«Bring on Tomorrow» από τη Ford

«Bring on Tomorrow» από τη Ford

«Bring on Tomorrow» από τη Ford

«Bring on Tomorrow» από τη Ford
«Bring on Tomorrow» από τη Ford

Η νέα καμπάνια με τίτλο «Bring on Tomorrow» από τη Ford, αποτελεί δέσμευση για ένα συναρπαστικό και ηλεκτροκίνητο μέλλον με επίκεντρο τον αγοραστή.

 

Bring on Tomorrow

Bring on Tomorrow

 

Έχοντας δεσμευτεί να πρωταγωνιστήσει σε μία εποχή στην οποία η αυτοκινητοβιομηχανία μετασχηματίζεται με γοργούς ρυθμούς, η Ford θα προσφέρει 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα μέχρι το τέλος 2020. Μάλιστα υπόσχεται να εξηλεκτρίσει όλα τα μελλοντικά επιβατικά της μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.

 

 

«Αυτή η νέα κατεύθυνση της μάρκας είναι κάτι πολύ περισσότερο από μία διαφημιστική καμπάνια. Είναι μία νέα προσέγγιση των εργαζομένων της Ford που αντανακλά τους γρήγορους ρυθμούς της εποχής. Αποτυπώνει δε τη θέση της Ford στο προσκήνιο μιας πραγματικής αλλαγής». Αυτό δήλωσε ο Anthony Ireson, director, Marketing Communications, Ford Ευρώπης και συνέχισε. «Προσφέρουμε μία πολύ δυνατή προϊοντική γκάμα. Διαθέτει καινοτομίες και νέες τεχνολογίες που οι πελάτες μας θα αγαπήσουν έχοντας στην αιχμή του δόρατος την εξαιρετική Mustang Mach-E.»

 

 

Τηλεοπτικές διαφημίσεις

 

 

Διαθέσιμη τώρα για προ-παραγγελία σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές, η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E πρωταγωνιστεί στην πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση «Bring on Tomorrow»  επαναπροσδιορίζοντας τη φιλοσοφία της Mustang ως ένα ελεύθερο, προηγμένο, γρήγορο και επαναστατικό μοντέλο που ενσαρκώνει το ισχυρό ηλεκτρικό μέλλον της Ford.

 

 

Μία δεύτερη τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία πρόσφατα έκανε το ντεμπούτο της και στη χώρα μας, θα προβάλλεται σε όλη την Ευρώπη τον τρέχοντα αλλά και τον επόμενο μήνα. Πρωταγωνιστής της είναι το νέο Ford Puma. Λανσάρει την προηγμένη και αποδοτική ήπια υβριδική τεχνολογία κίνησης της Ford, σε συνδυασμό με μία εντυπωσιακή σχεδίαση.

 

 

Μία τρίτη τηλεοπτική διαφήμιση που θα δούμε να προβάλλεται τον προσεχή Απρίλιο θα περιλαμβάνει το νέο Kuga. Πρόκειται για το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford. Το συγκεκριμένο θα είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδική, υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις μέσα το 2020. Και στις τρεις διαφημίσεις, το παρών δίνει το μουσικό κομμάτι  “Power” του Kanye West. Αυτό έχει επιλεγεί για την ενέργεια και την απλότητα που αποπνέει, καθώς και για τα θέματα που εκφράζει, όπως η αυτοπεποίθηση, η αποφασιστικότητα και η καινοτομία.

 

 

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις τονίζουν το προοδευτικό πνεύμα της Ford. Παράλληλα υπογραμμίζουν τη δέσμευση της εταιρείας στον εξηλεκτρισμό. Την παραγωγή τους έχει αναλάβει η AMV BBDO και η σκηνοθεσία είναι του Nicolai Fuglsig. Ο τελευταίος έχει κερδίσει πάνω από 175 διακρίσεις για το σκηνοθετικό έργο του στο χώρο της διαφήμισης, μεταξύ άλλων και 4 υποψηφιότητες Emmy και το γενικό βραβείο το 2013. Προηγούμενα εύσημα του δημιουργού περιλαμβάνουν τα «Balls» (Sony), «Sapeurs» (Guinness) και «Possibilities» (Nike).

 

 

Bring on Tomorrow

Bring on Tomorrow

 

 

CO2 και επίσημες τιμές κατανάλωσης καυσίμου

 

 

Ford Puma EcoBoost Hybrid, εκπομπές CO2 από 96 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,2 l/100 km NEDC.

 

Ford Kuga Plug-In Hybrid, εκπομπές CO2 από 26 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 1,2 l/100 km NEDC.

 

Ford Kuga EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 111 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,3 l/100 km NEDC.

 

 

Οι επίσημες τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας και εκπομπών CO2 των Mustang Mach-E και Kuga Hybrid θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων.

 

 

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας  και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP.

 

 

Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...