Έκθεση Fuori Concorso

Έκθεση Fuori Concorso

Έκθεση Fuori Concorso

Έκθεση Fuori Concorso
Έκθεση Fuori Concorso

 

Εδώ και λίγες ημέρες η Villa del Grumello στη λίμνη του Como έχασε τη συνήθη ηρεμία της, αφού στο χώρο της πραγματοποιήθηκε η έκθεση Fuori Concorso.

 

Lancia ECV

Lancia ECV

 

Η Fuori Concorso φιλοξένησε μια πολύτιμη συλλογή από πρωτότυπα και αγωνιστικά αυτοκίνητα, τα οποία έχουν σαν κοινό χαρακτηριστικό – πέρα από τη σπανιότητα τους – τον Turbo κινητήρα. 

 

 

Το μοναδικό πρωτότυπο Lancia ECV2 δημιουργήθηκε το 1988, όμως δεν κατάφερε ποτέ να αγωνιστεί λόγω της αλλαγής των κανονισμών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και την ακύρωση του Group S. Εξαρχής σχεδιάστηκε ώστε να ενσωματώσει τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες της εποχής του, με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις στους αγώνες.

 

 

Ουσιαστικά αποτελούσε εξέλιξη του πρωτότυπου Lancia ECV (Experimental Composite Vehicle), το οποίο όπως φανέρωνε και το όνομα του εκμεταλλευόταν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η χρήση συνθετικών υλικών. Σε σχέση με το ECV, το ECV2 διέθετε ένα πιο «καθαρό» από αισθητικής άποψης αμάξωμα, βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, ενώ εφοδιαζόταν με έναν ακόμα πιο καινοτόμο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

 

 

Ναι μεν, αλλά…

 

 

Στόχος ήταν η συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με ένα αυτοκίνητο που το πλαίσιο, το αμάξωμα, αλλά και κάποιο μηχανικά μέρη, όπως οι τροχοί και ο άξονας μετάδοσης, να είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά. Το αποτέλεσμα ήταν ένα αυτοκίνητο με μειωμένο βάρος κατά 20% και αυξημένη ακαμψία σε σχέση με την Delta S4, η οποία αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης για την ομάδα των μηχανικών. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.759κ.εκ. απέδιδε 600 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., χάρη στα δύο Turbo με το intercooler και το νέο σύστημα διαχείρισης της πίεσης. Η τελική ταχύτητα του πρωτότυπου ξεπερνούσε τα 220χλμ./ώρα ενώ επιτάχυνε από τα 0 στα 200χλμ./ώρα σε μόλις 9 δευτερόλεπτα. Δυστυχώς η Lancia ECV2 δεν βρέθηκε ποτέ στην εκκίνηση ενός αγώνα, όμως έδωσε τη θέση της σε ένα άλλο αυτοκίνητο, το οποίο θα εξελισσόταν στο μεγαλύτερο μύθο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, τη Lancia Delta.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...