Το BMW Group εγκαινιάζει νέα μορφή επικοινωνίας
Το BMW Group εγκαινιάζει νέα μορφή επικοινωνίας, με τη γερμανική εταιρεία να παρουσιάζει τη νέα πλατφόρμα infotainment BMW Group #NEXTGen.
Τη νέα πλατφόρμα infotainment BMW Group #NEXTGen, παρουσιάζει ο Όμιλος στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο BMW Welt το διάστημα 25-27 Ιουνίου. Μάλιστα θα προβληθεί ζωντανά μέσω διαδικτύου. Με αυτόν τον τρόπο ο Όμιλος περνά σε μιαν άλλη εποχή αναφορικά με τον τρόπο παρουσίασης των μελλοντικών τεχνολογιών, υπηρεσιών και προϊόντων του.
Πέραν των παρουσιάσεων νέων μοντέλων, έμφαση θα δίνεται και στις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις από όλους τους τομείς της εταιρείας. Design (Σχεδίαση), Autonomous Driving (Αυτόνομη Οδήγηση), Connectivity (Συνδεσιμότητα), Electrification (Εξηλεκτρισμός) και Services (Υπηρεσίες).
Ο Χάραλντ Κρούγκερ, πρόεδρος του ΔΣ της BMW AG, τόνισε. «Είχαμε καθορίσει με σαφήνεια τους στόχους και τη φιλοσοφία μας ήδη από το 2016 με τη Στρατηγική Number ONE > NEXT. Οι προϊοντικές προτάσεις και επενδύσεις μας στους τομείς D+ACES του μέλλοντος το αποδεικνύουν. Με το #NEXTGen ανοίγουμε νέους δρόμους επικοινωνίας. Δίνουμε έμφαση στη διεξαγωγή διαλόγου πάνω σε θέματα ατομικής μετακίνησης. Θέλουμε να διαμορφώσουμε το μέλλον μαζί και να προσφέρουμε λύσεις».
Πηγή: BMW