BMW M5 Competition 2018.

BMW M5 Competition 2018.

BMW M5 Competition 2018 front

BMW M5 Competition 2018 front

Ο Γερμανός κατασκευαστής λανσάρει τη νέα BMW M5 Competition, ένα αυτοκίνητο, που όπως υποστηρίζει, θα είναι ακόμη πιο επιθετικό από την «απλή» Μ5.

BMW M5 Competition 2018 back

BMW M5 Competition 2018 back

Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε στοιχεία για τη νέα BMW M5 Competition 2018, που όπως υποστηρίζει, είναι πιο δυνατή, σε σχέση με την «απλή» έκδοση του μοντέλου. Το αυτοκίνητο είναι κατά 25 ίππους πιο ισχυρό και η ροπή των 750Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800-5.800 σ.α.λ.

Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,3δλ, τα 200 σε 10,8. Για όλα αυτά, ευθύνεται ο 4,4 λίτρων twin-turbo, V8 κινητήρας. Είναι αυτός, ο οποίος, με το πακέτο «Μ», μπορεί να ωθήσει το όχημα στο να φτάσει έως τα 305 χ.α.ω. τελικής.

BMW M5 Competition 2018: με κατανάλωση 10,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Το μοτέρ συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα 4κίνησης της BMW, M xDrive. Με αυτό το σύστημα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τέσσερα προφίλ (M Dynamic, 4WD, 4WD Sport και 2WD). Μάλιστα, με το χαμήλωμα κατά 7mm προς το έδαφος, αλλά και τις διάφορες ρυθμίσεις σε ανάρτηση και συνδέσμους, το όχημα έχει γίνει πιο στιβαρό και σκληρό.

Εξωτερικά, η BMW M5 Competition είναι βαμμένη στον χρωματισμό Shadow Line, όπως οι λαβές των θυρών. Στο πίσω μέρος, υπάρχει το λογότυπο Μ5, που προσδίδει έναν διαφορετικό τόνο. Τα εξαρτήματα τα οποία δεν είναι στον ίδιο χρωματισμό με το αμάξωμα, αποτελούνται από τη γρίλια, τους αεραγωγούς, τα «βράγχια», τα καλύμματα των καθρεπτών, το πίσω σπόιλερ, τις απολήξεις της εξάτμισης και το φιλέτο που υπάρχει κάτω από τον οπίσθιο προφυλακτήρα. Αυτά είναι όλα σε μαύρο μεταλλικό χρώμα.

BMW M5 Competition 2018 interior

BMW M5 Competition 2018 interior

Όσον αφορά στους τροχούς, είναι από αλουμίνιο, 20 ιντσών, σε δίχρωμη σχεδίαση και διαστάσεις 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω.

Σχετικά με την ακουστική, ο οδηγός μπορεί να τη διαχειριστεί μέσω του διακόπτη «Μ». Πέραν του κινητήρα της M5 Competition, μεγάλο ρόλο στο πώς θα είναι ο ήχος του αυτοκινήτου, παίζει και η εξάτμιση. Η τελευταία μπορεί να δεχτεί φίλτρο σωματιδίων Otto. Ο διακόπτης ελέγχου Soundcheck ευθύνεται για αυτό, καθώς ανάλογα με τη διάθεσή του, ο οδηγός μπορεί να την κάνει να ακουστεί διαφορετικά.

Πηγή: BMW


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...