Μικρότερο δίκτυο αντιπροσώπων για την Opel
Ο όμιλος PSA προσανατολίζεται στη μείωση των αντιπροσώπων, ως μέρος του σχεδίου ανάκαμψης της Opel.
Μικρότερο δίκτυο αντιπροσώπων για την Opel σκέπτεται ο όμιλος PSA, με απώτερο σκοπό του την ευελιξία και την ανάκαμψη της. Το μικρότερο δίκτυο, θα επικεντρωθεί στην καλύτερη λειτουργικότητα και την ικανοποίηση των πελατών και φυσικά, στα περισσότερα κέρδη.
Σύμφωνα στοιχεία, το ένα τρίτο των 1.600 αντιπροσώπων σε όλη την Ευρώπη θα πάψει να υπάρχει και ήδη έχουν σταλεί οι σχετικές επιστολές αυτόν τον μήνα. Επιπλέον, υπάρχει η σημείωση πως μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα έχουν ολοκληρωθεί όλα όσα πρέπει να γίνουν.
Με τις νέες συμβάσεις, οι εμπλεκόμενοι θα επικεντρωθούν στην καλύτερη προβολή των προϊόντων τους. Το σχέδιο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την πιο εύρυθμη λειτουργία των αντιπροσώπων που θα μείνουν ενεργοί, όπως για παράδειγμα, τις πωλήσεις των επαγγελματικών και επιβατικών οχημάτων, που θα είναι ίδιες.
Όπως είπε ο πρόεδρος της Vauxhall, Στέφεν Νόρμαν: «Οι απαιτήσεις της βιομηχανίας που προχωράει και οι απαιτήσεις των εμπορικών σημάτων Opel και Vauxhall δεν θα απαιτούν τόσα καταστήματα λιανικής πώλησης, όσα υπάρχουν σήμερα».