Lotus Exige Sport 410

Lotus Exige Sport 410

Lotus Exige Sport 410 front

Lotus Exige Sport 410 front

Η ελαφριά κατασκευή, χαρίζει στο νέο μοντέλο υψηλές επιδόσεις, με πολλά από τα στοιχεία να προέρχονται από την Exige Cup 430.

Lotus Exige Sport 410 back

Lotus Exige Sport 410 back

Στην παρουσίαση της νέας Lotus Exige Sport 410 προχώρησε η εταιρεία, με το νέο μοντέλο να έχει δανειστεί κάποια πράγματα από την Exige Cup 430. Πρώτα από όλα είναι ο 3,5 λίτρων V6 κινητήρας με υπερτροφοδότη, ικανός να παράγει ισχύ 410 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. Η ροπή είναι 420Nm από τις 3.000-7.000 σ.α.λ., τα δε πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,3 δλ. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάνει τα 290 χ.α.ω. στην έκδοση coupe.

Η ελαφριά κατασκευή των μόλις 1.054 κιλών, δεν κάνει μόνο την Exige Sport 410 να φτάνει την τελική της Exige Cup 430. Εμφανίζει επίσης και εξαιρετική αναλογία ίππων ανά τόνο, που ανέρχεται τους 389. Άλλα στοιχεία που δανείζεται το νέο μοντέλο, είναι το ψυγείο λαδιού και ο μεγαλύτερος συμπλέκτης. Το κιβώτιο είναι μηχανικό, 6τάχυτο.

Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι κι αυτά από την Exige Cup 430. Έτσι, τα αμορτισέρ έχουν αναπροσαρμοστεί και προσφέρουν τρεις επιλογές ρύθμισης. Επιπλέον, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να χειριστεί το αυτοκίνητο στα όρια, αφού εμπρός και πίσω, υπάρχουν αντιστρεπτικές ράβδοι της Eibach.

Lotus Exige Sport 410 side

Lotus Exige Sport 410 side

Lotus Exige Sport 410: αεροδυναμική και ελαφριά κατασκευή

Και μιας που παραπάνω έγινε λόγος για την αεροδυναμική της Exige Sport 410, ο διαχωριστής ροής, στέλνει τον αέρα κάτω από το αυτοκίνητο. Από την μεριά τους, οι αεραγωγοί βοηθούν στη μείωση των στροβιλισμών και της οπισθέλκουσας. Στο πίσω μέρος, ο διαχύτης, σε συνδυασμό με τη νέα πτέρυγα, συμβάλλουν στην κάθετη δύναμη. Αυτή συνολικά, ανέρχεται στα 150 κιλά, 60 εμπρός και 90 πίσω.

Οι τροχοί του είναι 215/45 ZR17 εμπρός και 285/30 ZR18 πίσω. Αυτό συμβαίνει για την καλύτερη πρόσφυση του οπίσθιου άξονα. Είναι σφυρήλατοι από αλουμίνιο και διατίθενται είτε σε μαύρη είτε σε ασημί απόχρωση. Τα φρένα της AP Racing, σφυρήλατα κι αυτά, διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες, ενώ οι δισκόπλακες έχουν επάνω του τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό «J».

Σε γενικές γραμμές, πολλή βάση έχει δοθεί στην ελαφριά κατασκευή του οχήματος, που γίνεται ακόμα πιο ελαφρύ με τη χρήση πλήρους συστήματος εξάτμισης από τιτάνιο. Αυτή, κάνει τον πίσω άξονα ελαφρύτερο κατά 10 κιλά. Επιπλέον, στο μειωμένο βάρος συμβάλλουν και πολλά εξαρτήματα από ανθρακόνημα, όπως είναι η οροφή και τα barge boards.

Από εκεί και πέρα, υπάρχει και η επιλογή ενός αγωνιστικού πακέτου. Αυτό περιλαμβάνει διακόπτες πυροσβεστήρων και ηλεκτρικών, απενεργοποίηση αερόσακων, αφαίρεση του αερόσακου τιμονιού και κλωβό ασφαλείας, εναρμονισμένο με τα στάνταρ της FIA.

Lotus Exige Sport 410 interior

Lotus Exige Sport 410 interior

Lotus Exige Sport 410: εσωτερικά

Στο εσωτερικό, το τιμόνι είναι επενδυμένο με δέρμα Alcantara. Τα σπορ καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα της Lotus και μπορούν να συνδυαστούν με δέρμα Alcantara ή μόνο δέρμα, αμφότερες οι επιλογές με ραφή αντίθεσης. Το προαιρετικό πακέτο Interior Colour Pack – διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματισμούς – δίνει αντίθεση στην κονσόλα, περιλαμβάνει σύστημα εξαερισμού, οπές στα καθίσματα από ανθρακόνημα και πλαίσια για τους ηλεκτρικούς διακόπτες των παραθύρων. Στάνταρ είναι το δέρμα Alcantara στην κονσόλα και το ταμπλό, ενώ οι επενδύσεις στις θύρες είναι συνδυασμός Alcantara με δέρμα. Τέλος, υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης κλιματισμού και συστήματος ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει συνδεσιμότητα μέσω iPod και λειτουργία Bluetooth.

Πηγή: Lotus


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...