Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (1)

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (1)

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (1)

 

Τρία νέα μοτέρ για το μοντέλο της Nissan, το οποίο γίνεται πιο προσιτό, αναλόγως με τις ανάγκες των πελατών της.

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (2)

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (2)

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra, με τους τρεις νέους να είναι όλοι του 1,0 λίτρου, αναβαθμισμένοι, αποδοτικοί και με turbo.

 

Επιπλέον, στη γκάμα του Nissan Micra ντεμπουτάρει τόσο το αυτόματο κιβώτιο Xtronic, όσο και μια πιο γρήγορη έκδοση, με βελτιωμένα τα περιφερειακά. Επιπροσθέτως, η Nissan λανσάρει και την ειδική έκδοση Micra N-Sport, με τις αλλαγές να περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις εντός και εκτός καμπίνας.

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra : Κινητήρας 1,0 λίτρου IG-T 100 ίππων 

 

Ο ολοκαίνουριος 1,0 λίτρου turbo κινητήρας βενζίνης IG-T αποδίδει 100 ίππους μέσω ενός 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro6d-Temp και αντικαθιστά αυτόν των 0,9 λίτρων, ισχύος 90 ίππων, βενζίνης κι αυτός. Ως εκ τούτου, ο πελάτης έχει 10 περισσότερους ίππους στη διάθεσή του και 20Nm περισσότερη ροπή. Επιπλέον, εκπέμπει λιγότερους ρύπους και εξοικονομεί καύσιμο.

 

Τα οφέλη που έχει ο πελάτης με την παραπάνω επιλογή, είναι η βελτίωση της απόκρισης του κινητήριου συστήματος μέσω της γρηγορότερης επιτάχυνσης. Αυτό μπορεί να παρατηρηθεί από την εκκίνηση σε στάση, όπως επίσης και στη ρολαριστή επιτάχυνση.

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (3)

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (3)

 

Σημεία που υπερτερεί ο 1,0 λίτρου κινητήρας έναντι των 0,9

 

-Διαχωρισμός ψυκτικού υγρού: Η ροή του ψυκτικού μέσου βελτιστοποιείται μέσω δύο διόδων στην κυλινδροκεφαλή για να μεγιστοποιηθεί η κατανάλωση ενέργειας. Αυτό βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας και την καύση. Παράλληλα βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές CO2.

-Ηλεκτρικοί ενεργοποιητές turbo: Παρέχουν μια γρήγορη και ακριβή απόκριση από το turbo, βελτιώνοντας την παροχή ισχύος.

-Ειδική επίστρωση κυλίνδρων: Πρώτη παγκόσμια εμφάνιση της εν λόγω τεχνολογίας σε μοτέρ 1,0 λίτρου. Έχει χρησιμοποιηθεί στο GT-R και ενσωματωθεί και σε άλλα μοντέλα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Με τη μείωση της τριβής στον κύλινδρο, η επίστρωση βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας και την καύση, μειώνει το βάρος και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

-Κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένο σύστημα εξαγωγής και πλαστικό κάλυμμα: Αυτός ο πιο συμπαγής σχεδιασμός παρέχει βελτιωμένο πακέτο κινητήρα. Μειώνει τον αριθμό των αγωγών για καλύτερη και ταχύτερη θέρμανση του καταλύτη, με αποτέλεσμα καθαρότερες εκπομπές ρύπων.

-Ελαστικός ιμάντας: Είναι κατασκευασμένος από ειδικό υλικό που του επιτρέπει να γυρίζει χωρίς εντατήρα, μειώνοντας το βάρος και τις τριβές. Επιπλέον, βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και παράλληλα μειώνει τις εκπομπές CO2.

-Σφυρήλατος στρόφαλος από ατσάλι: Με μειωμένη διάμετρο και φινιρισμένες επιφάνειες για μείωση της τριβής, έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (4)

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (4)

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra: 1,0 λίτρου IG-T 100 ίππων Xtronic

 

Το Nissan Micra είναι πλέον διαθέσιμο για πρώτη φορά με αυτόματο κιβώτιο, από όταν λανσαρίστηκε η πέμπτη γενιά του. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος με την παραπάνω έκδοση, με το Xtronic από την πλευρά το να αποτελεί μια εξέλιξη του Continuously Variable Transmission (CVT). Διαθέτει τεχνολογία D-step και παρέχει στον οδηγό μια περισσότερο ακριβή παροχή ισχύος σε σχέση με το συμβατικό  CVT. Αυτό φαίνεται περισσότερο στην απόκριση του γκαζιού στις απότομες επιταχύνσεις. Επιπλέον μπορούν να επιτευχθούν γρηγορότερα «κατεβάσματα» σχέσεων και καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Το Micra Xtronic απευθύνεται σε αστικά περιβάλλοντα και οι απαλές αλλαγές σχέσεων το κάνει εύκολο σε δρόμους με πυκνή κυκλοφορία.

