Ford Focus EcoBoost Hybrid, διαθέσιμο στην Ευρώπη

Ford Focus EcoBoost Hybrid, διαθέσιμο στην Ευρώπη

Ford Focus EcoBoost Hybrid, διαθέσιμο στην Ευρώπη

Ford Focus EcoBoost Hybrid, διαθέσιμο στην Ευρώπη
Ford Focus EcoBoost Hybrid, διαθέσιμο στην Ευρώπη

Το νέο εξηλεκτρισμένο Ford Focus EcoBoost Hybrid προσφέρει 17% βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και νέες τεχνολογίες άνεσης και συνδεσιμότητας.

 

Ford Focus EcoBoost Hybrid, διαθέσιμο στην Ευρώπη

Ford Focus EcoBoost Hybrid, διαθέσιμο στην Ευρώπη

 

Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει στο νέο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 g/km CO2 σύμφωνα με τον κύκλο NEDC. Αυτό σε συνδυασμό με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 150 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (NEDC).1



Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσου του SYNC 3. Το τελευταίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών και μία οθόνη αφής 8 ιντσών.3



Η πολυσυλλεκτική οικογένεια του Focus περιλαμβάνει το κομψό Focus Titanium, το εμπνευσμένο από SUV μοντέλα Focus Active, το σπορ Focus STLine και το πολυτελές Focus Vignale. Όλα αυτά σε πεντάθυρα και station wagon αμαξώματα, ανάλογα με την έκδοση. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid διατίθενται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου.



EcBoost Hybrid: Υψηλή απόδοση αλλά και περιορισμένη κατανάλωση



Η κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid στην έκδοση των 155 ίππων διαθέτει όχι μόνο υπερδιπλάσια ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο χωρητικότητας) συγκριτικά με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 145 ίππων που ήταν διαθέσιμος στο Focus μόλις πριν από 10 χρόνια, αλλά και βελτιωμένη κατά 45% κατανάλωση καυσίμου (NEDC).



Διαθέσιμος και σε έκδοση με απόδοση 125 PS, ο κινητήρας EcoBoost Hybrid αντικαθιστά το στάνταρ εναλλάκτη του 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost. Αυτό γίνεται με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.



Η τοποθέτηση της μπαταρίας των 48-volt κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού επέτρεψε την ενσωμάτωση του ήπιου υβριδικού συστήματος κίνησης χωρίς να πλήττεται η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες.



Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω της διαρκούς συνεργασίας του με τον κινητήρα. Αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή επιπλέον ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης. Επιπλέον, και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.



Στρατηγικές ήπιου υβριδικού συστήματος



Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Αυτό ώστε να προσδιορίζει με το βέλτιστο τρόπο τόσο το πότε και το πώς θα φορτίζεται η μπαταρία, όσο και το πότε θα χρησιμοποιείται η αποθηκευμένη σε αυτή ενέργεια. Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει τις παρακάτω στρατηγικές:



Υποκατάσταση ροπής



Αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 24 Nm – μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα και προσφέροντας εκπομπές CO2 από 93 g/km στον κύκλο NEDC (115 g/km στο πρωτόκολλο WLTP) και κατανάλωση καυσίμου από 4,1 l/100 km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC (από 5,1 l/100 km στο πρωτόκολλο WLTP).



Υποβοήθηση ροπής



Αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις τον ηλεκτροκινητήρα του BISG. Αυτό ώστε να αυξάνεται η συνολική διαθέσιμη ροπή του συστήματος κίνησης έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο. Έτσι προσφέρεται μέχρι και 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές

 

Η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα και να προσθέσουν ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, για αύξηση της ισχύος. Έτσι περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbolag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος περιστρέφει τον κινητήρα ταχύτερα, διατηρώντας ψηλά την πίεση στο τούρμπο.



Επιπλέον, οι κινητήρες του Focus EcoBoost Hybrid υιοθετούν τώρα την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου για εξοικονόμηση καυσίμου. Αυτή εξακολουθεί να υποστηρίζει και τη διαθέσιμη βενζινοκίνητη έκδοση 1.5L EcoBoost των 182 ίππων.

