Η γυναικεία ομάδα που εξέλιξε τη Mustang Mach-E
Η γυναικεία ομάδα που εξέλιξε τη Mustang Mach–E εργάστηκε στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας της Ford στο Dearborn των ΗΠΑ.
Μάλιστα εργάστηκε με ζήλο πάνω στο προηγμένο σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης Ford Co–Pilot360 το οποίο επιτρέπει, μεταξύ άλλων, στον οδηγό της ηλεκτρικής Mustang Mach-E να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, ενώ το αυτοκίνητο κινείται.
Ένα από τα μέλη αυτής της ομάδας, η Tracie Conn, συνεργάστηκε με τη NASA για πέντε χρόνια πριν ενταχθεί στους κόλπους της Ford, όπου και εργάστηκε στο τμήμα που ήταν υπεύθυνο για την εξέλιξη των αλγόριθμων και των αισθητήρων του συστήματος Ford Co–Pilot360 της νέας Mustang Mach–E.
«Αυτή η ομάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό γυναικών από οποιαδήποτε άλλη στην οποία έχω εργαστεί. Βλέποντας άλλες γυναίκες σε ανώτερες θέσεις, μάς βοηθά να έχουμε το όραμα ότι θα βρεθούμε μια μέρα στις θέσεις αυτές. Ελπίζω ότι μπορούμε να χρησιμεύσουμε ως πρότυπα σε ακόμη περισσότερες νεαρές γυναίκες» δηλώνει η Tracie Conn.
Η προηγμένη σουίτα συστημάτων Ford Co–Pilot360
Ένα πακέτο προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού, το οποίο μεγιστοποιεί την ασφάλεια αλλά και την απόλαυση στην οδήγηση, είναι διαθέσιμο στη νέα Mustang Mach–E. Ανάμεσα στις τεχνολογίες που ξεχωρίζουν περιλαμβάνονται:
-
Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring, που διατηρεί αυτόματα μία άνετη απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα και βοηθά στη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας. Το σύστημα μπορεί να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και να το επανεκκινήσει εκ νέου
-
Active Park Assist 2.0,1 που προσφέρει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης σε παράλληλους και κάθετους χώρους, πιέζοντας απλά ένα μπουτόν
-
Pre–Collision Assist με Auto Emergency Braking, που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς και δικυκλιστές στην πορεία του οχήματος, οι οποίοι ενδεχομένως σκοπεύουν να διασχίσουν το δρόμο, και ενεργοποιεί τα φρένα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδράσεις στις προειδοποιήσεις
-
Lane–Keeping System με Blind Spot Assist, που παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.