BMW R 18 «The Wall»

BMW R 18 «The Wall»

BMW R 18 «The Wall»

BMW R 18 «The Wall»
BMW R 18 «The Wall»

 

Η BMW Motorrad παρουσίασε την BMW R 18 «The Wall», την επόμενη μοτοσικλέτα της σειράς «SoulFuel» και την τελευταία δημιουργία του Ιάπωνα customizer, Shinya Kimura.

 

BMW R 18 «The Wall»

BMW R 18 «The Wall»

 

Μοναδική, διαφορετική αλλά αναμφισβήτητα BMW R 18 – αυτή είναι η μοτοσικλέτα «The Wal» (δηλαδή «Η Φάλαινα»), η τελευταία δημιουργία του Ιάπωνα customizer, Shinya Kimura.

 

 

Μάλιστα μετά τον Roland Sands και τον Dirk Oehlerking, ο Kimura είναι ο τρίτος customizer που μεταμορφώνει την R 18 σε ένα εντυπωσιακό μοναδικό μέλος της οικογένειας «SoulFuel». Οι μοτοσικλέτες «SoulFuel» είναι προϊόντα συνεργασίας της BMW Motorrad με επίλεκτους customizers.

 

 

Μέχρι πρόσφατα, ο Shinya Kimura δούλευε κυρίως πάνω σε παλαιότερα μοντέλα μοτοσικλετών. Πλέον ο Ιάπωνας customizer ασχολείται όλο και περισσότερο με projects που εμπεριέχουν σύγχρονα δίτροχα.

 

Kimura and R 18 The Wall

Kimura and R 18 The Wall

 

Οι χειροποίητες κατασκευές του Kimura

 

 

Η τεχνοτροπία του Shinya Kimura μπορεί εύστοχα να αποδοθεί με τον όρο «hands-on». Αυτό καθώς δεν υπάρχουν σκίτσα, σχέδια, σχεδιαγράμματα ή μακέτες κατά τη διαδικασία της δημιουργίας. Αλλά υπάρχει μία ακριβής ιδέα του τί ακριβώς θέλει ο πελάτης, ή στην περίπτωσή μας ο «customizer».

 

 

«Έφτιαξα την R 18 αποκλειστικά για μένα. Όταν οδήγησα την R 18 παραγωγής, σκέφθηκα ότι μπορεί να ταίριαζε στον σωματότυπο και στις οδηγικές προτιμήσεις μου καλύτερα εάν προσέθετα ένα φέρινγκ στο εμπρός τμήμα. Αποφάσισα να διατηρήσω το πλαίσιο, τους τροχούς και τα ελαστικά καθώς και στοιχεία της ανάρτησης και τα φρένα. Αυτό έγινε επειδή θεώρησα ότι δεν χρειάζονταν αλλαγή αφού είχα οδηγήσει τη μοτοσικλέτα. Επίσης ήθελα να διανύω με την R 18 μεγάλες αποστάσεις απολαμβάνοντας την αίσθηση του θρυλικού boxer κινητήρα. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να διατηρήσω τις δύο προσωπικότητες της R 18 που βίωσα οδηγώντας την. Χάρη στον κινητήρα, η μοτοσικλέτα προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις. Συνδυάζει επίσης την σχεδόν ανεξάντλητη ισχύ με έναν πράο, φιλικό χαρακτήρα. Όπως μία φάλαινα, εξ ου και το γερμανικό όνομα του μοντέλου για αυτή την R 18, που για μένα είναι κάτι σαν «Sports Endurancer», εξηγεί ο Kimura.

 

 

Το στοιχείο «Sports Endurancer» δίνει έντονα το παρών στην R 18 «The Wal» του Kimura. Κύρια χαρακτηριστικά το μεγαλύτερο και τελείως διαφορετικό ρεζερβουάρ καυσίμου συγκριτικά με της εργοστασιακής μοτοσικλέτας, η επιμήκης και με αρμονικές καμπύλες σέλα και το μισό φέρινγκ.

 

Detail

Detail

 

Το project εξατομίκευσης της BMW R 18 «The Wall»

 

  • Τιμόνι: 8 ίντσες στενότερο, 6 ίντσες χαμηλότερο.

  • Ρεζερβουάρ καυσίμου: Επιμηκύνθηκε για να μετακινηθεί η θέση της σέλας προς τα πίσω. Αυτό έγινε ώστε να κερδηθεί επιπλέον χωρητικότητα περίπου ενός γαλονιού καυσίμου για πιο μακρινά ταξίδια.

  • Η σέλα σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Kimura, και κατασκευάστηκε χειροποίητα στην Ιαπωνία από την BACKDROP Leathers σε στυλ μπάκετ για καλύτερη υποστήριξη του αναβάτη.

  • Η σέλα είναι σχεδιασμένη για να δημιουργεί μία αρμονική οπτική συνέχεια μέχρι το στρογγυλό πίσω φως.

  • Μισό φέρινγκ για άνεση στις υψηλές ταχύτητες.

  • Τα πλαϊνά καλύμματα έχουν σχεδιαστεί με τρόπο που δεν επηρεάζουν την εμφάνιση του εργοστασιακού πλαισίου.

  • Ειδική βαφή με μορφή μπρονζέ πούδρας, μετά την σφυρηλάτηση για τη δημιουργία της κατάλληλης υφής των επιφανειών.

  • Αφού το Kimura ολοκλήρωσε το σώμα της μοτοσικλέτας, αποφάσισε να διατηρήσει το κλασικό, χαρακτηριστικό σχήμα του εργοστασιακού συστήματος εξάτμισης, αλλά σε μαύρο χρώμα.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...