Στην τελική φάση δοκιμών το Turin Geofencing Lab

Στην τελική φάση δοκιμών το Turin Geofencing Lab

Στην τελική φάση δοκιμών το Turin Geofencing Lab

Στην τελική φάση δοκιμών το Turin Geofencing Lab
Στην τελική φάση δοκιμών το Turin Geofencing Lab

 

Στην τελική φάση δοκιμών το Turin Geofencing Lab, το πειραματικό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν η FCA Italy S.p.A., το Τορίνο και ο πάροχος εφαρμογών τεχνολογίας 5T S.r.l.

 

Jeep 4xe Geofencing

Jeep 4xe Geofencing

 

 

Το πρόγραμμα που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020, έχει σαν στόχο να εντάξει την εξηλεκτρισμένη αυτοκίνηση στις ζώνες περιορισμένης κίνησης (ZTL) με ένα τρόπο πρακτικό για τους ανθρώπους και φιλικό προς το περιβάλλον.

 

 

Για αυτό το σκοπό, το τμήμα eMobility της Stellantis, διέθεσε δύο Plugin Hybrid Jeep Renegade 4xe, εφοδιασμένα με μια σειρά αισθητήρων που επιτρέπουν στο σύστημα να περνά αυτόματα, από την υβριδική, στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, μόλις το αυτοκίνητο περνά στις ζώνες ZTL, οι οποίες βρίσκονται στο κέντρο της πόλης. Η πειραματική περίοδος έχει χωριστεί σε δύο φάσεις. Στην πρώτη, αφού τοποθετήθηκαν όλοι οι απαραίτητοι αισθητήρες, τα Renegade 4xe δοκιμάστηκαν από τους μηχανικούς της Stellantis σε πλήθος διαφορετικών σεναρίων χρήσης. Στη συνέχεια, το Δεκέμβριο του 2020, τα οχήματα παραδόθηκαν στο Δήμο του Τορίνο, ώστε να συνεχιστούν οι δοκιμές.

 

 

Πριν λίγες ημέρες, με την ολοκλήρωση των δοκιμών, τα πρώτα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος. Μέσα σε 6 μήνες, τα 2 Renegade 4xe πέρασαν σε αμιγώς ηλεκτρική φάση λειτουργίας σε ποσοστό άνω του 70% με την είσοδο τους στις ζώνες ZTL του Τορίνο, με αποτέλεσμα σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων, αλλά και του θορύβου.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...