Η Ford αξιοποίησε τη δύναμη των οπαδών της

Η Ford αξιοποίησε τη δύναμη των οπαδών της

Η Ford αξιοποίησε τη δύναμη των οπαδών της

Η Ford αξιοποίησε τη δύναμη των οπαδών της
Η Ford αξιοποίησε τη δύναμη των οπαδών της

 

Η Ford αξιοποίησε τη δύναμη των οπαδών της στο σχεδιασμό και την ονομασία του νέου Puma ST Special Edition μέσω των Social Media.

 

 

Ford Puma ST Special Edition

Ford Puma ST Special Edition

 

Σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η Ford επέτρεψε σε πελάτες να αποφασίζουν για τη σχεδίαση ενός οχήματος παραγωγής, οι χρήστες σε Twitter και Instagram είχαν την ευκαιρία στο διάστημα 1 – 10 Ιουνίου να επιλέξουν μία σειρά από σχεδιαστικά στοιχεία για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής του πρώτου SUV της Ford Performance που διατίθεται στην Ευρώπη.

 

 

Οι επικρατέστερες προτάσεις θα υλοποιηθούν στην τελική έκδοση του Puma ST Special Edition, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, και θα είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

 

 

Καταθέτοντας τις προτιμήσεις τους σε ψηφοφορίες που διοργανώνονται στα κανάλια της Ford στο Twitter και το Instagram σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές, οι οπαδοί του εγχειρήματος μπόρεσαν να αποφασίσουν τους χρωματικούς συνδυασμούς σε στοιχεία όπως το αμάξωμα, τα αυτοκόλλητα, οι δαγκάνες των φρένων και οι ραφές των ζωνών ασφαλείας του μοντέλου και επίλεξαν εάν στο εξωτερικό του θα φέρει διακριτικά σήματα ή όχι.

 

 

Η τελική έκδοση και το όνομα του Ford Puma ST Special Edition θα αποκαλυφθούν στις 18 Ιουνίου.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...