Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν, Valentino Rossi

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν, Valentino Rossi

Τα Power Slicks άντεξαν στις δύσκολες συνθήκες της γαλλικής πίστας και βοήθησαν τους αναβάτες να σημειώσουν σημαντικές επιδόσεις.

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν, Valentino Rossi

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν, Valentino Rossi

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν, με τους οδηγούς να αξιοποιούν στο έπακρο τα ελαστικά της εταιρείας, καθώς η πίστα παρείχε εξαιρετική πρόσφυση. Ωστόσο, οι χαμηλές θερμοκρασίες έθεσαν απαιτήσεις ειδικότερων χειρισμών. Αυτοί οι παράγοντες, ήταν αρκετοί προκειμένου να χρησιμοποιηθούν τα τέσσερα από τα έξι Power Slicks ελαστικά την ημέρα του αγώνα.

Το ρεκόρ πίστας καταρρίφθηκε αρκετές φορές. Το στοιχείο αυτό ήταν δείγμα της σωστής επιλογής που έκαναν οι αναβάτες, αλλά και της «ανταπόκρισης» που έδειξαν τα ελαστικά στις «εντολές» τους.

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν: νικητής ο Μάρκεθ

Στην εκκίνηση, ο Ζοάν Ζαρκό πετάχτηκε μπροστά, αλλά λίγο αργότερα, το δίδυμο της Ducati, Χόρχε Λορένθο και Αντρέα Ντοβιτσιόζο πέρασε επικεφαλής. Ο πρώτος και ο τρίτος είχαν πτώσεις στη συνέχεια, αλλά εν τέλει, ο Λορένθο δεν άντεξε στην πίεση του Μάρκεθ. Ο Ισπανός πέρασε πρώτος στον 10ο γύρο και έμεινε εκεί έως το τέλος της κούρσας. Το βάθρο πλαισίωσαν οι Ντανίλο Πετρούτσι και Βαλεντίνο Ρόσι, με τους τρεις αυτούς νικητές, να χρησιμοποιούν διαφορετικούς συνδυασμούς ελαστικών.

Ο Μάρκεθ επέλεξε μεσαίο μείγμα γόμας εμπρός και σκληρό πίσω, ο Πετρούτσι μαλακό και ο Ρόσι μεσαίο και μαλακό.

Ο επόμενος αγώνας διεξάγεται στις 3 Ιουνίου στο Μουτζέλο της Ιταλίας.

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν: Δηλώσεις Μαρκ Μάρκεθ (αναβάτης Repsol Honda Team)

«Είμαι χαρούμενος για τη νίκη μου εδώ στη Γαλλία. Άλλωστε εδώ είναι και η έδρα της Michelin. Αυτή η πίστα είναι δύσκολη για μας και για αυτό είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Ήμουν ο μόνος αναβάτης που χρησιμοποίησα το σκληρό μείγμα γόμας στον πίσω τροχό στον αγώνα, καθώς όλοι οι υπόλοιποι χρησιμοποίησαν το μαλακό κι αυτό γιατί οι επιδόσεις του μαλακού μείγματος ήταν πολύ καλές, ωστόσο διαπίστωσα το πρωί ότι το σκληρό μείγμα γόμας ήταν λίγο καλύτερο για μένα. Έκανα καλή συντήρηση του ελαστικού μέχρι το τέλος του αγώνα, και κατάφερα να οδηγήσω ακόμη πιο γρήγορα στους τελευταίους γύρους που ήταν αρκετό για να κερδίσω. Είμαι χαρούμενος για τη νίκη μου και θα απολαύσω κάθε στιγμή της».

Πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Λε Μαν: Δηλώσεις Πιέρο Ταραμάσο (αγωνιστικός μάνατζερ της Michelin για τους δύο τροχούς)

«Αυτό ήταν άλλο ένα δυνατό Σαββατοκύριακο για εμάς. Είδαμε άλλο ένα σημαντικό ρεκόρ να καταρρίπτεται. Ο αγώνας είχε πολύ γρήγορο ρυθμό και τα ελαστικά που σχεδιάσαμε για τον εντός έδρας αγώνα ταιριαξανε πολύ καλά με την πίστα. Δεν παραλείψαμε τις χαμηλότερες θερμοκρασίες που έκαναν τα ελαστικά να είναι πιο κρύα, αν οι αναβάτες δεν συνέχιζαν να τα πιέζουν κι αυτό ήταν το στοιχείο που οι τεχνικοί είχαν υπόψη κι ενημέρωσαν όλες τις ομάδες, ώστε να έχουν οι οδηγοί τη μέγιστη πρόσφυση κι επιπλέον να είναι ασφαλείς. Ο Μαρκ σημείωσε μερικούς πολύ γρήγορους γύρους και δικαίως πήρε τη νίκη στο τέλος της ημέρας, αλλά και ο Ντανίλο με το Βαλεντίνο τον πίεσαν μέχρι το τέλος. Για άλλη μια φορά ήταν μεγάλη ικανοποίηση για μας να δούμε τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές μοτοσικλετών στο βάθρο».

Πηγή: Michelin


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...