Audi e-tron GT

Audi e-tron GT

Audi e-tron GT

Audi e-tron GT
Audi e-tron GT

Το ολοκαίνουργιο Audi etron GT, το ηλεκτρικό supercar της Audi, αντικατοπτρίζει όλο το πάθος με το οποίο η μάρκα αναπτύσσει και κατασκευάζει αυτοκίνητα.

 

Audi e-tron GT

Audi e-tron GT

 

Για την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Gran Turismo στο Audi Böllinger Höfe, στο Neckarsulm, η εταιρεία χρησιμοποιεί ειδικά εξελιγμένες νέες τεχνολογίες – ωστόσο, οι τελικές πινελιές εφαρμόζονται από πολύ εξειδικευμένα χέρια. Και δεδομένου ότι ένα δυναμικό έργο τέχνης πρέπει επίσης να ακούγεται εντυπωσιακό, η Audi έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση και στον ήχο που εκπέμπει το νέο της supercar: οι μηχανικοί της Audi έχουν συνθέσει ένα μοναδικό ήχο ειδικά για το etron GT. «Ακούγεται» ισχυρό και πρωτοποριακό – ότι ακριβώς περιμένει κάποιος από ένα Audi.



Έναρξη παραγωγής τέλη 2020



Το Audi etron GT είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία – υπενθυμίζεται ότι το Audi etron βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του κλιματικά ουδέτερου εργοστασίου στις Βρυξέλλες. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στο τέλος του 2020. Η μονάδα στο Böllinger Höfe εξειδικεύεται σε μικρής παραγωγής μοντέλα, με ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια – εδώ κατασκευάζεται το R8, από το 2014. Ειδικά για το etron GT το εργοστάσιο έχει επεκταθεί, αναβαθμιστεί και μετατραπεί για ένα πιο σύνθετο ρόλο. Τα αμαξώματα των δύο πολύ διαφορετικών – αλλά με κοινό DNA – μοντέλων θα κατασκευάζονται ξεχωριστά, αλλά η συναρμολόγηση θα γίνεται σε μια κοινή γραμμή. Η εξειδικευμένη δεξιοτεχνία έχει φυσικά διατηρηθεί και συμπληρώνεται από ψηφιακές διαδικασίες και έξυπνες τεχνολογίες.

 



Ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές



Η ενέργεια που θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή του Audi etron GT θα προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές, με το βιοαέριο να παρέχει κλιματικά ουδέτερη θερμότητα. Από την αρχή του έτους, η μονάδα χρησιμοποιεί αποκλειστικά οικολογικό ηλεκτρισμό για τις λειτουργίες της.



Η Audi μπόρεσε να σχεδιάσει και να πραγματοποιήσει την παραγωγή ενός νέου οχήματος με πρωτοφανή ταχύτητα. Όλες οι διαδικασίες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (VR), με την Audi να αναπτύσσει δικό της λογισμικό VR – ένα πρωτοποριακό έργο στο Volkswagen Group. Βασίζεται σε σαρώσεις 360ο που παρέχουν τρισδιάστατο χάρτη του εικονικού χώρου. Το etron GT είναι το πρώτο όχημα του Group που υποβλήθηκε σε δοκιμές όλων των εργασιών συναρμολόγησης χωρίς να προηγηθεί κατασκευή φυσικού πρωτότυπου.



Κατασκευαστική αρτιότητα



Η καμπίνα επιβατών του ηλεκτρικού Gran Turismo είναι κατασκευασμένη σε μεγάλο ποσοστό από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής ενώ το εξωτερικό είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Αυτό το concept διαφέρει ουσιαστικά από το Audi Space Frame (ASF), που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του σπορ μοντέλου υψηλών επιδόσεων R8 και των motorsport εκδόσεών του, σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένες στο χέρι. Επομένως, για το αμάξωμα του Audi etron GT δημιουργήθηκε ένα νέο body shop στον υπάρχοντα χώρο.



Τα αμαξώματα μεταφέρονται μέσα στο εργοστάσιο από 20 οχήματα μεταφοράς χωρίς οδηγό, με το καθένα να διανύει απόσταση περίπου 23 χιλιομέτρων κάθε εργάσιμη ημέρα. Προσανατολίζονται αυτόματα με τη βοήθεια δύο σαρωτών λέιζερ μπροστά και πίσω – διασφαλίζοντας ότι κάθε όχημα μεταφοράς γνωρίζει την ακριβή θέση του ανά πάσα στιγμή. Κάθε όχημα μπορεί να μεταφέρει αμαξώματα και των δύο μοντέλων και προσαρμόζει το ύψος του για να επιτρέπει την εργονομική λειτουργία.



