Niki Lauda: His Competition History

Niki Lauda: His Competition History

Niki Lauda: His Competition History

Niki Lauda: His Competition History

Niki Lauda: His Competition History

Niki Lauda: His Competition History, το βιβλίο του Τζον Σάλτινσταλ το οποίο εξιστορεί την καριέρα του μεγάλου Αυστριακού οδηγού.

 

Niki Lauda: His Competition History

Νίκι Λάουντα – Βιβλίο

Το 1976, κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ για τη Formula 1, ο Νίκι Λάουντα υπέστη ένα τρομακτικό ατύχημα. Μόλις έξι εβδομάδες αργότερα, ο Αυστριακός κέρδισε τον θαυμασμό όλων, όταν επέστρεψε.

 

Ενώ η ιστορία εκείνης της σεζόν και η μάχη με τον Τζέιμς Χαντ έχει ειπωθεί άπειρες φορές, η υπόλοιπη καριέρα του Λάουντα έχει αποσπάσει λιγότερη προσοχή. Το βιβλίο του Τζον Σάλτινσταλ με τίτλο Niki Lauda: His Competition History, εξιστορεί αγώνα με τον αγώνα, την καριέρα του Λάουντα από το 1968 έως το 1985.

 

Και οι 316 αγώνες του, μια μίξη από αγωνιστικά και όλα όσα έκαναν αυτόν τον οδηγό να αφήσει μια μεγάλη κληρονομιά.

 

Σημεία κλειδιά του βιβλίου

 

Ανεβαίνοντας σκαλοπάτια

Παρά τις επιθυμίες της οικογένειάς του, ο Λάουντα ξεκίνησε το 1968 με ένα Mini. Οδήγησε ένα Formula Vee Kaimann το 1969. Μάλιστα είχε μια καταστροφική σεζόν στη Formula 3 με McNamara το 1970 πριν αγωνιστεί με την Porsche. Καθώς η πρόοδος έμενε στάσιμη, δανείστηκε χρήματα για να εξαγοράσει θέση στη Formula 2 με τη March το 1971.

 

Παραπαίοντας στη Formula 1

Ντεμπούταρε με τη March το 1971 στο αυστριακό γκραν πρι και έμεινε σε αυτή το 1972. Το 1973 μεταπήδησε στην BRM, εξακολουθώντας να πληρώνει για τη θέση του, συγκεντρώνοντας μερικά χρήματα από αυτοκίνητα αγώνων τουρισμού. Αλλά όλο αυτόν τον καιρό, κατάφερε να κερδίσει μια φορά πόντους.

 

Τα χρόνια στη Ferrari

Τελικά, ο Λάουντα έκανε πράξη το όνειρό του και κλήθηκε από την ομάδα του Μαρανέλο, κατακτώντας το πρωτάθλημα δύο φορές στα τέσσερα χρόνια που έμεινε εκεί, το 1975 και το 1977, αλλά αποχώρησε μετά από εντάσεις που εμφανίστηκαν στην τελευταία σεζόν.

 

Τα χρόνια στην Brabham

Ο Λάουντα κέρδισε το σουηδικό γκραν πρι το 1978, αλλά η ανταγωνιστικότητα της ομάδας μειώθηκε και αποσύρθηκε το 1979, μην αντέχοντας να κάνει γύρω-γύρω κύκλους. Επικεντρώθηκε στην αεροπορική του εταιρεία, τη Lauda Air.

 

Τα χρόνια στη McLaren

Δελεασμένος από τον μισθό, που δεν είναι γνωστός, ο Λάουντα επέστρεψε το 1982 μετά από δύο χρόνια απουσίας και… σίγησε τους αμφισβητίες του κερδίζοντας τον τρίτο αγώνα, ενώ το 1984 εξασφάλισε τον τίτλο. Στο τέλος του 1985, μετά από 25 νίκες σε γκραν πρι, κρέμασε εν τέλει το κράνος του.

 

Ο συγγραφέας

Ο Τζον Σάλτινσταλ μεγάλωσε κοντά στο Ντόνινγκτον Παρκ, όπου παρακολούθησε τον πρώτο του αγώνα στην ηλικία των 12, έχοντας κερδίσει εισιτήρια από έναν διαγωνισμό τοπικής εφημερίδας. Ο θαυμασμός του για τον Νίκι Λάουντα τον οδήγησε στην έκδοση του βιβλίου, του πρώτου του, το 2019, μετά από 10 χρόνια δουλειάς, ολοκληρώνοντάς το λίγο πριν τον θάνατο του Λάουντα.

 

Η τιμή στην Αγγλία για το βιβλίο ανέρχεται στις 60 λίρες.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...