MV Agusta F4 Claudio

MV Agusta F4 Claudio

MV Agusta F4 Claudio front

Η MV Agusta F4 Claudio αποτίει φόρο τιμής σε έναν άνθρωπο που αφιέρωσε τη ζωή του στις μοτοσικλέτες.

MV Agusta F4 Claudio back

Υιοθετώντας πολλά στοιχεία από την MV Agusta που μετέχει στο World Superbike Championship, η εταιρεία παρουσιάζει την F4 Claudio, που αποτίει φόρο τιμής σε έναν άνθρωπο που αφιέρωσε όλη του τη ζωή στις μοτοσικλέτες.

MV Agusta F4 Claudio: ισχύς

Το όριο στροφών είναι οι 14.200 και οι μπιέλες τιτανίου συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή αναλογία ισχύος/βάρους. Οι στροφαλοφόρος άξονας είναι πιο ελαφρύς, με την ισχύ της μοτοσικλέτας να είναι 212 ίπποι στις 13.450 σ.α.λ. και 115Nm ροπή στις 9.300. Αυτά τα νούμερα οφείλονται και στην αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου της SC-Project. Με το κανονικό set-up, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στα 205 άλογα.

Η μοτοσικλέτα εφοδιάζεται με το σύστημα TSS (Torque Shift System), το οποίο τη βοηθά να παρέχει την ισχύ σε όλο το εύρος των στροφών, ενώ υπάρχει και σύστημα το οποίο μειώνει την τριβή στον εκκεντροφόρο. Βελτιωμένα είναι και τα ελατήρια στα έμβολα.

MV Agusta F4 Claudio details

Πιο αποδοτικό είναι το 6τάχυτο κιβώτιο πολύδισκου υγρού συμπλέκτη. Πρόκειται για το Up&Down MVEAS 2.0, που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό.

MV Agusta F4 Claudio: ηλεκτρονικά συστήματα

Τα ηλεκτρονικά έχουν τη δική τους «εμπειρία» από το World Superbike Championship. Υπάρχουν τέσσερις χαρτογραφήσεις για το μοτέρ, που μπορούν να επιλεχθούν μέσω μπουτόν. Οι Normal, Sport και Rain, πλαισιώνονται πλέον από την Custom, με τον αναβάτη να έχει τη δυνατότητα να εξατομικεύσει τη μοτοσικλέτα. Μπορεί να επηρεάσει την απόκριση του γκαζιού και το «φρενάρισμα» του μοτέρ, αλλά και την πρόσφυση οκτώ επιπέδων, ανάλογα με το τερέν πάνω στο οποίο κινείται.

Η οθόνη ΑΙΜ παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη, ενώ η MV Agusta F4 Claudio χρησιμοποιεί γενικότερα σε μεγάλο βαθμό υλικά όπως τιτάνιο, ανθρακόνημα και αλουμίνιο. Το φέρινγκ για παράδειγμα, τα πλευρικά πάνελ και το κάλυμμα της πίσω θέσης, είναι κατασκευασμένα από το δεύτερο υλικό, ενώ η εξάτμιση από τιτάνιο.

MV Agusta F4 Claudio front details

MV Agusta F4 Claudio: λεπτομέρειες και σύστημα πέδησης

Από τιτάνιο είναι οι βίδες και τα παξιμάδια, ενώ από CNC οι αναβατήρες, το παξιμάδι στον πίσω τροχό, τα φρένα, οι μανέτες και τα μπουτόν μεταξύ άλλων.

Αξίζει να τονιστεί πως η πίσω θέση μπορεί να εμπλουτιστεί με διασταυρούμενη ραφή και με το λογότυπο Claudio.

Το σύστημα πέδησης το έχει αναλάβει η Brembo, η οποία το έχει κατασκευάσει έτσι, ώστε οι εμπρός δίσκοι των 320mm για παράδειγμα, να επιτρέπουν αποτελεσματικότερη πέδηση, αντιστεκόμενοι παράλληλα στις θερμικές και μηχανικές επιπτώσεις. Ο σκελετός έχει κατασκευαστεί από υψηλής αντοχής υλικό, ενώ πίσω το μονόμπρατσο ψαλίδι διαθέτει 120mm διαδρομής σε συνδυασμό με το αμορτισέρ της Οhlins.

MV Agusta F4 Claudio design

Τα διαμέτρου 43mm πιρούνια μπορούν να ρυθμιστούν, αριστερά για απορρόφηση και δεξιά για επιστροφή.

Τα ελαστικά που «φορά» είναι τα Pirelli Diablo Supercorsa διαστάσεων 120/70 ZR17 εμπρός και 200/55 ZR17 πίσω.

MV Agusta F4 Claudio Pirelli tyres

MV Agusta F4 Claudio: διαστάσεις

Τέλος, η σπορ αίσθηση της μοτοσικλέτας αποδεικνύεται από τις διαστάσεις της. Μεταξόνιο 1.430mm, offset πιρουνιού 100,4mm και ύψος σέλας 830mm. Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου είναι 17 λίτρα, ενώ το καθαρό βάρος της ανέρχεται στα 183 κιλά στη στάνταρ έκδοση και στα 175 με το σύστημα εξάτμισης SC-Project και τη νέα μονάδα ελέγχου.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...