Νέα BMW M2 Competition
Η BMW παρουσιάζει την M2 Competition, ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, που είναι εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Βασισμένη και εμπνευσμένη από τους αγώνες, η BMW παρουσιάζει τη M2 Competition. Ένα αυτοκίνητο με τον ειδικό εμπρός σχεδιασμό του να θυμίζει τα κλασικά νεφρά της μάρκας, που επιτρέπει την ομαλότερη ροή του αέρα στον κινητήρα. Στο Competition Package, υπάρχουν τρία ψυγεία (τα δύο πλευρικά), επιπρόσθετο ψυγείο λαδιού και προαιρετικά, με το κιβώτιο M Double Clutch Transmission (M DCT), ψυγείο μετάδοσης. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με ελαφριά, αλλά συμπαγή κατασκευή από αλουμίνιο στον εμπρός και τον πίσω άξονα, όπως είναι των Μ3 και Μ4. Είναι ένα όχημα με έμπνευση από τους αγώνες και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει κανείς σε όλους τους τομείς, όπως είναι το εσωτερικό, ο κινητήρας και το εξωτερικό, εκεί όπου φαίνεται ο δυναμισμός του.
Με έντονες γραμμές και φουσκωμένη σε ορισμένα σημεία, η M2 Competition φανερώνει την επιθετικότητά της, τη στιγμή που και το εσωτερικό «κινείται» στους ίδιους ρυθμούς με τον χαρακτηριστικό διάκοσμο, τα λογότυπα και τις ραφές εκεί που πρέπει. Τα καθίσματα bucket είναι προαιρετικά και το κόκκινο κουμπί εκκίνησης/παύσης του κινητήρα, υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα της. Από το τιμόνι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρία driving modes, Comfort, Sport και Sport+. Το αυτοκίνητο έρχεται στον στάνταρ εξοπλισμό με φώτα LED, αλλά και με το Park Distance Control (PDC), με τις κάμερες να γίνονται αρωγός για τον οδηγό, ενώ το BMW ConnectedDrive προσφέρει ασφάλεια, άνεση και διασκέδαση. Το αυτοκίνητο έχει τις λειτουργίες υποβοήθησης που απαιτούνται (προειδοποίηση σύγκρουσης, εντοπισμός πεζών με λειτουργία πέδησης, προειδοποίηση παρέκκλισης λωρίδας κ.ά.) και φυσικά επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.
BMW M2 Competition: Δυναμική και γρήγορη
Η M2 Competition φέρει διακόπτες επιλογής στην κεντρική κονσόλα, που επιτρέπουν τον απόλυτο έλεγχο στα χαρακτηριστικά και τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και του Drivelogic, αν το 7τάχυτο κιβώτιο M DCT είναι διαθέσιμο. Ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας με την τεχνολογία M TwinPower Turbo παράγει 410 ίππους στις 5.250-7.000 σ.α.λ.. Η ροπή του ανέρχεται στα 550Nm στις 2.350-5.200 σ.α.λ. και τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,2 δλ. με το M DCT και σε 4,4 με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω., αλλά το πακέτο M Driver, την αυξάνει κατά 30 χ.α.ω. και κατά δέκα περισσότερα από την τελική της Μ2 Coupe. Η κατανάλωση με το 6τάχυτο κιβώτιο είναι 10,0 – 9,9 l/100 km με εκπομπές 228 – 225 g/km, ενώ με το M DCT, οι αριθμοί αλλάζουν και είναι οι εξής: 9,2 l/100 km, 210 – 209 CO2 g/km αντιστοίχως.
Οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης εξασφαλίζουν τον χαρακτηριστικό ήχο Μ, ενώ για την επιβράδυνση φροντίζουν δίσκοι 400mm εμπρός, 380mm πίσω και ισχυρότερες δαγκάνες (6πίστονες εμπρός-4πίστονες πίσω) σε σχέση με τη Μ2 Coupe. Τα ελαστικά μπροστά-πίσω είναι 245/35 ZR 19-265/35 ZR 19.