 

Interior detail

Interior detail

 



Βελτιωμένη απεικόνιση και συνδεδεμένη εμπειρία οδήγησης



Νέες τεχνολογίες καθιστούν το αναβαθμισμένο Focus πιο ευκολοδήγητο από ποτέ.



Η πλήρως διαμορφούμενη οθόνη LCD χρησιμοποιεί τεχνολογία “true colour” 24-bit . Αυτό γίνεται για λεπτομερή και ευκρινή high definition απεικόνιση πληροφοριών στο όλο το φάσμα των χρωμάτων. Χάρη στις τεχνολογίες αυτές οι ενδείξεις της καθίστανται πιο φωτεινές και λιγότερες κουραστικές για τα μάτια. Επίσης, το σύστημα επιτρέπει στους οδηγούς να θέτουν προτεραιότητες στην απεικόνιση πληροφοριών, σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις.



Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3’ ιντσών του Focus EcoBoost Hybrid περιλαμβάνει επίσης μία μοναδική απεικόνιση για διαρκή ενημέρωση του οδηγού σε σχέση με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Έτσι, οι οδηγοί μπορούν να βλέπουν πόση ηλεκτρική ενέργεια παράγεται από το ήπιο υβριδικό σύστημα. Παράλληλα μπορούν να παρακολουθούν την ποσότητα που επιστρέφει κάθε φορά στη μπαταρία.



FordPass Connect



Το FordPass Connect επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ελέγχουν από απόσταση μία σειρά λειτουργιών του αυτοκινήτου από οποιαδήποτε τοποθεσία. Αυτό μέσω του smartphone τους και της εφαρμογής FordPass. Εκτός του ότι βοηθά στον ταχύτερο και πιο άνετο προγραμματισμό ταξιδιών μέσω των ενημερώσεων Live Traffic του συστήματος πλοήγησης, οι ιδιοκτήτες μπορούν να ενεργοποιούν τις λειτουργίες Door Lock/Unlock, Remote Start4 για εκδόσεις του Focus με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, Vehicle Locator και Vehicle Status για έλεγχο της στάθμης καυσίμου, της κατάστασης του συναγερμού, της πίεσης ελαστικών, της διάρκειας ζωής λαδιού και πολλά ακόμα.



Ξεχωριστές προσωπικότητες, καινοτόμες τεχνολογίες



Το Ford Focus εξακολουθεί να προσφέρει εκδόσεις με ξεχωριστές προσωπικότητες. Καλύπτει μάλιστα τις ατομικές προτιμήσεις των πελατών.



Η νέα έκδοση Focus Connected διατίθεται με μία προηγμένη γκάμα στάνταρ τεχνολογιών. Αυτές είναι σχεδιασμένες για να αυξάνουν την αυτοπεποίθηση των οδηγών πίσω από το τιμόνι. Ταυτόχρονα τους βοηθούν να παραμένουν συγκεντρωμένοι εν κινήσει. Μεταξύ αυτών είναι μία βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, το σύστημα SYNC 3 με λειτουργία πλοήγησης, το Adaptive Cruise Control,5 οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, καθώς και μία κάμερα οπισθοπορείας.



Τα Focus STLine και Focus Active προσφέρονται τώρα με πρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό. Αυτός περιλαμβάνει Dual Zone Electronic Automatic Temperature Control, μεσαίο καθρέπτη με λειτουργία αυτόματης σκίασης, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Στιλιστικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν μία στάνταρ, μεγαλύτερη λειτουργική αεροτομή οροφής για τα μοντέλα Focus STLine X και στάνταρ μαύρη επένδυση οροφής για το Focus Active X.



Στις προηγμένες διαθέσιμες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού περιλαμβάνονται το Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring5 για εύκολη διαχείριση σε πυκνή κυκλοφορία με πολλά σταμάτα-ξεκίνα, καθώς και το Active Park Assist 2, που ελέγχει την επιλογή σχέσης στο κιβώτιο, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα για πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης πιέζοντας απλά ένα διακόπτη.5 Το PreCollision Assist με Active Braking προσφέρεται στάνταρ, συμβάλλοντας στην αποφυγή ή τον περιορισμό των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης με άλλο όχημα, πεζούς και δικυκλιστές.5




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...