Το BMW Group αισιοδοξεί για το 2021

BMW Group Sales plan for 2021

Το BMW Group αισιοδοξεί για το 2021

Το BMW Group αισιοδοξεί για το 2021
Το BMW Group αισιοδοξεί για το 2021

Το BMW Group αισιοδοξεί για το 2021 και μάλιστα αναπροσαρμόζει τους τομείς Πωλήσεων και Μάρκετινγκ σε στενή συνεργασία με το δίκτυο λιανικής.

 

 

BMW Group Sales plan for 2021

BMW Group Sales plan for 2021

 

Σκοπός του είναι να προσφέρει μία κορυφαία premium Εμπειρία στον Πελάτη.



«Είμαστε αισιόδοξοι για το 2021 και προσβλέπουμε στη συνέχιση της κερδοφόρας ανάπτυξης, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για τη νέα γκάμα προϊόντων μας», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ της BMW AG, Υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων.



Το BMW Group έχει αυξήσει τώρα τον αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων του (αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) στη γκάμα του στα 13 μοντέλα, που διατίθενται σε 74 αγορές σε όλο το κόσμο. Μάλιστα, σχεδιάζει να διπλασιάσει των αριθμό αυτό σε 25 μοντέλα μέχρι το 2023, εκ των οποίων πάνω από τα μισά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.



Ταχεία και συστηματική προσαρμογή των καναλιών πωλήσεων το 2020



Οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν custom οχήματα αποκλειστικά online. Το BMW Group έκανε άλματα στην ψηφιοποίηση πωλήσεων και μάρκετινγκ την περασμένη χρονιά, κατά ένα μέρος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και της επιθυμίας των πελατών για μία όσο το δυνατόν πιο ανέπαφη διαδικασία πωλήσεων: Εκπρόσωποι πωλήσεων σε περισσότερες από 60 αγορές μπορούν τώρα να συμβουλεύουν τους πελάτες και να πωλούν οχήματα από οποιαδήποτε τοποθεσία. Μπορούν να διαμορφώνουν τα οχήματα μαζί με τον πελάτη μέσω μιας διαμοιρασμένης οθόνης, για παράδειγμα, ή να προσφέρουν μία εικονική περιήγηση των αυτοκινήτων που έχουν σε απόθεμα.



Σε δεύτερο βήμα, η εταιρεία εφάρμοσε εκτενώς τη διαδικασία online πωλήσεων για το δίκτυο λιανικής σε κύριες αγορές μέσω ιστότοπων υψηλής κυκλοφορίας, κάτι το οποίο θα επεκταθεί σε περισσότερες αγορές το 2021.



Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής πωλήσεων, το BMW Group σε συνεργασία με το δίκτυο λιανικής, μελλοντικά, σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα αγοράς του οχήματός τους (διαμορφωμένο από τους ίδιους), αποκλειστικά online, με παράδοση στη πόρτα του σπιτιού τους. Με τον τρόπο αυτό θα παρέχει μία ολοκληρωμένη online εμπειρία: από τη διαμόρφωση μέχρι την παραγγελία και το στάδιο χρήσης. Έτσι, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν προϊόντα και υπηρεσίες του BMW Group προσαρμοσμένα στις ανάγκες και απαιτήσεις τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.



Οι πελάτες αποφασίζουν τον τρόπο χρήσης Προσωπικών Δεδομένων



Τα υψηλά πρότυπα που οι πελάτες προσδοκούν από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του BMW Group αποτελούν σημείο αναφοράς για τη διαχείριση των δεδομένων τους. Οι πελάτες αποφασίζουν οι ίδιοι εάν το BMW Group θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα τους, προκειμένου να βελτιστοποιεί την εμπειρία τους από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.



Το προσωπικό BMW ID (κωδικός αναγνώρισης) που χρησιμοποιούν οι πελάτες για πρόσβαση σε ολόκληρο το ψηφιακό οικοσύστημα του BMW Group, καθώς και τα νέα My BMW και MINI apps, λειτουργούν ως διεπαφή για εξατομικευμένο διάλογο με τους πελάτες και ήδη ενεργοποιούν πολλές νέες λειτουργίες – από τη χρήση ενός smartphone ως κλειδιού του αυτοκινήτου, μέχρι την ενσωμάτωση της Amazon Alexa.



Νέο μοντέλο διαφημιστικού πρακτορείου



Το νέο μοντέλο διαφημιστικού πρακτορείου “THE MARCOM ENGINE” θέτει τις βάσεις για μία εξατομικευμένη και στοχευμένη μελλοντική προσέγγιση των πελατών BMW και MINI. Το BMW Group αναπροσαρμόζει εκ βάθρων τη φιλοσοφία μάρκετινγκ στην Ευρώπη για το σκοπό αυτό. Αντί να συνεργάζεται με 80 κατά τόπους γραφεία, η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε δύο υψηλότερου επιπέδου διαφημιστικά πρακτορεία, των οποίων τα portfolio συμπληρώνουν άριστα το ένα το άλλο, για την υλοποίηση της νέας φιλοσοφίας μάρκετινγκ.



Οι πελάτες θα γνωρίσουν τη νέα στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ για πρώτη φορά με το λανσάρισμα των BMW iX και BMW i4.



Οι πελάτες θα βιώσουν για πρώτη φορά τα πλεονεκτήματα της νέας στρατηγικής πωλήσεων και μάρκετινγκ του BMW Group με το λανσάρισμα των νέων BMW iX και BMW i4. Οι αγοραστές BMW και MINI θα μπορούν να αξιοποιούν μία σταθερά αυξανόμενη γκάμα ψηφιακών λειτουργιών aftersales, καθώς και μία ενιαία πελατοκεντρική διαδικασία διαμόρφωσης με εξατομικευμένες επιλογές.



Οι πελάτες εκτιμούν μία premium εμπειρία service



Το BMW Group συνεργάζεται επίσης με το δίκτυο επισκευαστών για να βελτιστοποιήσει τις υπηρεσίες service και τεχνικής υποστήριξης. Κατά μέσο όρο, περίπου 15 εκατομμύρια πελάτες το χρόνο βασίζονται στις υπηρεσίες 3.527 (BMW) και 1.650 (MINI) επισκευαστών σε όλο τον κόσμο, που δείχνει πόσο σημαντικό είναι το τμήμα αυτό.



Για να επιταχύνει την επέκταση την ηλεκτροκίνησης, η εταιρεία έχει ήδη εκπαιδεύσει πάνω από 2.000 τεχνικούς στη Γερμανία πάνω στην ασφαλή χρήση των συστημάτων υψηλής τάσης μέσω ειδικής επαγγελματικής κατάρτισης και άλλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...