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra: 1,0 λίτρου DIG-T με χειροκίνητο κιβώτιο

 

Πρόκειται για έναν 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης, που συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Δεν είναι απλά μια αναβαθμισμένη έκδοση της μονάδας ισχύος των 100 ίππων, αλλά εντελώς διαφορετικός. Η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi συνεργάστηκε με την Daimler για την κατασκευή του, μαζί με τον 1,3 λίτρων κινητήρα βενζίνης που υπάρχει κάτω από το καπό του Qashqai crossover SUV.

 

Παρόλο που είναι 3κύλινδρος, παρέχει στον οδηγό καλύτερη απόδοση, χάρη στα 180Nm ροπής του, συν άλλων 20 με το overboost.

 

Συγκρίνοντας το μοτέρ των 100 ίππων με αυτό των 117, ο δεύτερος έχει καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερο εύρος στροφών. Υπάρχει φυσικά περισσότερη ισχύς, αλλά και περισσότερη ροπή, καθώς τα 180Nm, διατίθενται από τις 1.750 σ.α.λ., συγκριτικά με τα 160Nm και τις 2.750 του μοτέρ των 100 αλόγων. Ως εκ τούτου, τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,9δλ., ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το μοτέρ των 100 ίππων.

 

Δεν είναι, πάντως, μόνο οι παραπάνω διαφορές, καθώς το μοτέρ των 117 αλόγων έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα κατά 10mm, ενώ έχει τροποποιηθεί και η ανάρτηση. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης είναι αμεσότερο, με τον άξονά του να είναι πιο γρήγορος και ελαφρύς, κάτι το οποίο κάνει την εν λόγω έκδοση πιο ευκίνητη.

 

Η απόληξη της εξάτμισης είναι χρωμιωμένη, ενώ στην έκδοση Acenta (και τις υψηλότερες από αυτή), οι τροχοί είναι 17 ιντσών και ανάλογα φινιρισμένοι για το μοτέρ με τους 117 ίππους.

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (5)

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra (5)

 

Νέα γκάμα κινητήρων για το Nissan Micra: κύρια χαρακτηριστικά του:

 

 -Κυλινδροκεφαλή σχήματος Delta: Χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε 1,0 λίτρου κινητήρα βενζίνης, δημιουργώντας μια πιο συμπαγή και ελαφριά κατασκευή. Τα οφέλη είναι η αύξηση του διαθέσιμου χώρου προστασίας από τις συγκρούσεις και η μεγαλύτερη ελευθερία στο σχεδιασμό του καπό του αυτοκινήτου.

-Ειδική επίστρωση κυλίνδρων: Όπως στο μοτέρ των 100 ίππων, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε 1.000άρη κινητήρα βενζίνης. Έχει χρησιμοποιηθεί στο GT-R και ενσωματωθεί και σε άλλα μοντέλα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, συμπεριλαμβανομένου του 1,3 λίτρων κινητήρα βενζίνης που εφοδιάζει το προσφάτως παρουσιαζόμενο Qashqai. Με τη μείωση της τριβής στον κύλινδρο, η επίστρωση βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας και την καύση, μειώνει το βάρος και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

-Κεντρικός εγχυτήρας καυσίμου: Όπως στον 1,3 λίτρων κινητήρα του Qashqai, το νέο μοτέρ του Micra διαθέτει έναν εγχυτήρα κεντρικά τοποθετημένο στον θάλαμο καύσης. Έτσι, η έγχυση γίνεται πιο στοχευμένα, εμποδίζοντας το καύσιμο να φτάσει στις βαλβίδες και τα μπουζί, με το αποτέλεσμα να είναι οι χαμηλότερες εκπομπές. Το καύσιμο τροφοδοτεί το μοτέρ μέσω μιας αντλίας υψηλής πίεσης, λειτουργίας στα 250 bar.

-Turbo με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα διαφυγής: Αυτή η τεχνολογία παρέχει βελτιωμένο έλεγχο του υπερσυμπιεστή, μεγιστοποιώντας την απόκριση του κινητήρα και την απόδοση.

-Ηλεκτρικοί ενεργοποιητές turbo: Παρέχουν γρήγορη και ακριβή απόκριση από το turbo, βελτιώνοντας την παροχή ισχύος.

-Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής: Ο βελτιστοποιημένος έλεγχος μεγιστοποιεί την απόδοση και μειώνει τις εκπομπές.

-Φίλτρο σωματιδίων βενζίνης (Gasoline particulate filter-GPF): Απαραίτητο εξάρτημα όλων των κινητήρων βενζίνης με άμεση έγχυση. Το GPF εξασφαλίζει πως τα σωματίδια που παίρνουν τον δρόμο προς την εξάτμιση, συμβαδίζουν με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

 

Πηγή: Nissan


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...