Η αεροδυναμική της 911 Turbo S

Η αεροδυναμική της 911 Turbo S

Η αεροδυναμική της 911 Turbo S

Η αεροδυναμική της 911 Turbo S
Η αεροδυναμική της 911 Turbo S

Η αεροδυναμική της 911 Turbo S είναι ξεχωριστή, με το κορυφαίο μοντέλο της Porsche να φέρει καινούρια ενεργά πτερύγια ψύξης στο εμπρός μέρος.

 

Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 Turbo S

 

Μάλιστα, εκτός από τις βασικές αεροδυναμικές διαμορφώσεις του μοντέλου, το σύστημα PAA προσφέρει πλέον τρεις ρυθμίσεις. Έτσι, εκτός του PAA Speed και του PAA Performance, υπάρχει και η ρύθμιση Eco.



Το PAA διαθέτει την επιπλέον λειτουργία Wet Mode. Η συγκεκριμένη παρέχει μεγαλύτερη αεροδυναμική ώθηση στον πίσω άξονα, προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη σταθερότητα όταν το όχημα κινείται σε βρεγμένο οδόστρωμα. Εκτός αυτού, το PAA χρησιμοποιείται για τη μεταβολή της ροής του αέρα όταν η ηλιοροφή ή η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή της 911 Turbo Cabrio είναι ανοιχτές.



Εμπρός πτερύγια



Αναφορικά με τα εμπρός πτερύγια, η εταιρεία υπογραμμίζει πως έχει εξελίξει ένα σύστημα διαχείρισης ενέργειας, το οποίο αναλαμβάνει την επίτευξη της ιδανικής ισορροπίας μεταξύ των απαιτήσεων για ψύξη, για ηλεκτρική ισχύ που απαιτείται για τη λειτουργία του ανεμιστήρα των ψυγείων και για το όφελος των πτερυγίων ψύξης για την αεροδυναμική. Μάλιστα τα πτερύγια παραμένουν κλειστά όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 70 χλμ/ώρα, ενώ όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 150 χλμ/ώρα, τα πτερύγια ανοίγουν με γραμμικό τρόπο. Αυτό συμβαίνει ώστε να επιτευχθεί ανώτατη αεροδυναμική ισορροπία.



Εμπρός αεροτομή



Εκτός των παραπάνω πτερυγίων, υπάρχει ένα ακόμα ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα στον εμπρός προφυλακτήρα της νέας 911 Turbo S. Πιο συγκεκριμένα, η ωφέλιμη επιφάνεια της αεροτομής έχει αυξηθεί, ενώ η έκταση ή η αναδίπλωση της γίνεται σε πολύ μικρότερο χρόνο. Η εμπρός αεροτομή λειτουργεί με τη βοήθεια τριών ανεξάρτητων ενεργοποιητών. Μάλιστα, οι δύο εξωτερικοί ενεργοποιητές δρουν πάντα ταυτόχρονα. Η αεροτομή είναι κατασκευασμένη από εύκαμπτο πλαστικό. Έτσι το μεσαίο τμήμα της μπορεί να πάρει διάφορες θέσεις, όταν τα εξωτερικά βρίσκονται εκτεταμένα.



Πίσω αεροτομή



Η πίσω αεροτομή της νέας 911 Turbo S είναι κατά 440 γραμμάρια πιο ελαφριά από την αντίστοιχη της προηγούμενης γενιάς. Ο πυρήνας της πίσω αεροτομής είναι από αφρώδες υλικό. Από την πάνω πλευρά υπάρχουν δύο στρώσεις carbon (CFRP) και από την κάτω πλευρά ένα στρώμα fibreglass. Η λειτουργία της γίνεται ηλεκτρικά και πραγματοποιείται ανάλογα με την ταχύτητα και το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός.



Έτσι, στη θέση Eco, η πίσω αεροτομή είναι κλειστή για ένα μεγαλύτερο εύρος ταχυτήτων, ενώ στη θέση Performance II, η αεροτομή διαθέτει μικρότερο χείλος προσβολής σε ταχύτητες άνω των 260 χλμ/ώρα. Αυτό γίνεται ώστε να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις και το φορτίο που ασκείται στον πίσω άξονα. Τέλος, στη θέση Wet η πίσω αεροτομή είναι ανοιχτή. Μάλιστα, σε συνδυασμό με τη θέση της αντίστοιχης εμπρός, η αεροδυναμική ισορροπία μεταφέρεται στον πίσω άξονα για περισσότερη σταθερότητα σε υγρές συνθήκες.

 

Δηλώσεις Thomas Wiegald



”Κανένα άλλο σπορ αυτοκίνητο δεν αντιδρά σε διαφορετικές καταστάσεις με τέτοια ευελιξία, όπως η νέα 911 Turbo S. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο με χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, ώστε να έχουμε μέγιστη ταχύτητα και χαμηλή κατανάλωση, ή ένα αυτοκίνητο με υψηλή κάθετη δύναμη, ώστε αυτό να προσφέρει δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά; Το PAA λύνει το πρόβλημα ανάμεσα στους διαφορετικούς αυτούς στόχους υποστηρίζοντας τις διαφορετικές απαιτήσεις και ανάγκες.” Αυτά δήλωσε ο Thomas Wiegand, επικεφαλής του τμήματος αεροδυναμικής εξέλιξης της Porsche.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...