Alfa Romeo Stelvio, η σχεδιαστική της επιτυχία
Η Alfa Romeo Stelvio, το πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo, θα έπρεπε να είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό και να συνδυάζει δύο αντικρουόμενες απαιτήσεις.
Την άνεση με τον σπορ χαρακτήρα. Αν αυτή η εξίσωση έμοιαζε δύσκολη για τους μηχανικούς, για τους σχεδιαστές αποτελούσε άθλο το να καταφέρουν να διευρύνουν τα όρια του σχεδιασμού των SUV με ένα μοντέλο κομψό και δυναμικό όσο η Stelvio. Με αφορμή και τη νέα έκδοση Veloce Ti, η Stelvio αποκαλύπτει όλα τα συστατικά της σχεδιαστικής της επιτυχίας.
Μια ιδιαίτερη πρόκληση
Η Alfa Romeo αποτελεί σημείο αναφοράς για το στιλ και την οδηγική απόλαυση που προσφέρει. Η δημιουργία του πρώτου SUV στην ιστορίας της αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση, αφού η συγκεκριμένη κατηγορία είναι συνυφασμένη με ογκώδη οχήματα που δεν ξεχωρίζουν για το σπορ χαρακτήρα τους, πόσο μάλλον δε για την κομψότητα τους. Όπως και σε επίπεδο μηχανολογίας, η Stelvio θα έπρεπε να ακολουθήσει ένα διαφορετικό δρόμο και στο σχεδιασμό για να καταφέρει να διατηρήσει την καλαισθησία και το δυναμισμό που παραδοσιακά διακρίνει τις δημιουργίες της Alfa Romeo, παρά τις διαφορετικές αναλογίες που απαιτεί η κατηγορία των SUV.
Δουλεύοντας σε μια πλήρη βάση
Με βάση την πλατφόρμα Giorgio οι σχεδιαστές του Centro Stile Alfa Romeo εκμεταλλεύτηκαν κάθε δυνατότητα που τους παρείχε το προηγμένο πλαίσιο για να πετύχουν το στόχο τους. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης Alfa LinkΤΜ, δεν προσφέρει μόνο εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, αλλά έδωσε και την ευκαιρία στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν τους τροχούς ακριβώς στο σημείο που ήθελαν, διατηρώντας παράλληλα την ιδανική απόσταση του τροχού από τον θόλο, ανεξάρτητα από τη διάμετρο της ζάντας που θα επιλεχθεί. Αντίστοιχα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω το ύψος της μεταλλικής επιφάνειας που βρίσκεται πάνω από τους τροχούς διατηρήθηκε στο ελάχιστο δυνατό, θυμίζοντας καθαρόαιμη σπορ κατασκευή.
Παράλληλα η ανάρτηση σε συνδυασμό με τη δυνατότητα ο κινητήρας να τοποθετηθεί σχετικά χαμηλά, επέτρεψε η γραμμή του καπό να διατηρήσει το αθλητικό προφίλ που συναντά κανείς και στη Giulia, χωρίς να θυσιαστεί η πολυπόθητη για ένα SUV απόσταση από το έδαφος.