Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας

Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας (1)

Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας

Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας (1)

Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας (1)

 

Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας, ένα GP που είναι ο 1.000ός αγώνας της Formula 1, σε μια πίστα που η στρατηγική κρίνει πολλά.

 

Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας (2)

Η Pirelli διαθέτει τη μεσαία γκάμα γομών για το GP της Κίνας (2)

 

Για το εν λόγω γκραν πρι στην πίστα της Σαγκάης, ο Ιταλός προμηθευτής ελαστικών διαθέτει τη σκληρή γόμα C2, τη μέση C3 και τη μαλακή C4.

 

Τα χαρακτηριστικά του σιρκουί είναι οι μεγάλες ευθείες και οι στροφές του. Στις ευθείες, τα εμπρός ελαστικά μπορούν να ψυχθούν, με τον κίνδυνο του μπλοκαρίσματος των εμπρός τροχών να ελλοχεύει. Φυσικά, τον δικό του ρόλο παίζει και ο καιρός. Συνήθως επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες και αυτές αυξάνουν την πιθανότητα graining των ελαστικών.

 

Η επιφάνεια της πίστας είναι τραχιά και απαιτητική για τα ελαστικά. Αυτό που θα αντιμετωπίσει τις περισσότερες πιέσεις, είναι το εμπρός αριστερό. Οι πλευρικές με τις διαμήκεις δυνάμεις σχεδόν εξισορροπούνται στην πίστα. Μάλιστα οι στροφές 1 και 13 είναι οι πιο δύσκολες.

 

Όσον αφορά στη στρατηγική, να σημειωθεί πως στον περσινό αγώνα, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, κατάφερε να κερδίσει, κάνοντας δύο πιτ-στοπ, αν και ο αγώνας επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

 

Πηγή: Pirelli

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...