Ferrari F8 Tributo

Ferrari F8 Tributo front

Ferrari F8 Tributo

Ferrari F8 Tributo front

Ferrari F8 Tributo front

 

Στη Γενεύη παρουσίασε η ιταλική εταιρεία τη Ferrari F8 Tributo, ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο συγκριτικά με την 488 GTB που αντικαθιστά.

 

Ferrari F8 Tributo back

Ferrari F8 Tributo back

 

Η ισχύς ανέρχεται στους 720 ίππους και η αναλογία 185 ίππων/λίτρο. Αυτό σημαίνει πως ο συγκεκριμένος V8, αποτελεί τον πιο ισχυρό που έχει τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα, αυτό δεν αφορά μόνο τους κινητήρες με turbo, αλλά και όλους τους υπόλοιπους, σύμφωνα με την εταιρεία.

 

Η χωρητικότητα του μοτέρ είναι 3.902cc και αποδίδει 50 ίππους περισσότερους από αυτόν που τοποθετήθηκε στο όχημα που αντικαθιστά. Επιπλέον, το αεροδυναμικό πακέτο βελτιώνεται κατά 10%, μαζί με την τελευταία έκδοση του Side Slip Angle Control.

 

Οι 720 ίπποι αποδίδονται δίχως την παραμικρή εμφάνιση του turbo-lag, αλλά και με όμορφο ήχο. Ο χειρισμός είναι άριστος και σε αυτό συμβάλλει η νέα έκδοση του Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+). Αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω του προγράμματος Race, που από τη μεριά του εγκαθίσταται για πρώτη φορά και διευκολύνει την οδήγηση στο όριο.

 

Η στεφάνη του τιμονιού είναι μικρότερη, κάνοντας το αυτοκίνητο να «φαίνεται» πιο ευκίνητο. Επίσης, η μείωση του βάρους σε σχέση με την 488 GTB, ανέρχεται στα 40 κιλά, δίχως να επηρεάζεται το εσωτερικό και η ποιότητά του.

 

Ferrari F8 Tributo: σχεδιασμός

 

Οι ιδέες για τη βελτιστοποίηση του αεροδυναμικού πακέτου έχουν παρθεί από την 488 Pista. Για αυτόν τον σκοπό, τα ψυγεία έχουν κλίση προς τα πίσω, ενώ οι εισαγωγές αέρα, έχουν τοποθετηθεί στις δύο πλευρές του σπόιλερ, αντί στο πάνω μέρος των πίσω φτερών.

 

Εμπρός, ο σχεδιασμός τύπου S-Duct, προέρχεται κι αυτός από την 488 Pista. Ωστόσο έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα κάθετης δύναμης κατά 15%, συγκριτικά με την 488 GTB.

 

Νέοι είναι οι συμπαγείς προβολείς LED, που επέτρεψαν στους αεροδυναμιστές της Ferrari να ενσωματώσουν εισαγωγές αέρα για τα φρένα. Ως εκ τούτου, ο αέρας ταξιδεύει σε ολόκληρα τα τόξα των τροχών και έτσι αποφεύχθηκε η χρήση μεγαλύτερων σε διαστάσεις φρένων.  Αναφορικά με το πίσω παρμπρίζ Lexan, από το οποίο φαίνεται ο κινητήρας του οχήματος, η ιδέα του έχει παρθεί από τη γνωστή F40.

 

Οι εγκοπές του βοηθούν στην απαγωγή της θερμότητας από το τμήμα του κινητήρα, δίχως να επηρεάζεται η απόδοση του πίσω σπόιλερ. Το τελευταίο από την πλευρά του έχει σχεδιαστεί για να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη.

 

Ferrari F8 Tributo interior

Ferrari F8 Tributo interior

 

Ferrari F8 Tributo: εσωτερικά

 

Όσον αφορά στην καμπίνα των επιβατών, παραμένει προσωποκεντρική προς τον οδηγό. Ωστόσο, κάθε τμήμα του ταμπλό, των θυρών και της κονσόλας, έχει επανασχεδιαστεί. Η νέα γενιά του HMI (Human Machine Interface) πλαισιώνεται από τους εξαεριστήρες, το νέο τιμόνι, όπως επίσης από τη νέα οθόνη αφής 8,5 ιντσών.

 

Πηγή: Ferrari


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...