Η νέα, υπερσύγχρονη γραμμή συναρμολόγησης περιλαμβάνει 34 ρομπότ που την καθιστούν κατά περίπου 85% αυτοματοποιημένη. Χρησιμοποιούνται συνολικά εννέα «θερμές» και «ψυχρές» τεχνικές σύνδεσης των μεταλλικών πάνελ. Στην καινοτόμο γραμμή συναρμολόγησης κάθε αμάξωμα του Audi etron GT περνά από το ίδιο σημείο δύο φορές, με μία τεχνική που ονομάζεται «εφαρμογή πλαισίου διπλού δρόμου», κάτι που κρίθηκε αναγκαίο για εξοικονόμηση χώρου και χρόνου.



Πρωτοποριακή μέθοδος συναρμολόγησης



Η τεχνική αυτή είναι μία πρωτοποριακή μέθοδος στη συναρμολόγηση αμαξωμάτων. Κατά τη διάρκεια του πρώτου περάσματος, τοποθετούνται και συγκολλούνται με τη χρήση ρομπότ τα εσωτερικά πλαϊνά πάνελ. Τα εξωτερικά πάνελ στερεώνονται κατά τη διάρκεια της δεύτερης διέλευσης. Η εργασία διεκπεραιώνεται από συνολικά δέκα ρομπότ, τα οποία χρησιμοποιούν 32 εργαλεία υψηλής τεχνολογίας για την εκτέλεση όλων των τεχνικών σύνδεσης. Μεταξύ των δύο περασμάτων και κατά τη διάρκεια των ξεχωριστών βημάτων εργασίας, η εναλλαγή των εργαλείων γίνεται αυτόματα.



Η συγκεκριμένη τεχνική αποτελεί κορυφαίο παράδειγμα της ευέλικτης και καινοτόμου φύσης της διαδικασίας κατασκευής στο Audi Böllinger Höfe. Είναι επίσης αυτό που καθιστά εξαρχής δυνατή την παραγωγή του etron GT. Ένα συμβατικό body shop θα απαιτούσε δύο ξεχωριστές διαδικασίες και επιπλέον μηχανολογικό εξοπλισμό και συνεπώς δύο γραμμές συναρμολόγησης, οι οποίες θα καταλάμβαναν πολύ περισσότερο χώρο.

 

Ο ηλεκτρονικός ήχος του Audi etron GT

 

Είτε πρόκειται για ποιότητα, σχεδιασμό ή τεχνικά χαρακτηριστικά, το Audi etron GT είναι ένα αυτοκίνητο γεμάτο με όλο το πάθος της Audi. Αυτό ισχύει και για τον ήχο του ηλεκτρικού Gran Turismo. Οι μηχανικοί Rudolf Halbmeir και Stephan Gsell συνέλαβαν και σχεδίασαν τον προοδευτικό ηλεκτρονικό ήχο του μοντέλου – στον υπολογιστή, στο εργαστήριο ήχου, στο κινούμενο αυτοκίνητο και σε μελέτες πελατών.



Όπως με κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το etron GT διαθέτει επίσης το υποχρεωτικό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης (Acoustic Vehicle Alerting SystemAVAS), αν και ενσωματωμένο σε ένα ευρύτερο ακουστικό φάσμα. Ένα μεγάφωνο τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του οχήματος εκπέμπει τον ήχο AVAS. Σε χαμηλή ταχύτητα – μετά τα 20 χλμ./ώρα στην ΕΕ και τα 32 χλμ./ώρα στη Βόρεια Αμερική – γίνεται σταδιακά πιο αθόρυβο και δεν ακούγεται μετά τα 60 χλμ./ώρα. Για τους πελάτες που παραγγέλνουν το προαιρετικό πακέτο ήχου, ένα δεύτερο, μεγάλο ηχείο προστίθεται στο πίσω μέρος. Παράλληλα, δύο ηχεία στο εσωτερικό παρέχουν μια συναισθηματική εμπειρία ήχου. 



Στην τελική ευθεία: θέση σε λειτουργία και δοκιμές



Οι τελικοί σταθμοί στη γραμμή παραγωγής είναι αφιερωμένοι στον έλεγχο υποδειγματικής λειτουργίας του Audi etron GT. Οι εργαζόμενοι οδηγούν το αυτοκίνητο πάνω από τα δυναμόμετρα όπου και οι βάσεις βαθμονόμησης για την ανάρτηση, τους προβολείς, τα συστήματα υποβοήθησης και τα συστήματα πέδησης. Μετά από αυτό, το Audi etron GT ολοκληρώνει τα πρώτα χιλιόμετρά του στο δρόμο. Κάθε αυτοκίνητο οδηγείται κατά μήκος μιας διαδρομής δοκιμών και κραδασμών με διαφορετικές επιφάνειες στις εγκαταστάσεις του Böllinger Höfe, μετά την οποία ολοκληρώνει ένα ταξίδι περίπου 40 χιλιομέτρων σε δημόσιους δρόμους, που περιλαμβάνει οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και στην αστική κίνηση. Κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών, οι εκπαιδευμένοι οδηγοί επικεντρώνονται και στις μικρότερες λεπτομέρειες. 




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...