Aston Martin Valkyrie, οι πρώτες λεπτομέρειες του συστήματος κίνησης

Aston Martin Valkyrie front

Aston Martin Valkyrie, οι πρώτες λεπτομέρειες του συστήματος κίνησης

Aston Martin Valkyrie front

Aston Martin Valkyrie front

 

Τις πρώτες λεπτομέρειες του συστήματος κίνησης της υβριδικής Aston Martin Valkyrie των 1000+ ίππων έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία.

 

Aston Martin Valkyrie back

Aston Martin Valkyrie back

 

Η «καρδιά» του οχήματος αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα Cosworth 65°, 6,5 λίτρων και 12 κυλίνδρων, διάταξης V. Η ισχύς του ανέρχεται στους 1.000 ίππους (153,8 ανά λίτρο) στις 10.500 σ.α.λ., ενώ μπορεί να φτάσει ακόμα και τις 11.100. Η μέγιστη ροπή είναι τα 740Nm στις 7.000 σ.α.λ.

 

Μάλιστα, μερικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, κάνουν περισσότερες «δουλειές» για τις οποίες έχουν κατασκευαστεί. Ένα παράδειγμα έρχεται από τον κινητήρα και το κιβώτιο, που «εργάζονται» και με άλλα. Το κιβώτιο δηλαδή, εδράζεται σε μερικά σημεία της πίσω ανάρτησης, προσφέροντας περισσότερη ακαμψία, εξαλείφοντας το βάρος από τη χρησιμοποίηση περισσότερων εξαρτημάτων.

 

Aston Martin Valkyrie side

Aston Martin Valkyrie side

 

Η μπαταρία από τη μεριά της χρησιμεύει και για τα ηλεκτρονικά του οχήματος. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τα Power Boost και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθά το κιβώτιο.

 

Το υβριδικό σύστημα της Aston Martin Valkyrie έχει αναπτυχθεί από τη συνεργασία των Integral Powertrain Ltd (προμήθευσε τον ηλεκτροκινητήρα) και Rimac (προμήθευσε το ελαφρύ πακέτο μπαταρίας).

 

Ως εκ τούτου, προσθέτει ακόμα 160 ίππους και 280Nm ροπή, ανεβάζοντας τους παραπάνω αριθμούς σε 1.160 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. Η δε ροπή φτάνει στα 900Nm ροπή στις 6.000.

 

Πηγή: Aston Martin


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...