Το σύστημα κίνησης του BMW iX3

Το σύστημα κίνησης του BMW iX3

Το σύστημα κίνησης του BMW iX3

Το σύστημα κίνησης του BMW iX3
Το σύστημα κίνησης του BMW iX3

Το σύστημα κίνησης του BMW iX3, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SAV, υιοθετεί την τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς.

 

BMW iX3

BMW iX3

 

Το BMW iX3, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2020, είναι ένα αποδοτικό όχημα μηδενικών ρύπων, κατάλληλο και για καθημερινή χρήση, με αυτονομία άνω των 44 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, που θα επιτυγχάνεται με μία μπαταρία 74 kWh. Είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Sports Activity Vehicle (SAV) με τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Για το σκοπό αυτό, τόσο το σύστημα κίνησης όσο και η μπαταρία υψηλής τάσης με πρωτοποριακή τεχνολογία κυψελών έχουν πλήρως επανασχεδιαστεί.

 

 

Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive είναι σημαντική για τη μελλοντική βιωσιμότητα οχημάτων με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Όλα τα εξαρτήματα που χρησιμοποιεί η τεχνολογία BMW eDrive αποτελούν προϊόν εξέλιξης του BMW Group. Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες υψηλής τάσης κατασκευάζονται σε εταιρικές παραγωγικές εγκαταστάσεις.

 

BMW iX3

BMW iX3

 

Νέο σύστημα κίνησης με υψηλή απόδοση

 

 

Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive αποτελείται από ένα σύστημα κίνησης στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η μετάδοση φιλοξενούνται στο ίδιο κέλυφος ως μια ολοκληρωμένη μονάδα. Η σχέση ισχύος/βάρους του συστήματος κίνησης βελτιώνεται κατά 30% περίπου συγκριτικά με της προηγούμενης γενιάς.

 

 

Ο ηλεκτροκινητήρας του BMW iX3 αποδίδει μέγιστη ισχύ 210 kW/286 hp. Η ροπή των 400 Nm προσφέρει υψηλή επιτάχυνση από στάση, η οποία διατηρείται ακόμα και στις υψηλές στροφές. Ο ηλεκτροκινητήρας του BMW iX3 μεταφέρει ισχύ στους πίσω τροχούς, κάτι που ενισχύει την απόδοση του συστήματος κίνησης.

 

 

Μπαταρίες υψηλής τάσης με αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα

 

 

Η συνεχής έρευνα και εξέλιξη όχι μόνο αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα, αλλά βελτιώνει  σταθερά και όλα τα χαρακτηριστικά κυψελών μπαταριών, ιδιαίτερα την αντοχή και την ασφάλεια. Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να μειώσουν το ποσοστό κοβαλτίου που περιέχεται στην μπαταρία κατά 2/3 επιπλέον. Συγκριτικά με την προηγούμενη τεχνολογία του BMW Group, η βαρυμετρική ενεργειακή πυκνότητα σε επίπεδο κυψέλης στο νέο BMW iX3 είναι περίπου 20% υψηλότερη.

 

 

Οι κυψέλες ταξινομούνται σε μονάδες σε ειδικές εγκαταστάσεις παραγωγής της BMW και στο τέλος συναρμολογούνται ως μονάδες μπαταριών υψηλής τάσης προσαρμοσμένες για το κάθε μοντέλο.

 

iX3 74kWh

iX3 74kWh

 

Μεγαλύτερη αυτονομία

 

 

Με ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 74 kWh, η μονάδα της μπαταρίας υψηλής τάσης που είναι εγκατεστημένη στο BMW iX3 πετυχαίνει αυτονομία πάνω από 440 χιλιομέτρων στον επίσημο κύκλο WLTP. Στην κατηγορία του, το BMW iX3 προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας κάτω από 20 kWh/100km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

 

 

Θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

 

 

Για το BMW iX3 το σχετικό πλεονέκτημα είναι πάνω από 30% συγκριτικά με μία BMW X3 sDrive 20d, όταν καταναλώνεται ενέργεια σύμφωνα με το μέσο ευρωπαϊκό μίγμα. Εάν το όχημα φορτίζεται με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, το πλεονέκτημα είναι περίπου 60%. Επιπλέον, αναλογικά με την τεχνολογία Plug&Play του BMW i3, η μπαταρία υψηλής τάσης του BMW iX3 σχεδιάζεται και για μία δεύτερη ζωή ως στατική μετά την πρώτη της μεγάλη διάρκεια ζωής στο αυτοκίνητο. Έτσι, το ήδη θετικό ισοζύγιο CO2 του BMW iX3 μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω.

 

 

Πηγή: BMW

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...