Το Mini Cooper SE δοκιμάζεται στον Transfăgărăşan

Το Mini Cooper SE δοκιμάζεται στον Transfăgărăşan

Το Mini Cooper SE δοκιμάζεται στον Transfăgărăşan

Το Mini Cooper SE δοκιμάζεται στον Transfăgărăşan

Το Mini Cooper SE δοκιμάζεται στον Transfăgărăşan

Το Mini Cooper SE δοκιμάζεται στον Transfăgărăşan, με τον συγκεκριμένο δρόμο να έχει χαρακτηριστεί ως ένας από τους πιο απαιτητικούς δρόμους του κόσμου.

 

MINI Cooper SE at Transfăgărăşan

MINI Cooper SE at Transfăgărăşan

Έτσι, προκειμένου να αναδείξουν τις ικανότητες του νέου Mini Cooper SE, οι ιθύνοντες την εταιρεία, αποφάσισαν να το δοκιμάσουν εκεί.

 

Σύμφωνα με τον δείκτη επιπέδου φόρτισης, η αυτονομία αγγίζει τα 250 χιλιόμετρα. Ο δρόμος Transfăgărăşan εκτείνεται για 90 χιλιόμετρα. Μάλιστα το ηλεκτρικό Mini θα πρέπει να περάσει φουρκέτες, ανηφόρες, κατηφόρες και άλλα πολλά. Η σχεδόν ιδανική κατανομή του βάρους του σε αναλογία 54:46 και το χαμηλό κέντρο βάρους του, καθώς σε αυτό συμβάλλει και η μπαταρία που βρίσκεται στο δάπεδο του οχήματος, χαρίζουν εξαιρετικές ικανότητες.

 

Ο κινητήρας έχει ισχύ 135 kW/184 hp. Αυτός στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου. Η ροπή ανέρχεται στα 270Nm. Μάλιστα το αυτοκίνητο δεν δυσκολεύεται να περάσει επιταχύνοντας μέσα από τούνελ, ξυστά από ορμητικούς καταρράκτες, κατηφορίζοντας εν συνεχεία σε πλαγιές γεμάτες από επικίνδυνους και κοφτερούς βράχους.

 

Ώρα για break…

 

Μετά από 30 χιλιόμετρα, έφτασε η ώρα για διάλειμμα. Όχι για το Mini, αλλά για το πλήρωμα. Σε ένα γραφικό χωριό, τα μονοπάτια είναι κακοτράχαλα, αλλά το Cooper SE δεν συναντά καμία δυσκολία, παρά το γεγονός που το θέλει να είναι κατά 145 κιλά βαρύτερο από ένα S. Σε κάποια στιγμή, το όχημα περνά δίπλα από ένα κοπάδι με πρόβατα, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας ακούγεται λιγότερο και από τα βελάσματά τους.

 

Το πλήρωμα, αφού σταθμεύσει, βγάζει το καλαθάκι του από τον χώρο αποσκευών για να κάνει πικ-νικ. Αυτός κυμαίνεται από 235 έως 731 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και μπορεί το θερμόμετρο του οχήματος να δείχνει πως η θερμοκρασία είναι λίγους βαθμούς πάνω από το μηδέν, αλλά δεν θα επηρεαστεί σε καμία περίπτωση η απόδοση και συμπεριφορά του. Κινείται όπως πρέπει χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

 

…και επιστροφή στο δρόμο

 

Επιστρέφοντας ξανά στον δρόμο, το αυτοκίνητο περνά μέσα από το τούνελ Bâlea, όπου εκεί, οι προβολείς και τα φώτα ημέρας, απομακρύνουν κάθε αρνητική σκέψη.

 

Ξεκινώντας την κατάβαση, επιτρέπεται η ανάκτηση ενέργειας, με αποτέλεσμα η μπαταρία να έχει φορτιστεί σχεδόν όλη. Ο οδηγός μπορεί να αποφασίζει το επίπεδο ανάκτησης μέσω ενός διακόπτη και επομένως το ποσοστό πέδησης κατά τη διάρκεια ανάκτησης.

 

Όταν το Mini Cooper SE φτάσει στην πόλη Sibiu, έρχεται η ώρα της επιστροφής. Η μπαταρία δεν έχει αδειάσει ούτε μέχρι τη μέση και αφού επαναφορτιστεί πλήρως, το πλήρωμα επιστρέφει στη βάση του, αποδεικνύοντας πως το Mini Cooper SE, δεν δυσκολεύτηκε καθόλου από τον δρόμο Transfăgărăşan.

 

Πηγή: Mini


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...