Δημιουργώντας το Cupra Formentor

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (1)

Δημιουργώντας το Cupra Formentor

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (1)

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (1)

 

Δημιουργώντας το Cupra Formentor, με την εταιρεία να γνωστοποιεί τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν προκειμένου το όχημα να πάρει την τελική του μορφή.

 

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (2)

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (2)

 

Μάλιστα προηγήθηκαν εκατοντάδες σκίτσα, 75% χρήση της εικονικής πραγματικότητας και συνολικά έξι μήνες δουλειάς.

 

Πιο αναλυτικά

 

«Ένα αυτοκίνητο που θέλεις να αγκαλιάσεις». Αυτή είναι η άποψη του Αλμπέρτο Τορεσίγιας, σχεδιαστή εξωτερικού του Cupra Formentor. «Δουλεύοντας στον σχεδιασμό ενός concept αυτοκινήτου, μας δίνει περισσότερη ελευθερία. Πρώτα, αποτυπώνουμε τις ιδέες μας σε ένα χαρτί. Μερικοί σχεδιαστές αρέσκονται στο να σχεδιάζουν σε ένα tablet, αλλά εγώ προτιμώ να σχεδιάζω με μολύβι σε ένα χαρτί και να ακούω διάφορες προτάσεις», συνέχισε. Έπειτα, οι ιδέες γίνονται σκίτσα και εν συνεχεία εμφανίζεται ένα αυτοκίνητο που δείχνει να κινείται, ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο.

 

Εν τω μεταξύ, μια άλλη ομάδα επικεντρώνεται στο εσωτερικό του οχήματος, το οποίο περιλαμβάνει απαλά υλικά και αποχρώσεις. Επιλέχτηκαν υφάσματα και υλικά, με μια σπορ πινελιά να επιλέγεται για αυτό το μοντέλο, όπως λέει η σχεδιάστρια Αμάντα Γκόμεζ. «Δέρμα, εμφανής ραφή, αλουμινένια υφή, αλλά και μια ξεχωριστή απόχρωση δημιουργήθηκε για αυτό το μοντέλο. Πρόκειται για την petrol blue. Όλα θυμίζουν το γκαράζ ενός λάτρη των αυτοκινήτων».

 

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (3)

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (3)

 

Δημιουργώντας το Cupra Formentor: όταν ανέλαβε η τεχνολογία

 

Όταν ο σχεδιασμός ολοκληρώθηκε, ανέλαβε η τεχνολογία. Οι σχεδιαστές του CAD (Computer Aided Design) μετέτρεψαν τα πάνελ σε τρισδιάστατα γραφικά, ώστε να συναρμολογηθούν όλα. Χάρη στην εικονική πραγματικότητα, το αυτοκίνητο πήρε μορφή, σαν να ήταν αληθινό. «Μπορούμε να εκτιμήσουμε το 75% του σχεδιασμού δισδιάστατα, ενώ με τη χρήση 3D, αυτό γίνεται στο 100%», εξηγεί ο Μανέλ Γκαρσές, υπεύθυνος του τμήματος εικονικής πραγματικότητας.

 

Αυτή η διαδικασία εφαρμόζεται τόσο για το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό. Και εδώ υπάρχει μια τεράστια αλλαγή αναφορικά με τον πρώτο τομέα. «Σχεδιάζαμε όλο το πακέτο και μετά αποφασίζαμε πού θα τοποθετηθεί το ραδιόφωνο, τα κουμπιά… Τώρα, ξεκινάμε με την οθόνη και μετά αποφασίζουμε για τα υπόλοιπα», σημειώνει ο Χάουμε Σάλα, υπεύθυνος εσωτερικού της Seat.

 

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (4)

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (4)

 

Προκειμένου να προσαρμοστεί σε αυτή την αλλαγή, η Seat διαθέτει το Design Digital Lab. Η προτεραιότητα του εργαστηρίου είναι να απλοποιήσει την εμπειρία του χρήστη και να μεγιστοποιήσει τις διαθέσιμες πληροφορίες με ελάχιστο αριθμό βημάτων. Στην περίπτωση του Cupra Formentor, το αποτέλεσμα είναι δύο χρόνια δοκιμών με τον προσομοιωτή και περισσότερα από 3.000 εικονίδια για τον ορισμό του ψηφιακού πίνακα οργάνων σε μια οθόνη 10 ιντσών.

 

Δημιουργώντας το Cupra Formentor: χρησιμοποιώντας τον πηλό

 

Πήλινο μοντέλο: Η ειδική ομάδα χρησιμοποίησε 700 κιλά πηλού για τον σχεδιασμό του Cupra Formentor και εφόσον παραστεί ανάγκη, μπορεί να αλλάξει τόσο εντός όσο και εκτός. «Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δημιουργίας ενός concept αυτοκινήτου, οι σχεδιαστές κάνουν συνεχείς αλλαγές στο μοντέλο και είμαστε εκεί ακριβώς μαζί τους. Αυτό το συνθετικό βιομηχανικό υλικό μας επιτρέπει να κάνουμε αλλαγές και όταν βλέπουμε το τελικό αποτέλεσμα, κανείς δεν μπορεί να πει ότι το αυτοκίνητο είναι ένα γλυπτό από πηλό», λέει ο Κάρλος Άρκος, υπεύθυνος για το εξωτερικό.

 

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (5)

Δημιουργώντας το Cupra Formentor (5)

 

Τα στοιχεία πίσω από ένα concept όχημα

 

 

– 500 σκίτσα

 

– 100 αλλαγές

 

– 700 κιλά πηλού για κάθε μοντέλο

 

– 1.800 εικονίδια στην οθόνη και 1.300 στον πίνακα οργάνων

 

– 1 χιλιόμετρο νήματος

 

– Περισσότερες από 50 δοκιμές χρώματος

 

 

Πηγή: Cupra


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...