Ferrari Monza SP1 και SP2

Ferrari Monza SP1 and SP2

Ferrari Monza SP1 και SP2

Ferrari Monza SP1 and SP2

Ferrari Monza SP1 and SP2

Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε τις Ferrari Monza SP1 και SP2. Πρόκειται για δύο αυτοκίνητα που ανήκουν στη σειρά Icona και τα οποία υπόσχονται έντονες οδηγικές συγκινήσεις.

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP1 front

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP1 front

Έχοντας στόχο τους αφοσιωμένους πελάτες και τους συλλέκτες, η ιταλική εταιρεία παρουσίασε στο εργοστάσιο του Μαρανέλο τις Ferrari Monza SP1 και SP2. Δύο εξ ολοκλήρου ιδιαίτερα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν πάνω τους την τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας.

Αμφότερα τα αυτοκίνητα έχουν πάρει πολλές ιδέες από την 166 ΜΜ του 1948 και τις 750 Monza, 860 Monza.

Η Monza SP1 αποτελεί ένα μονοθέσιο αυτοκίνητο για χρήση στον δρόμο. Η Monza SP2, διαθέτει δύο θέσεις, δύο roll-bars και επιτρέπει στους επιβαίνοντες να μοιραστούν τις οδηγικές συγκινήσεις.

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP1 back

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP1 back

Τα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί από ανθρακόνημα, διαθέτουν χαρακτηριστικές λεπτομέρειες όπως είναι τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι τροχοί και το εσωτερικό, ενώ η αναλογία βάρους/ισχύος, είναι πάρα πολύ καλή και συνεπώς οι επιδόσεις. Εφοδιασμένα με τον ισχυρότερο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari, τον 12κύλινδρο διάταξης V, 6.500 cm3, με ροπή 719Nm, ισχύος 810 ίππων, τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 2,9δλ και τα 200 σε 7,9. Το βάρος των αυτοκινήτων είναι 1500 (SP1) και 1520 κιλά (SP2), με την τελική τους ταχύτητα να υπερβαίνει τα 300 χ.α.ω.

Ferrari Monza SP1 και SP2: Με αίσθηση από F1

Η απουσία οροφής και παρμπρίζ επέτρεψε στους σχεδιαστές την ελευθερία να δημιουργήσουν μοναδικές αναλογίες και το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία που αποκομίζουν οδηγοί των αυτοκινήτων Formula 1. Να σημειωθεί πως οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω.

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP2 interior

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP2 interior

Το ανθρακόνημα είναι η βάση κατασκευής τους, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, με το εν λόγω υλικό να υπάρχει και μέσα στην καμπίνα, επιδεικνύοντας ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και σε συνδυασμό με πολλούς άλλους παράγοντες, καλή ισορροπία και βέλτιστο χειρισμό.

Στο σημείο που στάθηκαν οι σχεδιαστές, είναι στην απουσία του παρμπρίζ. Η λύση ονομάζεται Virtual Wind Shield που είναι ενσωματωμένο εμπρός από τον πίνακα οργάνων και το τιμόνι. Έτσι, ο οδηγός μπορεί να ταξιδεύει ανενόχλητος.

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP1 interior

Ferrari Monza SP1 and SP2, SP1 interior

Αποκλειστικά για τις Monza SP1 και SP2 και τους ιδιοκτήτες τους, οι εταιρείες Loro Piana και Berluti δημιούργησαν μοναδικά αξεσουάρ, όπως στολές, κράνη, γάντια, κασκόλ και παπούτσια, προκειμένου η ένδυσή τους να ταιριάξει απόλυτα με το προφίλ των αυτοκινήτων.

Πηγή: Ferrari


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...