Toyota και Porsche επικράτησαν στις 24 Ώρες Λε Μαν

Toyota και Porsche επικράτησαν στις 24 Ώρες Λε Μαν

Σχεδόν αναμενόμενα, οι Toyota και Porsche επικράτησαν στις 24 Ώρες Λε Μαν, με την ομάδα του Alonso να κυριαρχεί και τον ίδιο να δίνει ρεσιτάλ νυκτερινής οδήγησης.

 

TOYOTA GAZOO Racing.
Le Mans 24 Hours Race, 11th to 17th June 2018
Circuit de la Sarthe, Le Mans, France. Fernando Alonso (ESP) , Sebastien Buemi (SUI) and Kazuki Nakajima (JPN) Mike Conway (GBR) Kamui Kobayashi (JPN) and Jose Maria Lopez (ARG) on the podium.

Η Toyota με το Νο.8 ξεκίνησε από την pole position, αλλά έχασε την πρωτοπορία από το «αδελφό» αυτοκίνητο και την έβδομη ώρα του αγώνα, βρισκόταν πίσω λόγω του χρόνου που χάθηκε στις αργές ζώνες, συν μια ποινή που δέχτηκε επειδή ξεπέρασε το όριο ταχύτητας σε μια φάση κίτρινης σημαίας.

TOYOTA GAZOO Racing, Alonso
Le Mans 24 Hours Race, 11th to 17th June 2018
Circuit de la Sarthe, Le Mans, France.

24 Ώρες Λε Μαν: Ρεσιτάλ νυκτερινής οδήγησης από τον Αλόνσο

Εκείνη τη στιγμή, το αυτοκίνητο με το Νο.7 ήταν μπροστά κατά δύο λεπτά, αλλά όλα άρχισαν να αλλάζουν, όταν στο κοκ-πιτ βρέθηκε για δεύτερη φορά ο Φερνάντο Αλόνσο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Κερδίζοντας πέντε δευτερόλεπτα στον γύρο ανά διαστήματα σε σχέση με τον Λόπεζ, ο Αλόνσο παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Νακαζίμα, που από τη μεριά του μπόρεσε κι αυτός να μειώσει τη διαφορά. Μπορεί η Toyota με το Νο.7 να κράτησε από εκεί και πέρα έναν σταθερό ρυθμό, αλλά ο Νακαζίμα πέρασε τον Κομπαγιάσι στη Μουλσάν, πριν συμπληρωθούν τα 2/3 του αγώνα.

Εν συνεχεία η Toyota με το Νο.8 αύξησε τη διαφορά, η οποία έγινε μεγαλύτερη όταν ο Μπουέμι παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Αλόνσο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Όλα τελείωσαν, όταν ο Κομπαγιάσι δεν μπήκε στα πιτ για να βάλει καύσιμα και ως εκ τούτου, αναγκάστηκε να οδηγήσει για μεγάλο μέρος του γύρου με 80 χ.α.ω.. Σε συνδυασμό με δύο ποινές 10 δευτερολέπτων stop/go, η νίκη πήγε στο Νο.8, με τον Νακαζίμα να βλέπει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού.

Παρόμοιες ποινές είχαν επιβληθεί τόσο στους νικητές (δύο), όσο και στο αυτοκίνητο με το Νο.7 (μία), αλλά αυτά έγιναν πριν αναλάβει για δεύτερη φορά ο Αλόνσο, που μείωσε σε μεγάλο βαθμό τη διαφορά.

Πριν από αυτή τη νίκη, η Toyota είχε συμμετάσχει συνολικά με 47 αυτοκίνητα στο Λε Μαν και αξίζει να τονιστεί πως η προσπάθεια ολοκληρώθηκε χρησιμοποιώντας 35% λιγότερο καύσιμο συγκριτικά με το 2012, όταν και η εταιρεία επέστρεψε στους αγώνες αντοχής.

TOYOTA GAZOO Racing.
Le Mans 24 Hours Race, 11th to 17th June 2018
Circuit de la Sarthe, Le Mans, France.

