων της, πέντε μοντέλα Mazda-Go (type KC και DC) ξεκίνησαν από το νοτιότερο άκρο του κυρίως νησιωτικού συμπλέγματος της Ιαπωνίας και διασχίζοντας πάνω από 2.700 χιλιόμετρα σε σκονισμένα, λασπωμένα και κακοτράχαλα μονοπάτια, μέχρι να φτάσουν τελικά στο Τόκιο μετά από 25 ημέρες.



Η δημοσιότητα που πήρε το γεγονός, εκτόξευσε τις πωλήσεις και ανύψωσε την εικόνα της μάρκας, κάτι για το οποίο η Mazda θα έβαζε σαν στόχο να επαναλάβει αργότερα υποβάλλοντας τα αυτοκίνητά της σε ακόμα πιο ηρωικές δοκιμασίες οδήγησης.



Το 1977 για να προωθήσει την πρώτη γενιά του Mazda 323, ένα ζευγάρι 323 hatchbacks πραγματοποίησε ένα ταξίδι 15.000 χιλιομέτρων ξεκινώντας από το εργοστάσιο της Χιροσίμα και τερματίζοντας τελικά στην Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου έγινε και η Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου.



Δοκιμάζοντας το i-Activ



Όπως και η διάσχιση της λίμνης Βαϊκάλης το 2018 με CX-5, το Epic Drive Mazda CX-30 του 2020 στο Καζακστάν επέτρεψε την τέλεια επίδειξη του συστήματος τετρακίνησης i-Activ της Mazda. Διαθέτοντας τη νέα γενιά Skyactiv-Vehicle Architecture της Mazda, η εξελιγμένη γενιά του συστήματος i-Activ AWD του CX-30, λειτουργεί σε συνεργασία με το G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, παρέχοντας μια ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.



Χάρη στο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου και τις νέες τεχνολογίες περιορισμού των τριβών, το σύστημα i-Activ AWD της Mazda προσφέρει μια εκλεπτυσμένη και σταθερή οδήγηση σε οποιαδήποτε οδηγική κατάσταση, ενώ παράλληλα επιτυγχάνει πραγματική οικονομία καυσίμου, σχεδόν ισοδύναμη με ένα όχημα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

 

 

Detail

Detail

 

Οι νέες τεχνολογίες σύμμαχοι της βελτίωσης



Οι νέες τεχνολογίες μείωσης τριβής περιλαμβάνουν ένα ελαστικό αποσβεστήρα μέσα στον κινητήρα, μειώνοντας έτσι σημαντικά τις διακυμάνσεις της ροπής που στέλνεται στο πίσω διαφορικό και μια νέα ρύθμιση που εφαρμόζει μια μικρή διαφορά στην αναλογία επιβράδυνσης μεταξύ της ισχύος του εμπρός και του πίσω διαφορικού. Ρυθμίζοντας γρήγορα την κατανομή ροπής μόνο όταν είναι απαραίτητο, το σύστημα εξασφαλίζει άμεση απόκριση και βελτιωμένη οικονομία, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.



Το πίσω διαφορικό ελαχιστοποιεί τις μηχανικές απώλειες υιοθετώντας ρουλεμάν με λιπαντικό χαμηλού ιξώδους, με μία διάταξη που αποθηκεύει το λιπαντικό στο πάνω μέρος και παρέχει μόνο την απαραίτητη ποσότητα λαδιού, όπου και όταν απαιτείται. Ενεργώντας σε συνδυασμό, αυτά τα συστήματα αυξάνουν την ακρίβεια της μονάδας ελέγχου της 4κίνησης (AWD) περιορίζοντας σημαντικά τις συνολικές μηχανικές απώλειες.




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...