Έτοιμη η Mercedes S 560 e

Έτοιμη η Mercedes S 560 e

Mercedes-Benz S 560 e

Διαθέσιμη για παραγγελίες είναι πλέον η υβριδική Mercedes S 560 e, η τρίτη γενιά του μοντέλου της γερμανικής εταιρείας.

Mercedes-Benz S 560 e

Στη διάθεση του κοινού έχει τεθεί πλέον η Mercedes S 560 e. Το μοντέλο είναι υβριδικό και συνδυάζει τον V6 κινητήρα βενζίνης, ισχύος 367 ίππων, με έναν ηλεκτρικό, απόδοσης 90 kW. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου, αποθηκεύει περισσότερη ενέργεια και η ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος, φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.

Η χωρητικότητα, χάρη στα στοιχεία λιθίου, νικελίου, μαγνησίου και κοβαλτίου, είναι αυξημένη στα 37 Ah έναντι 22 του προηγούμενου εξαρτήματος, με τον DC/DC εναλλάκτη να είναι τοποθετημένος στον χώρο του ηλεκτρικού μοτέρ. Προηγουμένως βρισκόταν στον χώρο αποσκευών. Παρά το γεγονός της αύξησης του 50% σε χωρητικότητα, η νέα μπαταρία είναι πιο μικρή σε διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό της.

Με τον υγρόψυκτο φορτιστή, χωρητικότητας 7,4 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε Wallbox σε ποσοστό 10-100% σε 1,5 ώρα, ενώ πέντε ώρες είναι ο αντίστοιχος χρόνος, αν χρησιμοποιείται οικιακή πρίζα.

Οι τέσσερις οδηγικές modes επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέγει αυτός πώς θα κινηθεί και αν θελήσει να κάνει την πορεία του οικονομικότερη, μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία ECO Assist, που και βάση πλοήγησης, του δείχνει πότε είναι προτιμότερο να αφήσει το πεντάλ του γκαζιού. Έτσι, λειτουργεί χωρίς το συμβατικό μοτέρ και απολαμβάνει ακόμα περισσότερο τις ανέσεις της S-Class.

Το μοντέλο είναι ιδιαίτερα άνετο από την άποψη που το θέλει να δημιουργεί εξαιρετική ατμόσφαιρα στην καμπίνα. Το ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης τροφοδοτεί, όχι μόνο τα εξαρτήματα του κινητήρα και την αντλία για το σύστημα πέδησης με ανάκτηση ενέργειας, αλλά τον ηλεκτρικό συμπιεστή ψύξης και τον ενισχυτή θέρμανσης υψηλής τάσης. Και οι δύο επιτρέπουν τον έλεγχο του κλιματισμού πριν από την είσοδο στο εσωτερικό, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά και τον χειμώνα, επειδή μπορούν να λειτουργούν χωρίς την αρωγή του μοτέρ καύσης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Αριθμός κυλίνδρων: 6, διάταξης V, βενζίνη

Χωρητικότητα: 2.996cc

Ισχύς θερμικού μοτέρ: 367 ίπποι στις 5.500-6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 500Nm στις 1.800-4.500 σ.α.λ.

Ισχύς ηλεκτρικού μοτέρ: 90 kW

Συνδυασμένη ισχύς: 476 ίπποι

Συνδυασμένη ροπή: 700Nm

Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω.: 5δλ.

Τελική ταχύτητα: 250 χ.α.ω.

Τελική ταχύτητα ηλεκτρικού κινητήρα: Πάνω από 130 χ.α.ω.

Μικτή κατανάλωση: 2,6-2,5l/100 km

Μικτές εκπομπές ρύπων: 59-57 CO2

Χωρητικότητα μπαταρίας: 13,5 kWh

Κατανάλωση ηλεκτρικού μοτέρ: 20,2-20 kWh/100 km

Αυτονομία ηλεκτρικού συστήματος: Έως 50 χιλιόμετρα


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...