Audi Q4 e-tron concept, παρουσιάζεται στη Γενεύη

Audi Q4 e-tron concept front

Audi Q4 e-tron concept, παρουσιάζεται στη Γενεύη

Audi Q4 e-tron concept front

Audi Q4 e-tron concept front

 

Στη Γενεύη παρουσιάζεται το Audi Q4 e-tron concept, με την εταιρεία να ακολουθεί κι αυτή το κεφάλαιο που αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Audi Q4 e-tron concept back

Audi Q4 e-tron concept back

 

Το εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ισχύος 225 kW. Αυτοί εξασφαλίζουν στο όχημα επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 χ.α.ω., 6,3δλ, με την τελική ταχύτητά του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180. Η μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh, είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του οχήματος, με την αυτονομία της να ανέρχεται σε 450 χιλιόμετρα.

 

Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου, στην οποία θα κατασκευαστούν κι άλλα ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπλέον, από την Audi αναμένονται κι άλλες παρουσιάσεις μέσα στη χρονιά, όπως των e-tron Sportback και Q2L e-tron. Το τελευταίο μάλιστα προορίζεται για την κινεζική αγορά. Το e-tron GT θα παρουσιαστεί κατά το δεύτερο μισό του 2020, με το Q4 e-tron concept να παρουσιάζεται κι αυτό εκείνη την περίοδο από τη μεριά του.

 

Audi Q4 e-tron concept: διαστάσεις και εσωτερικό

 

Το μήκος του Q4 e-tron concept είναι 4,59 μέτρα, το πλάτος 1,90 μέτρα και ύψος 1,61 μέτρα. Είναι ευρύχωρο εντός και compact διαστάσεων εκτός. Αυτά το καθιστούν ιδανικό και για την πόλη. Το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2,77 μέτρα, άρα ο χώρος της καμπίνας είναι μεγάλος. Από τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχει τούνελ για τη μετάδοση,  η άνεση και η ευρυχωρία περνούν σε άλλο επίπεδο.

 

Audi Q4 e-tron concept interior

Audi Q4 e-tron concept interior

 

Audi Q4 e-tron concept: κινητήρας και ανάρτηση

 

Το αυτοκίνητο διαθέτει την έκδοση performance του ηλεκτρικού κινητήριου συστήματος και αυτό σημαίνει πως την κίνηση τη μεταδίδει ένας ξεχωριστός ηλεκτροκινητήρας στους αντίστοιχους τροχούς, κάτι που σημαίνει πως διαθέτει τεχνολογία quattro. Η κατανομή ροπής είναι ιδανική και αυτό επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει πολύ καλή πρόσφυση σε όλα τα τερέν, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

 

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, ο άξονας που χρησιμοποιείται, είναι ο πίσω. Αν, όμως, ο οδηγός θελήσει μεγαλύτερη ισχύ από αυτή στην οποία μπορεί να αντεπεξέλθει ο πίσω ηλεκτροκινητήρας, τότε το σύστημα χρησιμοποιεί τον εμπρός ασύγχρονο κινητήρα, στέλνοντας σε αυτόν τη ροπή. Αυτό γίνεται προληπτικά, ακόμα και πριν την εμφάνιση ολίσθησης, σε συνθήκες παγετού, στις γρήγορες καμπές ή αν το αυτοκίνητο υποστρέφει η υπερστρέφει.

 

Το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 150 kW και 310 Nm, ενώ o εμπρός 75 kW και 150 Nm. Η συνδυασμένη απόδοση είναι 225 kW και η μπαταρία των 82 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων. Η φόρτισή της παρέχεται με ισχύ έως και 125 kW και το 80% επιτυγχάνεται σε μόλις 30 λεπτά.

 

Η εξοικονόμηση ενέργειας από εκεί και πέρα, ξεκινά από τον συντελεστή οπισθέλκουσας, που είναι μόλις 0,28, ενώ αναφορικά με τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας, η σύνθετη διαχείριση θερμότητας του συστήματος κίνησης και της μπαταρίας (σε όλα αυτά περιλαμβάνεται και μια αντλία θερμότητας CO2), συμβάλλει σε αυτό.

 

Πηγή: Audi


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...