Audi RS6-E Prototype

Audi RS6-E Prototype front

Audi RS6-E Prototype

Audi RS6-E Prototype front

Audi RS6-E Prototype front

Μπορεί να φαίνεται πως με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα χαθεί η συγκίνηση της πραγματικής οδήγησης, αλλά η ΑΒΤ φρόντισε να βελτιώσει το Audi RS6-E Prototype.

Audi RS6-E Prototype back

Audi RS6-E Prototype back

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να κάνει μερικούς να νοσταλγούν τη συγκίνηση που προσφέρουν οι θερμικοί κινητήρες και ο τρόπος οδήγησης που έχουμε συνηθίσει… Ωστόσο, η ΑΒΤ, φρόντισε να αποδείξει πως «επεμβάσεις» μπορούν να γίνουν ακόμα και σε ηλεκτρικά μοντέλα.

Όπως έκανε στο Audi RS6-E Prototype, το οποίο έχει ισχύ 1.018 ίππων, φέρνοντας τον ηλεκτρικό και τον συμβατικό κινητήρα, ακόμα πιο κοντά. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει ένα κουμπί, που δίνει επιπλέον ώθηση στον πίσω άξονα.

Ο θερμικός κινητήρας του ΑΒΤ RS6-E παρέχει ισχύ 730 ίππων, 170 περισσότερους από ότι αυτός των μοντέλων παραγωγής. Ο εν λόγω αριθμός επιτεύχθηκε χάρη στη νέα μονάδα ελέγχου της ΑΒΤ και το τροποποιημένο σύστημα εξάτμισης.

Audi RS6-E Prototype side

Audi RS6-E Prototype side

Ωστόσο, το ΑΒΤ RS6-E μπορεί να διαθέσει κι άλλη ισχύ, από τα 100 χ.α.ω. και πάνω. Το ηλεκτρικό μοτέρ, μπορεί να δώσει επιπλέον 288 ίππους και 317Nm ροπή.

Το Audi RS6-E Prototype δεν ενθουσιάζει, όμως, μόνο με την ισχύ και τις επιδόσεις του. Έχει καλυφθεί εξ ολοκλήρου με μια ειδική ταπετσαρία, οι τροχοί των 21 ιντσών, βοηθούν στον τομέα της δυναμικής κίνησης, όπως επίσης και άλλα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί σε όλο το όχημα. Αυτά είναι το εμπρός «χείλος», τα μαρσπιέ, τα καλύμματα των καθρεπτών, οι αεραγωγοί και το σπόιλερ.

Πηγή: Audi


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...