Chevrolet eCOPO Camaro Concept

Chevrolet eCOPO Camaro Concept front

Chevrolet eCOPO Camaro Concept

Chevrolet eCOPO Camaro Concept front

Chevrolet eCOPO Camaro Concept front

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη Copo, η εταιρεία παρουσιάζει τη νέα και ηλεκτρική, κατάλληλη γα τους αγώνες dragster.

Chevrolet eCOPO Camaro Concept back

Chevrolet eCOPO Camaro Concept back

Σε συνεργασία με τις αγωνιστικές ομάδες drag, Hancock και Lane Racing, η Chevrolet παρουσίασε την eCOPO Camaro Concept, που βασίζεται φυσικά στο συμβατικό αυτοκίνητο παραγωγής. Εφοδιασμένη με ηλεκτροκινητήρες, παράγει περισσότερους από 700 ίππους, με ροπή 813Nm.

Η εταιρεία δηλώνει χρόνο στα 400μ. 9δλ., με τις δοκιμές να συνεχίζονται.

Chevrolet eCOPO Camaro Concept: περί μπαταρίας

Η μπαταρία έχει τάση 800 volt και τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ της BorgWarner HVH 250-150 παράγουν 406Nm ροπή το καθένα. Συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο Turbo 400 και δίνουν κίνηση στους πίσω τροχούς. Η νέα μπαταρία μεταδίδει αποδοτικότερα την ισχύ στο μοτέρ και υποστηρίζει ταχύτερους χρόνους φόρτισης, κάτι το οποίο είναι σημαντικό για το μικρό χρονικό διάστημα που μεσολαβεί στους αγώνες drag μεταξύ εκκίνησης και τερματισμού.

Chevrolet eCOPO Camaro Concept action

Chevrolet eCOPO Camaro Concept action

Το πακέτο της μπαταρίας χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα τάσης των 200 volt το καθένα και βάρους 79 κιλών (το καθένα) και είναι έτσι τοποθετημένο στο όχημα για να προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους. Δύο εξ αυτών εντοπίζονται στην περιοχή των πίσω καθισμάτων και τα άλλα δύο στον χώρο φόρτωσης, το ένα στη θέση της ρεζέρβας και το άλλο πάνω από τον πίσω άξονα.

Chevrolet eCOPO Camaro Concept: Battery Management System

Το Battery Management System παρακολουθεί την τάση και τη θερμοκρασία στο πακέτο και ελέγχει όλα τα ηλεκτρικά συστήματα για καλύτερη λειτουργία και λειτουργικότητα. Το τμήμα των μπαταριών που βρίσκεται στο πίσω μέρος του οχήματος, είναι σφραγισμένο και τοποθετημένο σε ειδικό «τούνελ» του αναβαθμισμένου άξονα κίνησης, προκειμένου να είναι προστατευμένο. Επιπροσθέτως, ο κλωβός ασφαλείας στον χώρο φόρτωσης, έχει επεκταθεί για τον ίδιο σκοπό για τα τμήματα του πακέτου μπαταρίας που προστατεύει.

Chevrolet eCOPO Camaro Concept at SEMA

Chevrolet eCOPO Camaro Concept at SEMA

Μάλιστα, οι θέσεις των τμημάτων, «μεταφέρουν» περισσότερο από 56% βάρος στο πίσω μέρος, κάτι το οποίο έχει αντίκτυπο στην καλύτερη εκκίνηση του αυτοκινήτου.

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...