Νέες BMW F750 GS και F850 GS

Νέες BMW F750 GS και F850 GS

Νέες BMW F750 GS και F850 GS

Νέες BMW F750 GS και F850 GS

Νέες BMW F750 GS και F850 GS

Νέες BMW F750 GS και F850 GS, με τις συγκεκριμένες μοτοσικλέτες να αναλαμβάνουν να συνεχίσουν την παράδοση των GS μοντέλων της σειράς F.

 

BMW F750 GS and F850 GS

BMW F750 GS and F850 GS

Από το 2007 που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά,  έχουν καθιερωθεί ως εκπρόσωποι της μεσαίας κατηγορίας μοτοσικλετών περιπέτειας. Τα αρχικά GS συμβολίζουν την ιδανική σύνθεση μιας μοτοσικλέτας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η συγκεκριμένη διακρίνεται για τα σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και την κορυφαία απόδοση εκτός δρόμου.

 

Μετά από μία δεκαετία διαρκούς εξέλιξης, η BMW Motorrad σχεδίασε εξαρχής τα μεσαία της μοντέλα GS με στόχο τη δημιουργία της απόλυτης μηχανής οδήγησης. Στόχευσε στο να είναι ακόμη πιο αποτελεσματική, είτε χρησιμοποιείται σε σπορ οδήγηση στην άσφαλτο, είτε σε ταξίδι.

 

Επιπρόσθετα, η F 750 GS απευθύνεται σε εκείνους τους αναβάτες που προτιμούν τη σχεδίαση και την αίσθηση μίας enduro μοτοσικλέτας. Μιας μοτοσικλέτας φτιαγμένης για ταξίδια, που συνδυάζει χαμηλή σέλα, κινητήρα με άφθονη ροπή, υψηλή αξία προς τιμή και μεγάλες δυνατότητες σε όλα τα εδάφη. Από την άλλη, η νέα F 850 GS, πέρα από τη μεγαλύτερη ισχύ και ροπή του κινητήρα της, έχει χαρακτήρα ακόμη πιο συμβατό με μεγάλα ταξίδια.

 

Η εξέλιξη του κινητήρα επικεντρώθηκε στην αύξηση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Επιπλέον, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Με κυβισμό 853 cc, ο κινητήρας της F 750 GS αποδίδει ισχύ 77 ίππων. Από την πλευρά του, της F 850 GS 95 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου με την αλυσίδα στην αριστερή πλέον πλευρά της μοτοσικλέτας.

 

BMW F750 GS and F850 GS

BMW F750 GS and F850 GS

Με δύο προγράμματα οδήγησης

 

Τα δύο νέα μοντέλα GS διαθέτουν δύο προγράμματα οδήγησης, «Rain» και «Road». Μάλιστα η συνεργασία του ABS με το αυτόματο σύστημα ελέγχου ευστάθειας ASC της BMW Motorrad παρέχει υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Επίσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί να περιλαμβάνονται στοιχεία, όπως το σύστημα Dynamic Traction Control (DTC). Αυτό είναι υπεύθυνο για τον έλεγχο της πρόσφυσης του πίσω τροχού στην επιτάχυνση. Τέλος, διαθέσιμο είναι και το ABS Pro που επιτρέπει τη χρήση των φρένων και μέσα στη στροφή.

 

Ο σκελετός των νέων μοντέλων GS της σειράς F είναι φτιαγμένος από μορφοποιημένα, συγκολλημένα εξαρτήματα. Χρησιμοποιεί το 2κύλινδρο εν σειρά κινητήρα ως δομικό στοιχείο στήριξης. Παρουσιάζει μάλιστα βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και αντοχή. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει μεταφερθεί στην κλασική θέση ανάμεσα στη σέλα και το τιμόνι. Αυτό ώστε να υπάρχει βελτιστοποιημένη εργονομία και κατανομή βάρους. Στον υπόλοιπο εξοπλισμό μπορούν να περιλαμβάνονται στοιχεία από σέλες και ζελατίνες διαφορετικού ύψους μέχρι ένα νέο προβολέα full LED, εξοπλισμό Συνδεσιμότητας με οθόνη TFT και λειτουργία eCall για κλήσεις έκτακτης ανάγκης.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...