Lexus UX 250h

Lexus UX 250h 1

Lexus UX 250h

Lexus UX 250H 1

Lexus UX 250h 1

Το υβριδικό αυτοφορτιζόμενο όχημα της εταιρείας, που πληροί τις προϋποθέσεις EURO 6d και διακρίνεται για το χαμηλό κόστος χρήσης του.

Lexus UX 250H 2

Lexus UX 250h 2

Το Lexus UX 250h παρουσίασε η εταιρεία, η οποία το εφοδιάζει με το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, έχοντας παράλληλα χαμηλές εκπομπές ρύπων. Η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό, έως και στο 50% των περιπτώσεων.

Το αυτοφορτιζόμενο σύστημα που διαθέτει το crossover της εταιρείας και ονομάζεται Self-Charging Hybrid, συνδυάζει την ισχύ ενός αποδοτικού 2λιτρου, 4κύλινδρου κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικών μοτέρ. Το μοντέλο διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς (E-FOUR all-wheel-drive).  Διαθέτει νέο κιβώτιο και μονάδα ελέγχου. Η εξελιγμένη μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Έτσι, απελευθερώνεται χώρος για τους επιβάτες και κατανέμεται καλύτερα το κέντρο βάρους του οχήματος.

Κατά το ταξίδι ή τη χαλαρή επιτάχυνσης, ο εμπρός ηλεκτρικός κινητήρας (μαζί με τον πίσω στις 4κίνητες εκδόσεις), ωθούν το όχημα μέσω της μπαταρίας. Το όχημα σε αυτή την περίπτωση είναι ήσυχο. Επιπλέον, δεν χρησιμοποιεί βενζίνη και δεν εκπέμπει ρύπους. Σε υψηλότερες ταχύτητες, ο κινητήρας τύπου Άτκινσον λαμβάνει βοήθεια από το ηλεκτρικό μοτέρ όταν χρειάζεται.  Κατά τη διάρκεια πλήρους επιτάχυνσης δε, το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθά συνεχώς τον 2λιτρο κινητήρα. Ο συνδυασμός αυτός μεγιστοποιεί τη ροπή και τη γραμμική επιτάχυνση.

Lexus UX 250h 3

Lexus UX 250h 3

Lexus UX 250h: μετατροπή κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική

Κατά την πέδηση από εκεί και πέρα ή όταν ο οδηγός δεν έχει το πόδι του στο πεντάλ, η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται στην μπαταρία, κάτι που σημαίνει πως το UX 250h δεν χρειάζεται ποτέ φόρτιση. Από εκεί και πέρα, το όχημα δεν διαθέτει συμπλέκτη, με τη μίζα και τον εναλλάκτη να είναι ενσωματωμένα στο υβριδικό σύστημα και αυτό συνεπάγεται στο γεγονός πως τα μέρη αυτά δεν χρειάζονται service ή αντικατάσταση. Ο ιμάντας χρονισμού έχει αντικατασταθεί από καδένα, κάτι το οποίο ούτε αυτό χρειάζεται αλλαγή.

Τέλος, ακόμα και μετά από 90.000 χιλιόμετρα, το σύστημα πέδησης θα χρειαστεί αλλαγή στα τακάκια, αλλά όχι στους δίσκους. Αναφορικά με τα ελαστικά, η υψηλή πίεσή τους, καθυστερεί τη φθορά στα σημεία των «ώμων», ενώ λόγω της ομοιόμορφης κατανομής τους βάρους του οχήματος, μειώνεται επίσης γενικότερα η φθορά τους.

Πηγή: Lexus


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...