BMW Group, διαρκής άνοδος πωλήσεων.

BMW Group, figures Noe 18

BMW Group, διαρκής άνοδος πωλήσεων.

BMW Group, figures Noe 18

BMW Group, figures Noe 18

Οι παραδόσεις των οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 1,6% τον μήνα Νοέμβριο και κατά 1,8% από την αρχή της χρονιάς.

BMW Group, figures Noe 18

BMW Group, figures Noe 18

Άνοδο εμφάνισαν οι πωλήσεις του BMW Group τόσο τον μήνα Νοέμβριο όσο και από την αρχή της χρονιάς. Τον Νοέμβριο, η εταιρεία παρέδωσε 222.462 οχήματα σε όλο τον κόσμο, αύξηση που αγγίζει το ποσοστό του 0,8% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Ως εκ τούτου, ο συνολικός αριθμός οχημάτων που πουλήθηκαν, φτάνει τις 2.258.159 μονάδες, που αντιστοιχεί σε άνοδο ποσοστού 1,3% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι παραδόσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric το Νοέμβριο, ανήλθαν στις 14.767 μονάδες παγκοσμίως, με την αύξηση να ανέρχεται στο 26,1% για τον ίδιο μήνα σε σχέση με πέρυσι. Από την αρχή της χρονιάς, οι παραδόσεις των ηλεκτρικών και plug – in υβριδικών οχημάτων του ομίλου έφτασαν τις 125.365 (+39,6%).

Από πλευράς πωλήσεις μοντέλων, το BMW i3 συνεχίζει την ανοδική του πορεία, καθώς τον Νοέμβριο πουλήθηκαν 3.468 (+17,0%) μονάδες παγκοσμίως, με τον καλύτερο μήνα του αυτοκινήτου να αποτελεί ο Μάρτιος, όταν είχαν πουληθεί τότε 3.490 μονάδες.

Από εκεί και πέρα, οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών εκδόσεων του Mini Countryman, της Σειράς 2 Active Tourer και της BMW X1 (Ηπειρωτική Κίνα μόνο), συγκέντρωσαν πάνω από το 10% των συνολικών πωλήσεων αυτών των μοντέλων.

BMW Group: συνολικές πωλήσεις

Οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν τόσο τον Νοέμβριο όσο και τους πρώτους 11 μήνες της χρονιάς. Συνολικά πουλήθηκαν 189.281 οχήματα τον Νοέμβριο (+1,6%), ενώ από την αρχή του 2018, 1.926.631 (+1,8%). Η νέα BMW X2 έφτασε τις 59.000 πωλήσεις, ενώ αυτές της Χ3 σχεδόν διπλασιάστηκαν και έφτασαν τις 22.547 (+96,9%). Στην Αμερική το μοντέλο έφτασε τις 5.191 παραδόσεις. Αναφορικά με την Χ5, πουλήθηκαν παγκοσμίως πάνω από 13.000 μονάδες τον Νοέμβριο.

Σχετικά με τις πωλήσεις Mini, ήταν ελαφρώς χαμηλότερες. Πουλήθηκαν 32.745 (-3,7%) οχήματα σε όλο τον κόσμο, ενώ από την αρχή της χρονιάς εμφανίστηκε μικρή πτώση (328.099 / -1,8%). Ωστόσο, το Countryman αύξησε τις πωλήσεις του κατά 2,1% (9.530) τον Νοέμβριο.

Κατά 2,3% αυξήθηκαν τον Νοέμβριο οι πωλήσεις της BMW Motorrad με 12.336 παραδόσεις. Από την αρχή της χρονιάς, οι πωλήσεις ανήλθαν στις 152.181 (-0,1%) μονάδες.

BMW Group: Περιοχές και αγορές

Και οι τρεις σημαντικές αγορές συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων του BMW Group, με την Ασία να εμφανίζει τη μεγαλύτερη. Η ηπειρωτική Κίνα, με ποσοστό 10,3% (60.990) ήταν η καλύτερη αγορά, ενώ αύξηση εμφανίστηκε και στη Γερμανία τον Νοέμβριο (12,6%), φτάνοντας το σύνολο των 29.340 μονάδων.

Στην Ευρώπη, ο Όμιλος πούλησε για πρώτη φορά στην ιστορία του πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα το 11μηνο που προηγήθηκε, ενώ στις ΗΠΑ, η BMW σημείωσε άνοδο για 13ο συνεχόμενο μήνα, τη στιγμή που οι παραδόσεις τον Νοέμβριο έφτασαν τις 28.330 μονάδες (+1,0%).

Πηγή: BMW


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...