Η τελική κατάταξη

1 Toyota Gazoo Racing #8 388 γύροι (LMP1)

2 Toyota Gazoo Racing #7 +2 γύροι (LMP1)

3 Rebellion Racing #3 +12 γύροι (LMP1)

4 Rebellion Racing #1 +13 γύροι (LMP1)

5 G-Drive Racing #26 +19 γύροι (LMP2)

6 Signatech Alpine #36 +21 γύροι (LMP2)

Porsche 911 RSR, Porsche GT Team (92), Michael Christensen (DK), Kevin Estre (F) Laurens Vanthoor (B), Le Mans 2018

24 Ώρες Λε Μαν: Νταμπλ για την Porsche

Η γερμανική εταιρεία από τη μεριά της, κατάφερε να επικρατήσει τόσο στην GTE Pro όσο και στην GTE Am. Στην πρώτη, νικήτρια στην 86η έκδοση του αγώνα Λε Μαν αναδείχτηκε η Porsche με το No.92 και αφού ολοκλήρωσε 344 γύρους. Οι Κέβιν Έστρε, Λοράν Βαντόρ και Μίκαελ Κρίστενσεν, ήταν επικεφαλής για σχεδόν όλον τον αγώνα και μπόρεσαν να αποσπάσουν την 106η νίκη της Porsche στην κατηγορία. Το αυτοκίνητο με το Νο.91 των Ρίτσαρντ Λιτζ, Φρέντερικ Μακοβιέτσκι και Τζιανμαρία Μπρούνι, τερμάτισαν δεύτεροι στην GTE Pro, με τον Μακοβιέτσκι να δίνει τρομερή μάχη με έναν ανταγωνιστή για περίπου 1,5 ώρα και να χαρίζει στο πλήρωμα τη δεύτερη θέση.

Το Νο.93 υπό τους Πατρίκ Πιλέ, Ερλ Μπάμπερ και Νικ Τάντι, έχασε 25 λεπτά λόγω επισκευών και εν τέλει τερμάτισε 11ο, ενώ οι Ρομάν Ντουμά, Τίμο Μπέρνχαρντ και Σβεν Μίλερ, εγκατέλειψαν μετά από επτά ώρες αγώνα. Το αυτοκίνητό τους με το Νο.94 αποσύρθηκε λόγω ζημιάς στην ανάρτηση.

Στην κατηγορία GTE Am, η ομάδα Dempsey-Proton Racing κατέκτησε τη νίκη με την Porsche No.77 και τους Ματ Κάμπελ, Κρίστιαν Ριντ και Ζουλιέν Αντλό. Αυτή ήταν η 107η επικράτηση του κατασκευαστή στην κατηγορία. Ο Αντλό, έγινε ο νεαρότερος οδηγός στην GTE Am που κερδίζει στο Λε Μαν. Το όχημα με το Νο.88 εγκατέλειψε λόγω ζημιάς στην ανάρτηση και αυτό με το Νο.99 της Proton Competition, τερμάτισε τέταρτο. Οι Porsche των Ebimotors (Νο.80) και Team Project 1 (Νο.56) ήταν έκτη και έβδομη αντίστοιχα, ενώ αυτή της Gulf Racing (Νο.86), έχασε χρόνο από την αρχή, «υποβιβάστηκε» στο τέλος του γκριντ λόγω ατυχήματος που προκάλεσε άλλο αυτοκίνητο, αλλά παρόλα αυτά, τερμάτισε 10η.

Porsche 911 RSR, Porsche GT Team (92), Michael Christensen (DK), Kevin Estre (F) Laurens Vanthoor (B), Le Mans 2018

Τελική κατάταξη στην κατηγορία GTE Am

  1. Ried/Andlauer/Campbell (D/F/AUS), Porsche 911 RSR, 335 γύροι
  2. Flohr/Castellacci/Fisichella (CH/I/I), Ferrari 488 GTE, 335 γύροι
  3. Keating/Bleekemolen/Stolz (USA/NL/D), Ferrari 488 GTE, 334 γύροι
  4. Long/Pappas/Pumpelly (USA/USA/USA), Porsche 911 RSR, 334 γύροι
  5. Babini/Nielsen/Maris (I/DK/F), Porsche 911 RSR, 332 γύροι
  6. Bergmeister/Lindsey/Perfetti (D/USA/N), Porsche 911 RSR, 332 γύροι
  7. Wainwright/Barker/Davison (GB/GB/AUS), Porsche 911 RSR, 324 γύροι

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...