Συνεργασία Toyota και Panasonic

Συνεργασία Toyota και Panasonic

Συνεργασία Toyota και Panasonic

Συνεργασία Toyota και Panasonic

Συνεργασία Toyota και Panasonic

Συνεργασία Toyota και Panasonic προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων, κατασκευάζοντας από κοινού μπαταρίες για τα οχήματα της πρώτης.

 

Συνεργασία Toyota και Panasonic

Συνεργασία Toyota και Panasonic

Η συνεργασία θα βασιστεί σε μια υπάρχουσα συμφωνία. Σύμφωνα με αυτή, η Panasonic κατασκευάζει μπαταρίες για τα υβριδικά οχήματα της Toyota και τα plug-in υβριδικά οχήματα. Η Toyota δήλωσε πέρυσι ότι σχεδίαζε να προσθέσει πλήρως ηλεκτρικά οχήματα στη σειρά προϊόντων της. Μάλιστα αυτό σε μια αλλαγή της προηγούμενης στρατηγικής για τα πράσινα-αυτοκίνητα, με επίκεντρο τα plug-in υβριδικά και κυψελών καυσίμου. Η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε μια επιχείρηση με τη Mazda και τον συνεργάτη-προμηθευτή Denso τον Σεπτέμβριο. Αυτό ώστε να επιταχύνει την ανάπτυξη των εξαρτημάτων EV για χρήση σε ένα φάσμα μοντέλων. Η Toyota σχεδιάζει να εισαγάγει ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2020 στην Κίνα και την Ινδία, όπου συνεργάζεται με τη Suzuki.

 

Η Panasonic είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως. Μάλιστα είναι και ο κύριος προμηθευτής μπαταριών EV για την Tesla των ΗΠΑ. Η εταιρεία ελέγχει το 29% της αγοράς για τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σε υβριδικά οχήματα plug-in και EVs, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nomura Research για το πρώτο εξάμηνο του 2017. Η κοντινότερη αντίπαλος της, LG Chem κατέχει το 13% της αγοράς. Ακολουθούν η BYD της Κίνας με 10% και η Contemporary Amperex Technology, που κατέχει το 9%.

 

Η Panasonic και η Toyota έχουν επίσης προχωρήσει σε μια κοινή συνεργασία από το 1996, που ονομάζεται Primearth EV Energy Co., η οποία κατασκευάζει μπαταρίες ιόντων λιθίου και νικελίου-μετάλλου για άλλα αυτοκίνητα της Toyota. Η Toyota ελέγχει το 80,5% της επιχείρισης, με την Panasonic να κατέχει το υπόλοιπο.

Ο Μίκα Νισίμουρα επισημαίνει τη σημασία της συνεργασίας

 

«Η συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τα αρχικά στάδια θα μπορούσε να επιτρέψει στους κατασκευαστές μπαταριών να κερδίσουν παραγγελίες », δήλωσε ο αναλυτής της Credit Suisse, Μίκα Νισίμουρα σε ένα ερευνητικό σημείωμα στους πελάτες πριν από την ανακοίνωση της Toyota Panasonic. Και συνέχισε. «Οι εταιρικές σχέσεις θα μπορούσαν επίσης να επιτρέψουν στους κατασκευαστές μπαταριών να μοιράζονται το κόστος των πωλήσεων και των κεφαλαίων με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε κάποιο βαθμό».

Τα δυνατά σημεία των δύο εταιρειών

 

Η Panasonic βλέπει τις μπαταρίες ως κεντρικό στοιχείο του σχεδίου της για σχεδόν διπλασιασμό των εσόδων από την αυτοκινητοβιομηχανία στα 2,5 τρισεκατομμύρια γιεν (22,05 δισ. δολάρια) μέχρι το Μάρτιο του 2022. Για το σκοπό αυτό, επεκτείνει την παραγωγή μπαταριών παγκοσμίως. Ο κατασκευαστής μπαταριών άρχισε μαζική παραγωγή κυψελωτών μπαταριών στο «Gigafactory» της Tesla στην αμερικανική πολιτεία της Νεβάδα νωρίτερα φέτος και σχεδιάζει να ακολουθήσει το εγχείρημα σε ένα νέο εργοστάσιο στο Dalian της Κίνας. Προσθέτει επίσης νέες γραμμές παραγωγής στην Ιαπωνία.

 

Από τη μεριά της η Toyota διαθέτει επίσης πόρους για την ανάπτυξη μιας μπαταρίας στερεάς κατάστασης που έχει ως στόχο να τη χρησιμοποιεί στα ηλεκτρικά οχήματα από τις αρχές της δεκαετίας του 2020. Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης υπόσχονται να προσφέρουν μικρότερους χρόνους φόρτισης και μεγαλύτερη εμβέλεια οδήγησης καθώς και πιο ασφαλή χρήση από την τρέχουσα γενιά κυψελών ιόντων λιθίου.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...