Nissan, TenneT και The Mobility House

Nissan, TenneT και The Mobility House

Nissan, TenneT και The Mobility House

Nissan, TenneT και The Mobility House
Nissan, TenneT και The Mobility House

Nissan, TenneT και The Mobility House, με τις τρεις εταιρείες να έχουν εκπληρώσει ένα σημαντικό έργο V2G για την εξοικονόμηση ενέργειας.

 

Nissan TenneT

Nissan TenneT

 



Ο διαχειριστής του συστήματος μεταφοράς ενέργειας TenneT, η κορυφαία κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων Nissan και η εταιρεία τεχνολογίας The Mobility House, έχουν ολοκληρώσει το συγκεκριμένο έργο (οχήματος – δικτύου) για την εξοικονόμηση ζωτικής σημασίας ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, στη Γερμανία.



Στο πλαίσιο ενός πιλοτικού έργου του Γερμανικού Υπουργείου (SINTEG), οι μπαταρίες από τα αμιγώς ηλεκτρικά LEAF της Nissan χρησιμοποιήθηκαν ως συσκευές αποθήκευσης για τοπικά παραγόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Με αυτό τον τρόπο βοηθούν  στην σταθεροποίηση του ηλεκτρικού δικτύου, κατά τη διάρκεια της ζήτησης σε περιόδους αιχμής.



Το έργο παρουσίασε μια ζωτική λύση για μια ολοένα και πιο κοινή πρόκληση στη Γερμανική ενεργειακή αγορά. Εκεί όπου η ενέργεια “χάνεται” λόγω της συμφόρησης που προκαλείται στο δίκτυο μεταφοράς, από την αποκεντρωμένη τροφοδότηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (46% το 2019).



Προκειμένου να αποφευχθούν αυτά τα εμπόδια, η TenneT πρέπει να περιορίσει το πλεόνασμα της ανανεώσιμης ενέργειας στη βόρεια Γερμανία. Παράλληλα πρέπει να αυξήσει την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από συμβατικές μεθόδους στο νότο. Αυτό μάλιστα έχει υψηλό κόστος, ιδίως σε περιόδους αιχμής.



Με τη χρήση αιολικής ενέργειας



Για να ξεπεραστεί αυτό, η αιολική ενέργεια που είναι διαθέσιμη στη βόρεια Γερμανία, χρησιμοποιήθηκε από ηλεκτρικά αυτοκίνητα της συγκεκριμένης περιοχής. Ταυτόχρονα, η ηλεκτρική ενέργεια από τις πλήρως φορτισμένες μπαταρίες των Nissan LEAF, διοχετεύθηκε πίσω στο δίκτυο. Αυτό έγινε αντί της αύξησης της παραγωγής μέσω ορυκτών καυσίμων. Οι απαιτήσεις κινητικότητας και φόρτισης για τους χρήστες των οχημάτων ελήφθησαν υπόψη, κατά τη διάρκεια της κατανομής ισχύος. Αυτό σήμαινε ότι η χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας αυξήθηκε και η περιορισμένη αιολική ενέργεια στο Βορρά θα μπορούσε να μειωθεί. Μάλιστα αυτό χωρίς να επιβαρυνθεί το σύστημα με υψηλό κόστος, ή χάνοντας πολύτιμη ενέργεια.



Τα ευφυή μέτρα ανακατανομής ελέγχονταν από το έξυπνο σύστημα φόρτισης και διαχείρισης ενέργειας ChargePilot (λογισμικό) της The Mobility House. Το τελευταίο λειτουργούσε σύμφωνα με τις προδιαγραφές της TenneT.



“Το πιλοτικό αυτό έργο έχει δείξει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον την ηλεκτροκίνηση για τον ευέλικτο έλεγχο της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, που επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες. Κάτι τέτοιο μας βοηθά να περιορίσουμε την υψηλού κόστους μείωση της λειτουργίας των ανεμογεννητριών”. Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TenneT, Tim Meyerjürgens.



Αυτή η τεχνολογία και ο εξοπλισμός μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη σημαντική βελτίωση του αποτυπώματος άνθρακα του ενεργειακού τομέα. Το 2017 και το 2018, περισσότερες από 5 τεραβατώρες από το πλεόνασμα της αιολικής ενέργειας, έπρεπε να ρυθμιστούν κατά περίπτωση. Κάθε κιλοβατώρα απεριόριστης αιολικής ενέργειας εμποδίζει την εκπομπή 737 γραμμαρίων CO2 από ορυκτά καύσιμα, όπως ο άνθρακας. Χρησιμοποιώντας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως μέσο προσωρινής αποθήκευσης της ενέργειας, βοήθησε στην εξοικονόμηση έως και οκτώ εκατομμυρίων τόνων CO2 το 2017 και το 2018.



Συνεργασία Nissan με The Mobility House



Η Nissan συνεργάζεται με την The Mobility House για την έξυπνη ενσωμάτωση των ηλεκτρικών οχημάτων στο ηλεκτρικό δίκτυο, εδώ και αρκετά χρόνια. Ο Francisco Carranza, Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Energy στη Nissan Europe, δήλωσε. “Τα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan μπορούν να συνδεθούν στο ηλεκτρικό δίκτυο και να υποστηρίξουν τη διανομή του ηλεκτρικού ρεύματος. Στη Nissan αναζητούσαμε τρόπους να χρησιμοποιούμε τα ηλεκτρικά οχήματα, πέρα από την οδήγηση. Θέλουμε να λειτουργούν ως αποκεντρωμένες λύσεις αποθήκευσης ενέργειας. Σήμερα, τα ηλεκτρικά οχήματα μας αλλάζουν όχι μόνο τον τρόπο που οδηγούμε, αλλά και τον τρόπο που ζούμε.”



“Για εμάς, το επιτυχημένο αυτό εγχείρημα αποδεικνύει και πάλι ότι η ηλεκτρική κινητικότητα πρέπει να ληφθεί υπόψη μαζί με την ενεργειακή μετάβαση. Αυτό καθώς αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της. Έχουμε έρθει ένα βήμα πιο κοντά στο όραμά μας για ένα μέλλον χωρίς CO2. Έχουμε δείξει παράλληλα τι είναι τεχνικά εφικτό σήμερα “. Αυτό εξηγεί ο Thomas Raffeiner, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της The Mobility House.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...